sobota, 10 sierpnia 2013

Wodospad Siklawa, Dolina pięciu stawów, Morskie Oko!

8 sierpnia. Zakopane-Łysa Polana.  Najgorętszy dzień tego lata. Dziewczynki zostały w domu z babcią, a my ruszyliśmy w drogę, na podbój Tatr!
Z Jurkiem pokonaliśmy ponad 30 km drogi na własnych nogach, podziwiając Wodospad Siklawa, Dolinę pięciu stawów, a na końcu Morskie Oko. Całość zajęła nam 8 godzin. Końcówka była już ciężka, nogi jak z galarety odmawiały posłuszeństwa, ale dałam radę! Było warto, widoki zapierają dech w piersiach!

Zapraszam na fotorelację:


Przed nami jeszcze kawał drogi!









Za mną Wodospad największy w Tatrach




Przede mną Dolina pięciu stawów.




Gorąco! 
Zamoczyć nogi w tej chłodnej wodzie było dla nas ogromną ulgą;)















Za mną Morskie Oko.





Było cudownie!
Mimo upału, zmęczenia i wyczerpania, jest co wspominać!
Widoki są niesamowite, ich obrazy zapamiętam na całe życie.
Jak również naszą wspaniała przygodę, a teraz zakwasy, które po dwóch dniach mnie dopadły;)
Odreagowaliśmy, dzień bez dzieci dobrze nam zrobił;)




Instagram

35 komentarzy:

  1. Przecudnie tam, zazdroszczę widoków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne widoki
    :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna z Was para, fajny wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie nadaję na takie wyprawy, ale Morskie Oko sama zaliczyłam w podstawówce, cudowna wyprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola...szacun wielki!!!..i za trasę, i za stylowy wygląd!!! widoki zapierające dech! zresztą Twój widok tez pewnie niejednego pana na trasie poruszył - ślicznie wyglądałaś:)))
    fajna z Was para!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wycieczka się Wam udała.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia super wyprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. My ostatnio byliśmy zimą z dzieciakami i sankami :)
    Może jesienią zrobimy powtórkę....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super ale moim zdaniem buty mało odpowiednie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam czy powinnam to pisać, ale widzę że temat poruszony, to wyleję swoje żale :P Oczywiście Pani blog odwiedzam, uważam że jest pani piękną kobietą z klasą, ale proszę Panią i wszystkich którzy wybierają się w góry... Ubierajcie się jak na turystę przystało!!! Sandały odpadają!!! Tylko obuwie trekkingowe, nie adidaski! Bluzka najlepiej z rękawem, żeby plecak nie obcierał! Nie torba, plecak! Każdy powinien mieć przy sobie czy to wodę i jedzenie, czy to ciepłą bluzę. Przez dwa tygodnie pracując dla TPN-u napatrzyłam się na wielu niedzielnych turystów, którzy szli bez plecaków, a potem trzęśli się z zimna bo chmurki zaszły a oni bluzy nie mieli, a to picie się skończyło, a to nogi bolały od złego obuwia. Ludzie!!! Dobre obuwie to bezpieczeństwo wasze i innych! Chyba nikt niechciałby pośliznąć się i zrzucić przypadkowo inną osobę!

      Usuń
    2. Wygladałaś Olu ślicznie , jak niedzielny turysta właśnie ... Na te drogę co wozem można do Morskiego Oka ...
      Podpisuje sie pod ww opiniami .
      Sama będąc kiedyś w opresji ... Kiedy Moj kolega wybrał się w adidasach ... I prawie z Koziej Przełęczy nie spadł !!!!
      I zazdroszczę ... Ja ostatnio sama z mężem to ponad rok temu miałam okazje odpoczywać od dzieci ;)) tyle ze w wielkim mieście ;)

      Usuń
    3. Dziewczyny, dziękują za troskę i rady.
      Wszystkie potrzebne rzeczy miałam ze sobą, odpowiednie obuwie również, upał i moja trombofilia spowodował, że zmieniłam je na sandały.
      Poza tym, zdjęcia pokazują moją radość z wyprawy, moją dumę że dotrwałam, a nie to jak wyglądam i co mam na sobie;)
      pozdrawiam

      Usuń
    4. anununu dobrze napisane. Mi tez odrazu rzucił się strój i te sandałki w oczy. Olu świetnie wyglądałaś, ale na wycieczkę po Krupówkach a nie po górach.
      Ja nie rozumiem dlaczego ludzie nie szanują potęgi natury, a potem są tragedie.
      A przecież poczytanie na necie pewnych zasad przed wycieczką to góra 10 minut a człowiek jest bezpieczny.


      P.S i szczerze zazdroszczę takiej wycieczki :D

      Usuń
    5. Mamo NieIdealna wyżej napisałam, że mój wygląd nie jest tu ważny, ale dziękuję za rady. Poza tym mam w domu chłopa górala, który wie co dobre, a co złe;).
      pozdrawiam

      Usuń
    6. Piękno Gór i radość widać niewątpliwie :)))

      Tyle , ze No właśnie ... Każdego kto po górach chodził razi Twoj strój. Zwłaszcza Olu , że wygladasz kwitnąco ! Wogóle zmęczenia nie widać ! Ani tych 30 km !

      Usuń
    7. Szedłem tą trasa w gorący sierpniowy dzień. Proszę się nie obrażać, ale strój nieodpowiedni. Buty, koszulka, czapeczka, brakuje mi tego... To co na zdjęciach, to bardziej do parku. :) Spotkałem na trasie dwóch młodych chłopaków, ubranych podobnie, nieprzygotowanych na dłuższe wędrówki. Nie mieli plecaków i wody, a wtedy prażyło niemiłosiernie, błagali ludzi o coś do picia.

      Usuń
  10. Wspaniała wycieczka a widoki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Moja siostra fanka Zakopanego co roku jeździ i "zwiedza" zupełnie co innego ;) Ty niesamowitą zrobiłaś mi ochotę na dzień w górach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. choć nie przepadam za górami, ale nawet w taki sposób chciałabym spedzić dzień bez dzieci :)
    a widoki wierzę, że były cudowne.
    ps. Olu bardzo chyba ostatnio schudłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna fotorelacja!
    zazdroszcze takiego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Zakopane i jego okolice :) o wiele lepiej czuje się tam niż nad morzem:) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam morkise oko:) wspaniala wycieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak ja Ci zazdroszczę takiej wycieczki!!! Uwielbiam góry choć mam do nich bardzo bardzo daleko!
    Piękne widoki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale Wa, zazdroszczę tego odpoczynku :) piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham te widoki Olu, przypomniałaś mi wspaniałe chwile, jak ja dawno nie byłam w górach, już chyba z 5 lat...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :) Ach jak zazdroszczę wam tego bardzo długiego spaceru po górach. Świetny wypad tylko we dwoje :)
    Zdjęcie jak stoisz na głazie,robione od dołu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OLA JESTEŚ WIELKA!!! Czerpiesz z życia garściami i tworzysz niezwykła aurę :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Olu, ależ mi radość sprawiłaś! Gdybym tak mogła się tam teleportować! Którędy szliście do Morskiego Oka i ile Wam ta wycieczka zabrała czasu? My byliśmy z Elizą nad Morskim Okiem, ale tym tradycyjną, jak dla nas bardzo nudną drogą, tak więc czekam na wskazówki, mam nadzieję, że za rok taka wycieczka stanie się naszym udziałem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gapa ze mnie :) Od razu dobrałam się do zdjęć, a nie przeczytałam wstępu :) Tam jest odpowiedź na moje pytania :)
      A zdjęcia masz/macie prześliczne. Teraz będę czekała cały rok na naszą wycieczkę...

      Usuń
  22. piękna trasa :) uwielbiam Dolinę 5 Stawów :)

    OdpowiedzUsuń