sobota, 3 sierpnia 2013

Wesołe Miasteczko

Tydzień temu zwiedziliśmy Miasteczko Twinpigs w Żorach, dziś szaleliśmy w Wesołym Miasteczku w Chorzowie;)
Zabraliśmy ze sobą babcię, która towarzyszyła Natalce na mini karuzelach;)
My w tym czasie bawiliśmy się już na tych dużo większych!
Jednak mam zastrzeżenia co do miejsca które pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Oprócz kolejek do kasy po bilet, które kiedyś były naprawdę długie - teraz ich nie ma za sprawą jednego biletu, na którym korzystamy praktycznie ze wszystkiego. Bilet jest drogi, 50 zł osoba dorosła, 35 zł do 10 lat. Moja Emilka się nie załapała na ulgowy, a na większość karuzel i tak nie została dopuszczona ze względu na wiek , który zazwyczaj obowiązywał od 12 lat, lub wiele karuzel było po prostu nieczynnych ;(

Mimo upału i zmęczenia bo Natalka po 100 razy chciała jeździć np na motorze czy koniku, lub kąpała się w kolorowych piłeczkach, to wspominamy ten dzień bardzo miło! Zabawa była przednia również dla mnie!
Jeździłam na takich karuzelach, gdzie byłam do góry nogami i nie miałam ich dość!
Niestety mam mało zdjęć, bo upał doskwierał, a my chcieliśmy korzystać z zabawy ;)












Myślałam o powrocie do przeglądów zdjęć telefonem komórkowym. W końcu mam sprawnie działający i zdjęcia nawet ładne robi. Wciąż  jeszcze zastanawiam się czy je publikować, ze względu na mój instagram który założyłam. Tam przecież na bieżąco możecie  je oglądać ;)
A więc zapraszam TU.





25 komentarzy:

  1. cudnnne są, wprost do schrupania Wasze dziewczynki:) zabawa musiała byc przednia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj, nie byłam tam wieki. Mam tak blisko, a ciężko się wybrać.
    Poza tym, tak jak piszesz, drogo i sporo atrakcji nieczynnych więc nie zachęca to do przyjazdu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę się po raz kolejny, ale strasznie zazdroszczę Wam tego aktywnie spędzanego czasu ! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wesołe miasteczka.
    szkoda, że u nas nie ma takiego wypasionego.
    co roku wiosną we Wrocławiu jest takie duże, raz na studiach odważyłam się na ekstremalne atrakcje, było fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło spędzony czas i świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... oj jak ja bym poszalała w wesołym miasteczku... Fajnie Wam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem miło znów poczuć się dzieckiem ;) a na instagramowe zdjęcia czekam tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie lubię wesołego miasteczka bo po tych wszystkich atrakcjach bardzo źle się czuję. Jako dzieciak często chodziłam ale teraz już nie mogę bo potem mam mega ból głowy!
    Ale mąż i Oskar to by chętnie poszaleli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki są takie fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, dziewczynki jak malowane, po Mamusi :) Uwielbiam wesołe miesteczka i kulki :) Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie że dużo zwiedzacie, korzystacie ....

    OdpowiedzUsuń
  12. super spędzacie czas!
    ja uwielbiam wesołe miasteczka byłam na kilku w Niemczech czy USA, wspomnienia i adrenalina niezpomniana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja dawno nie byłam w wesołym miasteczku. Ale te nasze, łódzkie, raczej nie zachęca. Większość karuzeli nieczynna i w ogóle nic się tam nie zmieniło od 20 lat. A szkoda...
    Dziewczyny śliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam w Chorzowie 3 lata temu i niestety też byłam zawiedziona ... połowa karuzel wtedy była nieczynna :/ z dzieciństwa pamiętałam całkiem inny obraz tego miejsca

    świetne fotki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ale szczęśliwe dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tam wieki temu i już wtedy była forma jednego biletu na wszystko co jest fajne bo można jeździć do woli a nie płacić 500 razy :D u mnie pobyt tam łączył się jeszcze z przejazdem kolejka linową aż nad stadion. Polecam !

    pozdrawiam
    http://lenka2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię wesołe miasteczka, nawet dorośli mają dużą frajdę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także uwielbiam wesołe miasteczka i synek wdał się w mamę w tej materii - bo tatuś mam problem z błędnikiem ")))

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu prze śliczne te Twoje dziewczynki są:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, wesołe miasteczka są takie bajeczne:) pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wesole miasteczka. w niedziele chcieliśmy zabrać milosza na kulki do bzikolandu, niestety nagła wizyta w szpitalu pokrzyzowala nam szyki, ale wspaniale ogladać wasze roześmiane buzie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog;) kolorowy i super zdjęcia ;) zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czas rewelacyjnie spędzony :) Uwielbiam takie wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia przepełnione pozytywną energią! super że wypad do miasteczka wesołego się udał:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z dzieciakami uwielbiamy wesołe miasteczka-bardzo fajna zabawa i mile spędzony czas;)

    OdpowiedzUsuń