środa, 21 sierpnia 2013

Bobas vs odkurzacz

W sieci pojawił się zabawny filmik przedstawiający odkurzacz firmy Samsung.
Oglądałam go razem z moimi dziewczynkami, uśmiałyśmy się przy nim bardzo! Występuje w nim sympatyczny bobas, który podbij serce mojej Natalki, jest wielki w swojej roli! 
Zresztą odkurzacz również, niczego sobie, chętnie bym go wzięła w posiadanie;)
Filmik musiałam puścić jeszcze kilka razy, bo tak je rozweselał, że miałam spokój na kilka minut;)
Zresztą sami zobaczcie!


 

Post sponsorowany



15 komentarzy:

  1. Faktycznie dosc pomyslowa reklama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik i reklama. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły filmik ;))

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. odkurzacz rzeczywiście rewelacyjny no i mały wąsacz powalił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żałuję że właśnie po zakupie odkurzacza jestem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Z góry przepraszam za taką moją małą prywatę, ale jest to ważne dla mojej córci :) Chciałam zaprosić do zapoznania się z organizowaną przez nas akcją : ADOPTUJ MISIA :)

    Wszystkie szczegóły akcji znajdziecie na stronie :

    http://superdzieciaczki.blogspot.com/p/adoptuj-misia.html

    Z góry dziękuję za ewentualne zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj uśmiałam się już wczoraj z tego filmiku.
    bobas jest genialny :)

    pozdrawiam :)
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Energiczny malec, a do tego osiągał całkiem przyzwoite wyniki hamowania. Pomysłowa reklama :)

    OdpowiedzUsuń