niedziela, 5 maja 2013

I po Majówce!

Ostatnio, dużo o lodach, lodziarni, nawet na blogu modowym!
Dziś zebrałam wszystkie ku temu dowody i możecie zobaczyć jak przez ostatnie dni zajadaliśmy się nimi;)


  W drodze do naszej ulubionej lodziarni, Natalka już w domu mówi mniam, mniam i wiemy o co chodzi ;))



Natalka uwielbia waniliowe!


Emilka smerfowe, a ja z Jurkiem jogurtowe i czekoladowe;)



Zabawy na rynku i bieganie za gołębiami, a Emilka pilnuje Natalki.






Wygłupy  dziewczynek i kolejny dzień w drodze do  lodziarni;))


 Mniam!


Z kosiarką też można iść;)




Pychotki, a kosiarkę mam obok ;))


A dzisiaj w końcu udało  nam się pojechać na rower!



No i lody oczywiście były!

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam lody, u nas sezon na się też już rozpoczęty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super i jeszcze raz super ! Uwielbiam Was oglądać !
    A pierwsze zdjęcie wyszło świetnie:) tak fajnie Jurek z Emilką na siebie patrzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lody lodami, ale na pierwszym zdjęciu Jurek z Emilką fantastycznie na siebie patrzą.
    widać między nimi więź i ogromną sympatię.
    podobnie patrzę na siebie z moim tatą, tak przekornie i zadziornie,a z uczuciem.
    Jurek jest na pewno fantastycznym ojczymem dla Emilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna rodzinka! :)
    Powtarzac będę cały czas że malutka zawładneła moim sercem jest tak cudowna że szok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no a jak lody są ukojeniem w gorący dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej wishlist jest maszyna do kręcenia lodów. Może w tym miesiącu się doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi zrobiłaś smaka na lody!:)
    Emilka i Natalka są takie cudowne i widać, że bardzo się kochają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktywny i rodzinny weekend majowy :) mogę tylko zazdrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Pierwsze jest cudne, na trzecim Natalka ma wspaniałe oczka, a na tym gdzie dziewczynki się przytulają to się zruszyłam :D
    Ale ja to teraz strasznie uczuciowa jestem i często ryczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej śliczne zdjęcia.. dziewczynki takie stylowe :) my ostatnio też wciąż zajadamy sie lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żarłoki:D dziewczynki są przeurocze! mąż przystojny:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam lody. Nawet w zimie przykryta kocykiem z chęcią wcinam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze-nie wiem czy to w porządku tak mnie kusić tymi lodami z rana...oj nie wiem :) Zwłaszcza, przy moich kilogramach do zrzucenia!
    Po drugie-zamarłam przy zdjęciu Jurka z Dziewczynkami, chyba pierwsza fotka! To zdjęcie jest takie magiczne. Szczęśliwego, spełnionego Faceta! Czemu się oczywiście nie dziwię, bo jak tu nie być szczęśliwym mając takie fajne Babki w domu!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. My też uwielbiamy lody! Super rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem oczarowana ze zdjęć aż bije "niedzielny" - harmonijny klimat :))) Pozdrawiam serdecznie! Sezon Lodowy - uznajemy za rozpoczęty :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne modelki!
    i znajomy płaszcz - z Mosquito ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. no, cóż jesteście lodożercy!!!:)

    OdpowiedzUsuń