sobota, 17 sierpnia 2013

Balonik



Balonik. Musi być duży, kolorowy najlepiej z rysunkiem ulubionej bajki;)

Dziś w moim miasteczku na rynku było mnóstwo straganów, nawet nie wiem z jakiego powodu i co można było kupić. Nie zdążyłam zobaczyć!
Ale Natalka zdążyła zauważyć balony, duże i małe, kolorowe, śmieszne i z bajek;)
Usłyszałam tylko: " ja chcię, ja chcię"
Zobaczyłam maślane i świecące, proszące oczka ;)
Nie mogłam odmówić! ;)

Kiedyś wspominałam, że Natalka nie jest typem księżniczki:)
Oto przykład, żadnej różowej księżniczki nie chciała, za to kolorowego potworka TAK!
Podobno jest to postać z bajki SpongeBob? Nie wiem nie oglądamy;)

 Natalka na spacerku trzymała balonik dumnie, maszerując dzielnie przed siebie. Widok był zniewalający;)


Instagram











27 komentarzy:

  1. to masz dobrze że nie kipi u Was różem i księżniczkami :) u nas wręcz odwrotnie ... a ja tak różu nie cierpię hehe

    zuch dziewczyny :*

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołego stworka wybrała corcia .....
    I jaknuroczo z nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem wybory dzieci są zaskakujące.
    Ala wybrała sobie ostatnio w biedronce maskotkę kubusia puchatka, taką sobie, nie do końca według mnie udaną. Kłapołuchy był za to cudny i mówię,że ten taki piekny a ona że miś i tuli go już i całuje.
    Osioł był boski ale mamy w domu niedźwiadka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kolorowy balonik - jeszcze ze znaną postacią z bajki daje dla dziecka dużo radości :) Wiem coś o tym... :))

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O Spongebob :) Moja Siostra w wieku 14-16lat za nim szalała, co i mnie się udzieliło, bo polubiłam tego Pana Gąbkę :P
    A to, że Natalka wybiera inaczej niż inne dziewczynki to tylko powód do dumy :) Alankowi wybieramy (zazwyczaj to on wybiera, ale np przy balonach jest kłopotliwie) raczej balony z Królem Lwem, czy jakieś koniki... nie koniecznie bob budowniczy i samochody ;)

    Pięknie razem wyglądają :) Jak kumple :D
    Pozdrawiamy gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowana mała kobietka! coś czuję, że wyrośnie na pewną siebie dziewczynę! i dobrze:)))
    mój syn już nie szuka baloników na straganach...zestarzało mi się dziecko...;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny balon :)) Tola uwielbia Spongebob'a, a i ja nie raz z nią oglądam ;)
    Fajnie,gdy dziewczynki nie są typowymi królewnami w różu i z koroną :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Im większy balon tym lepszy, u nas też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój też uwielbia balony. Od razu spacer jest weselszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja, natalka w spódniczce?! wow!!1 to zadkość. piekny balonik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. witam, zapraszam na candy z prezentem dla dzieci. Do zgarnięcia recznie szyta poduszka w kształcie małpki z długimi nózkami do supłania.
    http://malinapracowniahandmade.blogspot.com/2013/08/candy-pluszak-pamiatka-z-wakacji.html
    Pozdrawiam, Malina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znamy Spongeboba i baaardzo lubimy:D nawet ja czasem oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne fotki i jaki duży balonik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, baloniki są źródłem wielkich radości dzieciaków. Ale zdarzają się i dramaty. Gdy kupujemy taki fruwający balonik, płacimy za niego, a w tym czasie nasza pociecha traci kontrolę nad wstążką. Gdy odwracamy się, balonik jest już pod chmurkami, a na policzkach dziecka łzy. Oby sprzedawca miał równie atrakcyjny drugi balonik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też takiego mieliśmy.. my tzn.. TOSIA !

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego dzieci lubią kanciastoportego ? nie wiem, tez go lubię :) u nas juz powoli ,,usycha,, taki sam balonik :) śliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak sobie myślę, że Emilka nigdy nie miaął swojego balona...
    musimy to nadrobić, bo radość dziecka bezcenna.
    zadziwiające, że takie drobne rzewczy je cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://mamimunka.blogspot.com/ Zapraszam na blog młodej mamy, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah, baloniki - chyba wszystkie dzieci kochają balony :) Szkoda tylko, że szybko pękają i/lub tracą powietrze :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ona jest słodziutka ;) Baloniki zawsze spoko ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sama chetnie bym kupila taki balonik !

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie sobie hasa z tym balonikiem.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Balon świetny. Spongeboba lubi mój Kuba i czasami ogląda. A balony to miłość chyba każdego dziecka i chyba żadne nie przejdzie obojętnie obok nich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so cute <3

    Don´t forget to enter the GIVEAWAY on:

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej świetny blog :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń