środa, 8 maja 2013

Podsumowanie mojej przygody z marką Bosch

Czas na zmiany w naszym codziennym życiu!  Pozwólmy wkroczyć do naszego domu nowoczesnym urządzeniom.

Nastawianie programatora – dziecinnie łatwe.

Pomoże nam w tym Marka BOSCH, to ona sprawi, że nasze marzenia o pięknym i czystym domu się spełnią, sprawi, że nasze codzienne dbanie o czystość stanie się przyjemnością.
Dlaczego polubiłam tą firmę?  bo zawsze stara się być lepsza od innych marek, stawia olbrzymi nacisk, na jakość i perfekcję detali, ciągle coś ulepsza.
Postaram się także i Was przekonać do tej marki.

Po raz pierwszy miałam przyjemność zapoznać się z firmą BOSCH 26 marca 2013 na szkoleniu w Warszawie w showroom'ie w siedzibie Boscha, na które zostałam zaproszona wraz z Jurkiem. Wykłady prowadził w sposób profesjonalny, merytoryczny, a co najważniejsze zrozumiale dla wszystkich słuchaczy, Pan Sławek.



Na zdjęciu Pan Sławek

 Zaprezentował nam pralkę pralkę Bosch Home Professional WAY32740PL oraz suszarkę. Zainteresował i  oczarował mnie informacjami na temat tych urządzeń,  ponieważ dotąd nie zdawałam sobie sprawy, że tak  wiele zmieniło się w praniu.. Dowiedziałam się jak bardzo nowoczesna jest ta pralka, jak wiele posiada opcji i funkcji, które sprawiają, że nasze pranie jest perfekcyjnie czyste.  Przekonałam się, że to wszystko prawda,  że nikt nie „wciskał nam kitu” kiedy stałam się użytkowniczką tejże pralki. Na szkoleniu panowała fajna atmosfera, poznałam wielu miłych ludzi, był poczęstunek-kawa, ciasteczka, przekąski. 



Tydzień po szkoleniu  w naszym domu zawitała pralka Home Professional WAY32740PL.


Dziewczynki były oczarowane wszystkim tym co się świeciło.


Rozpoczęliśmy testowanie – ja pod kątem perfekcyjności prania i oszczędności czasu, Jurka natomiast interesowało zużycie wody, energii i proszku. Jurek jest bardzo oszczędny, bo na jego barkach spoczywa utrzymanie całej rodziny, a wiadomo jak trudne jest to w dzisiejszych czasach, ta pralka sprostała jego oczekiwaniom. Ja natomiast jestem zadowolona z perfekcyjności prania i oszczędności czasu, którego wciąż mi brakuje.

Co zwróciło naszą uwagę jeszcze przed jej testowaniem  :

·         Czytelny wyświetlacz tekstowy z menu w języku polskim
·         Wskaźnik czasu pozostałego do końca prania- dla mnie bardzo ważna rzecz
·         Sygnał akustyczny informujący o zakończeniu programu
·         Zabezpieczenie urządzenia przed otworzeniem przez dzieci
·         Maty redukujące hałas
·         Podświetlany programator
·         Szuflada na proszek wyposażona w skalę
·         Oświetlenie bębna  i komfortowa blokada bębna
·         Z instrukcji dowiedzieliśmy się, że pralka posiada specjalną płytę boczną redukującą głośność wirowania i wibracji.


Jak widać na zdjęciach,  pralka jest estetyczna, komfortowa i bezpieczna.



 Podoba mi się jak już wspomniałam w poprzednich postach, że szuflada na proszek wyposażona jest w skalę, dzięki temu miarka do odmierzania środka piorącego nie jest nam już potrzebna. 

Jedną z ważniejszych cech pralki Home Professional, to wyposażenie w system VarioPerfect, dzięki któremu możemy wyprać pranie albo wyjątkowo szybko albo bardzo oszczędnie. Jeśli zależy nam na czasie włączamy opcję Time Perfect- oszczędzamy wówczas 60%czasu,  jeśli chcemy oszczędzić energię i chronić środowisko naturalne wybieramy opcję EcoPerfect-oszczędzamy wówczas 40% energii.
Przypominam także o tym , że pralka wyposażona jest w system WaterPerfect idealnie gospodarujący wodą, pobiera tylko tyle wody ile trzeba, że posiada system automatyka wagowa – który ocenia automatycznie wagę załadowanej odzieży i dopasowuje do niej czas prania. Dzięki temu przy mniejszym załadunku, pranie trwa krócej, a my oszczędzamy wodę i energię.

Na pierwszy ogień jak  wiecie z moich postów opisujących testowanie pralki wybrałam opcję  TimePerfect, ponieważ zależało mi aby  jak najszybciej  pozbyć się niedopranych rzeczy,  jeszcze raz możecie o tym przeczytać tutaj

 Odświeżyłam garderobę wiosenno-letnią mojej całej rodziny. Ubrania przezimowały w szafach parę miesięcy, stając się przez to niezbyt świeże, były czyste więc wystarczyło nastawić pralkę  z opcją na 15 minut. Pranie z pralki wyjęłam idealnie odświeżone i pachnące. Tę opcję możemy także wybrać chcąc odświeżyć ubrania , które założyliśmy tylko raz jest to bardzo praktyczne.

W dalszych praniach pozbyłam się wszystkich zabrudzeń z ubrań moich córek, szczególnie z garderoby młodszej 2-letniej Natalki- do wyboru miałam aż 16 możliwości wyboru usuwania różnych plam.



Zobaczcie jaka czysta jest moja sukieneczka !




Robiąc  wiosenne porządki, wybrałam opcję  EcoPerfect  oszczędzając 40% energii- tutaj możecie jeszcze raz o tym przeczytać.

Emilka z apelem – „ oszczędzaj energię i chroń środowisko”


Przy tak dużych porządkach, piętrowego domku,  ta opcja okazała się zbawienną . Wyprałam wełniane koce, puchowe poduszki, kołdry, zabawki, a moje firanki nabrały blasku.


Ale zabawa !!!


Jakie wszystko milutkie i mięciutkie



W naszym domu zapachniało świeżością!

      Teraz piorąc już na bieżąco wybieram opcję EcoPerfect, uważam, że należy oszczędzać energię i                            chronić środowisko naturalne.

Opcję TimePerfect będę stosowała tylko wtedy, jeśli będzie mi bardzo zależeć na czasie. Jestem zadowolona, że mam wybór, czuję się przez to bardzo komfortowo.

Przypomnę raz jeszcze co jest bardzo istotne dla rodzin takich jak moja, z małymi dziećmi, że możemy wybrać opcję dodatkowego płukania lub opcję WodaPlus – pralka w czasie płukania pobiera dodatkowe 2l wody, gwarantując idealne wypłukanie resztek detergentu. Te opcje zalecane są także dla alergików.

Testując pralkę przekonałam się, że to co mówił wykładowca na szkoleniu i to co pisze w instrukcji tej pralki jest prawdą. Cieszę się, że z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić.
Jestem w 100% przekonana co do wysokiej jakości produktów firmy Bosch, uwierzyłam jej.

Chętnie widziałabym u siebie suszarkę tej firmy, pozbyłabym  się wówczas tych tradycyjnych porozkładanych w pomieszczeniach naszego domu, które nie dodają uroku, a pyłki unoszące się w powietrzu z suszącego się prania szkodzą naszemu zdrowiu.


Pomagamy naszej mamusi !


Podsumowaniem mojej przygody z firmą Bosch, oraz wynikami testowania  pralki Bosch Home Professional WAY32740PL chciałabym Was przekonać do tej marki, a szczególnie do opisanej pralki, która mnie i moją rodzinę urzekła.
Napiszcie proszę czy mi się to udało, czy zainteresowałam Was tym tematem. 




Moje dziewczynki testowały pralkę pod względem, miękkości , świeżości i zapachu całego prania, doskonale się przy tym bawiąc!



28 komentarzy:

  1. Pralka, pralką ale te Twoje dziewczyny!:)) No boskie są po prostu, jak zwykle na patrzeć się na te gwiazdy nie mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresowałaś tym postem, jestem teraz właśnie w poszukiwaniu wymarzonej pralki, kto wie może ta zagości w moim domu?!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zareklamowałaś pralkę, przekonałaś mnie do niej , a te śliczne małe artystki , ukazały tę prawdę o pralce w sposób spontaniczny i naturalny-rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z roku na rok są coraz lepsze modele pralek. Firma Bosch na pewno należy do moich ulubionych. Pomimo że mam pralkę dość dobrą to z pewnością będę niedługo zmieniała. Przekonałaś mnie do tego modelu , świetnie ją zareklamowałaś.
    ps. wysłałam paczuszkę

    OdpowiedzUsuń
  5. oj taką pralkę jak i suszarkę to i ja bym chętnie widziała u siebie w domu :) nie tylko ma fajne opcje, jeszcze dodatkowe pobieranie wody dla alergików to i w małym mieszkaniu znikłby problem wiecznie stojącej suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przekonywać już nie musisz, ale Twoja recenzja jest bardzo wyczerpująca i na pewno przekona niejedną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja napiszę, że pralka jak pralka ale zdjęcia z dziewczynami są rewelacyjne, fantastyczne i cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ah ah bardzo wyczerpująca recenzja.. praleczka prezentuje się cudownie, a ten bemben podświetlony oh ah. Modelki - testerki są CUDOWNE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola, zazdroszczę Ci tej maszyny, serio. A Ty powinnaś pracować w reklamie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak przyjdzie czas na kupno nowej pralki, na pewno weźmiemy pod uwagę także ten model, prezentuje się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Emilka już duża ;) pomocnica mamusi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje dziewczynki w białych wdziankach to żywa reklama pralki :)) Bardzo pozytywnie się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać dziewczynki bardzo zaangażowane w testowanie i zgadzam się że są żywą reklamą pralki. :) Pokusiłaś mnie tą pralką ale w mojej łazience trochę mało miejsca. Może znajdzie się mniejszy gabarytowo odpowiednik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna, pouczająca lekcja na temat pralki. Bardzo lubię te markę. Olu, twoje dziewczyny -sama slodycz. Piekna i czuła sesja w tych poduchach! śą śliczne i widac bardzo się kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kupilabym pralke a twoje rekomendacje tym bardziej!
    Dziewczyny sa boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnaś pracować w reklamie :) gdyby mnie było stać, od razu bym ja kupiła :) urocze modelki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach to teraz wiem jaka pralkę kupic do mowego D. :) i szuszarka mi sie przyda.. a dziewczynki śliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Nowa pralka sprawiła radość nawet Twoim córeczką.;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely shots! it must be nice to spend those quality time! <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  20. Podzielam Twoje zdanie dot. tej pralki, jutro opublikuję recenzję u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej ja tu widzę jakieś krasnoludki - poprały, poprasowały, pouśmiechały :))) Pokochałam je obie :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. To podświetlanie w środku w pralce jest the best :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze gdy czytam takie posty zastanawiam sie co dostala dana osoba w zamian aby zareklamowac produkt danej firmy.Mysle ze jest w tym jakas korzysc dla blogera dlatego nie wiem czy recenzja jeat pisana serio czy tylko dlatego ze firma zazyczyla sobie pozytywny komentarz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Może poszukaj innych blogerów, którzy testują tą samą pralkę, może oni mają inne zdanie niż moje.
    Ja nie znalazłam żadnych wad, a na siłę nie będę się ich doszukiwać;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również przekonałaś, jak tylko wprowadzimy się do nowego domku to od razu ją zakupimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupiłam sobie pralkę wpool http://www.saturn.pl/pralka-whirlpool-awe-92365p,id-854055 i jestem zadowolona a bosch miałam wcześniej. Bardzo solidne pralki

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś ogólnie sprzenty były solidne

    OdpowiedzUsuń