poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dalszy ciąg testowania pralki Home Professional WAY32740PL

Jak już wcześniej wspomniałam w postach poświęconych temu tematowi, moja pralka  Home Professional WAY32740PL   jest wyposażona w system VarioPerfect, dzięki niemu mogę wyprać pranie albo wyjątkowo szybko, albo bardzo oszczędnie.
Do tej pory wybierałam opcję TimePerfect oszczędzając 60% czasu, ponieważ jak najszybciej chciałam się pozbyć tych brudnych i niedopranych rzeczy.
Zobaczcie ile tego było - to wszystko jest już perfekcyjnie czyste.




Moja stara pralka nie spełniała moich oczekiwań, często aby doprać ubranka mojej młodszej córeczki - najpierw moczyłam je całą noc w różnych odplamiaczach . Traciłam przez to wiele czasu, wody i energii.  Dziewczyny wierzcie bardzo mnie to stresowało.
O funkcji TimePerfect możecie przeczytać TU

Opcję EcoPerfect testuję od paru dni, pozwala mi ona oszczędzić energię (około 40%)  i chronić środowisko naturalne. 
 Obecnie  jestem w trakcie wiosennych porządków, więc rozpoczęłam  od prania  firanek, pościeli, koców, ręczników i obrusów.
Pralka daje mi wiele możliwości wyboru prania. Wybierając  opcję „więcej” znalazłam i wybrałam program ręczniki!

Kiedy prałam firanki i obrusy wybrałam opcję „ delikatne wirowanie” - dzięki temu, pranie nie było wygniecione, a przez to łatwiejsze do prasowania.

Od momentu kiedy pralka pojawiła się w naszym domu, to praktycznie codziennie  jest  włączona, nikomu z domowników to nie przeszkadza bo dzięki  włączonej opcji „ciche pranie”  wcale jej nie słychać.  Nie martwię się, że Natalka się obudzi w czasie popołudniowej drzemki, a to dlatego, że pralka posiada specjalną płytę boczną w celu redukcji głośności wirowania i wibracji oraz maty redukujące hałas.

Natalka ma bardzo delikatną i wrażliwą skórę, dlatego bardzo ważne jest  dla mnie,  aby jej rzeczy takie jak: kocyki, ręczniki, pieluchy tetrowe i ubranka były nie tylko czyste i mięciutkie, ale także idealnie wypłukane z resztek detergentu. 


Pomógł mi w tym  program AntyAlergia , używam  go wybierając opcję -płukanie extra lub opcję woda Plus – dzięki której pralka w czasie płukania pobiera dodatkowo  2 litry wody co powoduje idealne wypłukanie z detergentów.
Program ten jest również zalecany dla alergików.


Może będę nudna, ale naprawdę nie mam się do czego przyczepić, pralka jest po prostu doskonała.
Spełnia wszystkie moje oczekiwania, jest estetyczna, wygodna w obsłudze, cicha, a pranie, które wyciągam z podświetlonego bębna jest super czyste.

Firma Bosch dodatkowo, zaopatrzyła nas w miernik do pomiaru zużycia energii – rzecz bardzo przydatna, bo można go stosować do wszystkich urządzeń na prąd .
Zobaczcie jak wygląda – dzięki niemu dowiemy się ile naprawdę nasze urządzenia zużywają energii elektrycznej.


16 komentarzy:

  1. mi sie bardzo podoba program dodatkowego plukania, ja musze ustawiac recznie do tego 2x wiecej wody i pradu zuzywam eh...

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobry wynalazek choć patrząc na wielkość do mojej łazienki pewnie by się nie zmieściła. :( Ale jak będą wersje mniejsze pewnie zakupię jak się moja wykończy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak wyciągnąć po jednym praniu czyste ubrania, od razu się buzia cieszy! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem z niej bardzo zadowolona, ale u mnie prym wiedzie opcja EcoPerfect nad TimePerfect :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech wzdycham nad tą pralką i wzdycham... ech...

    OdpowiedzUsuń
  6. oj,jak ta pralka przydałaby się mi do prania białych skarpet mojego synusia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, widać, że pralka spełnia swoje oczekiwania.
    I najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za dalsze informacje o tej pralce, są bardzo ciekawe i pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja tak nie lubię prać, ale może dzieki tej pralce bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochoty na tę pralkę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. the machine has loads of options which I like when it comes to washing delicate clothes

    http://fashioncadet.com/
    www.alwand.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. z tego jak świetnie przedstawiłaś recenzję tej pralki:) mnie zachwyciło to, że jest cicha i właśnie w czasie popołudniowej drzemki dzieciaki smacznie odpoczywają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z przedmowczynią.cicha pralka przy dziecku, to skarb.

      Usuń
    2. Ja nie zwracałam na to uwagi dopóki nie trafiła do mnie ta super cicha pralka. Teraz niestety zamiast naszej słyszymy pralkę sąsiadów ;))

      Usuń
  13. a mi przypomnialaś ze muszę pranie nastawić :))))

    OdpowiedzUsuń