sobota, 27 lipca 2013

Miasteczko Twinpigs zaliczone!

Czy u Was też jest taki upał?
O nie, upał nas nie odstrasza, a wręcz mobilizuje, aby realizować nasze plany wakacyjne!
Jeden z nich to zwiedzanie takich atrakcji jak Miasteczko Twinpigs w Żorach.
Szybka decyzja dzień wcześniej i wstajemy rano, aby zwiedzać Dziki Zachód!



Moje cudowne Kowbojki !


Natalka wystraszona na widok świnek, zdjęcie było możliwe tylko na rękach tatusia;) A przecież te świnki są takie urocze;) Kiedy nas spotykały, chowały się przed Natalką, która zanosiła się płaczem na ich widok ;))


Warto wstać wcześnie rano i zdążyć przed tłumami;) Zobaczcie ile wolnej przestrzeni! Wszystko dla nas, później już tak nie było ;))




4 pary rączek i te nóżki zwisające ! 


Kobieta rządzi! A jak!




Emilka dała radę bykowi!


W domu ja jestem tą co daje mleko;)


Poszukiwanie skarbów. Nawet jeden Emilka znalazła ;)


Wspinaczka ;)


Tu można wydać fortunę!!!
Wiemy coś o tym ;)



Prawdziwy pojedynek rewolwerowców!  




A tu Natalka piszczała z radości! Dosłownie!
Była niesamowita!
Gąsienicę zaliczyła z 10 razy! ;)



Pierwszy raz był trudny, potem już z górki!
Super się bawiłam i jak dziecko wciąż chciałam się kołysać;)
Raz Jurek z Emilką, a ja chyba z 4 razy ;))




Na koniec spokojne już zabawy, choć Natalkę i tak  było trudno ją z nich wyciągnąć ;)



24 komentarze:

  1. Też mamy niedaleko... może i my się wybierzemy

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak tam pięknie i Wy oczywiście też :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. superowy wypad!!! zazdrościmy co niemiara :)

    ściskamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam tak blisko tego miejsca, a jeszcze nigdy tam nie byłam. Chyba skuszę się na wypad. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie ze świniami bardzo mnie rozbawiło, słodkie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, a jak z biletami wstępu. Warto? Mieszkam w Jastrzębiu, mój facet w Pawłowicach, więc mamy około 12km? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorośli 40 zł, ulgowy 36 zł, a dzieci do lat 4 - bezpłatnie.
      W cenie biletu możesz korzystać ze wszystkich atrakcji ;)

      Usuń
  7. Widać że wesoło się bawiliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne miasteczko :)) Te świnki przesłodkie,a Natalkę może ich rozmiar przestraszył ;) Ciekawe miejsce - może kiedyś się wybierzemy choć to kawałek drogi dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dałabym rady w taki upał jak dzisiaj mamy, ale miło popatrzeć na te atrakcje jak Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś blogującą mamą, więc weź udział w KONKURSIE, robiąc to co lubisz:
    http://beticco-baby.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    Do wygrania konik na biegunach dla Twojej pociechy!

    OdpowiedzUsuń
  11. A te zdjęcia pasują idealnie na konkurs pewnej firmy: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.367461663382864.1073741831.315185421943822&type=1


    macie duże szanse, bo wasza wycieczka była taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że zabawa była przednia!
    Super.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie spedziliscie czas:))) urocza z Was rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wycieczka!
    Widac, ze upal Wam dodawal skrzydel ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemnie tutaj, oberrzalam i przeczytalam juz masę Twoich postów. Twoja młodsza córeczka mogłaby być siostrą mojej heheh podobny wiek, blondyna z niebieskimi oczmi.. i ten sam kapelusz! Fakt, że ma więcej tych włosków, ale spokooojnie, jeszcze trochę i moja będzie miała afro :D
    Dodaję do obserwowanych, by być na bierząco. Jeszcze raz - ekstra blog! Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  16. Emi dojąca korwę wymiata ;D super się Was ogląda !

    OdpowiedzUsuń
  17. ej co tam tak pusto, jak ja byłam to "ludź na ludziu" Marta też bała się swińki ;) Super wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super atrakcja :)
    na pewno nieźle się wybawiliście.
    nas upał odstrasza i nosa z domu nie wystawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  19. u nas tak gorąco, że laptop mi się do kolan przykleił;) super wycieczka i świetne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ super miejscówka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja widzę, że Natusia tak jak Maurycy - bierze życie garściami :))) Z resztą to chyba u was rodzinne - pozdrawiamy czulee :)

    OdpowiedzUsuń