poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nasza wycieczka do Zoo w Chorzowie

Kiedy wróciliśmy z Chorwacji początkiem lipca, pisałam, że przed nami jeszcze całe dwa miesiące wakacji! A tu już prawie wrzesień;(
Obiecałam  dziewczynkom że zwiedzimy Miasteczko TwinpigsWesołe Miasteczko, Zoo w Chorzowie. Park Miniatur w Inwałdzie odłożymy na inny raz ;)
Ja bardzo chciałam zobaczyć  Morskie Oko w Zakopanym. Plany zrealizowane!
Dziś fotorelacja z niedzieli w Zoo w Chorzowie;)



Ruszamy!



Natalka uwielbia zwierzątka dlatego bardzo chciałam ją zabrać do prawdziwego Zoo, nie tylko sklepu zoologicznego, do którego uwielbia chodzić ;)



Kogut, ale nie byle jaki! 
Wielki Pan w kurniku! 
Piał ile sił w płucach, zagłuszył wszystkich ;)




Idziemy dalej ;)

Słoń, to jedna z większych atrakcji w Zoo ;)
Chcieliśmy zobaczyć również żyrafę, ale podobno zdechła ;(
Lew natomiast schował się w krzakach i nie chciał wyjść;(


Hipopotam.
Zdjęcie wykonane w ostatniej chwili, jak zanurzył się w wodzie to długo z niej nie wychodził ;))



Decyzja co dalej zwiedzamy i się poimy ;)


Lody oczywiście zaliczone; )



Nosorożce.
Szkoda, że nie zrobiłam zdjęć jak siedzą w błocie;) 
Cudny był widok ;)


Urocza!
Ja uwielbiam papugi.
Kiedyś miałam jedną zaprzyjaźnioną ze mną bezgranicznie ponad 10 lat;)


Niedźwiadek.



Powrót mimo zmęczenia pełen uśmiechu i zadowolenia!
Było super!


25 komentarzy:

  1. Jakie znajome miejsce :))

    Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, ja również miałam okazje ostatnio być w ZOO w Chorzowie, ale jakoś się zawiodłam, bo nie było żyrafy. Podobno w Krakowie jest lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja we Wrocławiu raz widziałam żyrafę z bardzo bliska! Wyciągnęła szyję za ogrodzenie i podgryzała krzaczka obok mnie. Jej głowa była dosłownie 20 cm ode mnie. Nie sądziłam, że żyrafy mają takie długie rzęsy! Piękne są.

      Usuń
  3. wow ale super pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio wzięłam moją podopieczną do ZOO w Poznaniu! Nowe Zoo wraz ze słoniarnią jest przepiękne! A zdjęcia cudowne:) Widać, że dziewczynki zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My Bąbla do tej pory woziliśmy do Zoo w stolicy - prawie 200 km, ale w przyszłym tygodniu jak będziemy w DE wybieramy się na caluśki dzień do frankfurckiego zoo. Ja sama kocham ogrody zoologiczne tylko zawsze żal mi zwierzaków, że one na uwięzi i za kratami.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie,też bym się chciała tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to widzisz Olu prawie się minęłyśmy ! Ja z dziewczynkami i bratanicą byłam w Chorzowskim Zoo w poniedziałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czas spędziliście :)
    Uwielbiam takie wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie byłam w zoo. :) Dziewczynki śliczne, i zdjęcia i mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetne zdjęcia. Jeśli chodzi o ZOO, to miałam wieczne obawy,czy pokazywać dzieciom te nieszczęśliwe zwierzęta w klatkach...Ale widzę,że nie jest tak źle;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię wycieczki do zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. my w zoo byliśmy rok temu i było tak gorąco,że połowa zwierząt pochowała się przed słońcem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ZOO.
    Czekam aż nasz synek podrośnie i na pewno zaliczymy to w Chorzowie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak nasz Młody był pierwszy raz w ZOO to wolał płac zabaw od zwierząt ale teraz jest inaczej.....

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiamy chorzowskie zoo! Nie mogę się doczekać, kiedy pokażemy je Majuszce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znajome tereny :) całe życie mieszkałam tuż przy parku chorzowskim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wycieczka. my w maju bylismy w naszym krakowskim zoo i mimo, ze mlody mial dopiero roczek byl zachwycony wycieczką. wspólne rodzinne chwile, to czas, który warto pielęgnować:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe wakacje tak czas spędzaliśmy ;) Zdjęcia super a Inwałd BARDZO polecamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz ?podziwiam twó
    j blog ,jest piękny ,kolorystycznie i te zdjęcia ,fotki zawsze wspaniałe ale najwspanialsze są córeczki twoje śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia i super relacja! w Chorzowie w ZOO jeszcze nie byłam - dzięki za wycieczkę:))
    fajna z Was rodzinka:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ZOO to zawsze świetny pomysł na wakacje w mieście :) Niedźwiadek jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspólne wyprawy na wszelkie wycieczki czy nawet spacerki to znakomicie spożytkowany czas ;-) super blog

    OdpowiedzUsuń