piątek, 19 kwietnia 2013

Pierwsze testowanie pralki Bosch!


Jak już wcześniej wspominałam, pralka Bosch HOME Professional  WAY 32740 PL 
JUŻ JEST Z NAMI !!!
Muszę przyznać, że kiedy panowie z serwisu Boscha ją wnieśli do domu, ciekawość nasza była ogromna. Cała rodzina się zebrała , oprócz Natalki, która w tym czasie smacznie spała. Razem ze mną byli -Jurek, Emilka i kot ;) 



Jest naprawdę super , nowoczesna i estetyczna, w końcu marka Bosch stawia na jakość i perfekcję detali.
Pan z serwisu wszystko cierpliwie nam tłumaczył, początkowo byłam przerażona ilością funkcji, jakie posiada pralka, ale z czasem stres minął. Teraz mogę powiedzieć, że nie taki diabeł straszny jak go malują;)
Powoli wszystko ogarniam!
Zafascynowało mnie to, że funkcje pralki dopasowane są do naszego codziennego życia, tak, aby bez stresu nasze pranie było perfekcyjnie czyste, bez plam na dziecięcych ubrankach.

Pralka posiada system VarioPerfect , to znaczy, że możemy zrobić pranie wyjątkowo szybko albo bardzo oszczędnie w zależności od wybranej opcji.

Na początek wybrałam opcję szybkiego prania TimePerfect.
 Jeśli będę chciała oszczędzić energię włączę opcję EcoPerfect, ale to następnym razem;)





Jak widać na poniższym zdjęciu pralka posiada wyświetlacz tekstowy, oczywiście w języku polskim, jest podświetlony, a na nim wypisane programy specjalne takie jak na zał. poniżej obrazku;) 






Bęben również jest podświetlony;) Bardzo efektownie to wygląda ;)



Pralka między innymi posiada program prania, którego czas wynosi 15 min., służy on do prania
ubrań lekko zabrudzonych, np. noszonych tylko jeden dzień . Ja robiąc wczoraj porządki wykorzystam go do odświeżenia całej garderoby wiosenno-letniej. Uważam, że warto to zrobić , ubrania, które całą zimę leżakowały w szafach trochę straciły na świeżości.;)
Funkcja niezwykle przydatna! 

W bardzo krótkim czasie nasze ubrania stały się odświeżone i pachnące .

Dodatkowe opcje, które widzimy na wyświetlaczu i wybieramy w zależności od potrzeb to opcja :
woda plus, -idealna dla nas - dla rodzin posiadających małe dzieci oraz dla alergików, dzięki tej opcji pralka w czasie płukania pobiera dodatkowo 2 litry wody co powoduje idealne wypłukanie z detergentów.
pranie wstępne - przeznaczona jest do prania ubrań mocno zabrudzonych.
red. zagnieceń - zmniejsza tworzenie się zagnieceń poprzez zredukowaną prędkość wirowania
płukanie extra - stosuje się dla szczególnie wrażliwej skóry
- płukanie stop - po ost pranie pranie pozostaje w wodzie
-ciche pranie - przydatna, kiedy śpi nasza pociecha, nie musimy się martwić że pralka ją obudzi

Mnie jako mamę dwóch energicznych córek, a zwłaszcza ze względu na młodszą dwuletnią Natalkę szczególnie interesuje funkcja odplamianie. Przeznaczona jest do prania ubrań mocno zabrudzonych i  zaplamionych!
Takich programów do usuwania plam, jest aż 16!
Są to np. zupki i kaszki, ziemia i piasek, czekolada, trawa, ale dla dorosłych też coś się znajdzie i np. czerwone wino, kosmetyki czy pot ;) 
Ja wypróbowałam funkcję TimePerfect - oszczędzając 60% czasu. 
Rezultat mnie naprawdę zachwycił!. Albo ja miałam już taką starą pralkę, która ciężko znosiła nasze brudy, albo po prostu ta jest tak doskonała, że poradziła sobie ze wszystkimi zabrudzeniami. Pranie było perfekcyjnie czyste, miękkie, pachnące .
Podoba mi się również, że jest wskaźnik czasu pozostałego do końca wybranego programu oraz sygnał akustyczny informujący o zakończeniu programu.

Ponadto szuflada na proszek wyposażona jest w skalę, dzięki temu miarka do odmierzania środka piorącego nie jest mi już potrzebna. 




Jeszcze nie wspomniałam, że pralka wyposażona jest w system Water Perfect idealnie gospodarujący wodą pobiera tyko tyle wody ile trzeba, a także w system Automatyka wagowa- który ocenia automatycznie wagę
załadowanej odzieży i dopasowuje do niej czas prania ! 
Ja wkładając ubrania do bębna , obserwowałam na wyświetlaczu ile mogę ich jeszcze dołożyć, lub wyjąć ;) 





Dzięki temu przy mniejszym załadunku, pranie trwa krócej, a ja oszczędzam wodę i energię!.
Proszek już wsypałam do szufladki.
Teraz czas na bęben- jest on zaopatrzony w komfortową blokadę, która zabezpiecza przed otwarciem przez dzieci. 
Na pierwszy ogień idą ubranka Natalki, zabrudzone ziemią i piaskiem. Fajnie się złożyło, bo pogoda wczoraj była piękna, więc Natalka goniąc po ogródku, wróciła cała umorusana ;)
Nastawiłam system TimePerfect, opcja bawełna, temperaturę miałam do wyboru w przedziale od 0 do 90 stopni, wirowanie do wyboru od 0 do 1600 obr/min, a na końcu zaznaczyłam  funkcję odplamiania ziemia i piasek. 






Włączyłam start i obserwowałam - patrzyłam ile czasu do końca prania, słucham sygnałów dźwiękowych jakie wydaje pralka i byłam cała podekscytowana. ;), 
Zapewne pomyślicie, że przesadzam , ale moje odczucia naprawdę są bardzo pozytywne, już po pierwszych praniach.
Po zakończeniu prania na wyświetlaczu pojawia się napis informujący mnie o zakończonym praniu i z pośbą o jego wyjęcie;)  Bęben znowu ładnie mi się podświetla, dzięki czemu widziałam czy całe pranie wyciągnęłam.
Wieszając pranie na balkonowych suszarkach ,( bo innej suszarki nie mam może kiedyś do mnie zawita ;) byłam pod wrażeniem, że pranie jest takie miękkie, czyste i pachnące.
Moja radość jest nie do opisania, koniec stresu związanego z niedopranymi rzeczami.
Nowoczesność wkroczyła do naszego domu, a przy okazji oszczędność czasu, wody i energii co jest bardzo ważne w dzisiejszych trudnych czasach.
Z tego też powodu cieszy się także Jurek - jest bardzo oszczędny , ale nie ma się co dziwić bo utrzymanie całej rodziny jest na jego głowie.
Na razie tyle do następnego prania - wypróbuję wtedy opcję EcoPerfect i zdradzę Wam jeszcze inne dodatkowe funkcje ;)





29 komentarzy:

  1. Super! Mam zmywarkę bosha i jestem mega zadowolona :)

    PS. Dopiero teraz sie zorientowałam, że w ostatnim komentarzu pisałam o pralce totalnie zaćmiona, bo o innej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się znakomicie:) udanych testów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo funkcji ma pralka jak widzę...
    Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wypas! Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pralka rewelacyjna. Ilość programów mnie zachwyciła... i ten pasek loading do bębna... oj takie cacko mogłabym mieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Ciebie też zachwyciła ta pralka :) Ja także oceniam ją w samych superlatywach, póki co jakichś poważniejszych minusów dla mnie nie ma, może wyjdą w praniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. inteligentna!
    pogubić się można.
    moja ma trzy tradycyjne pokrętła i dwa przyciski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekonała mnie Pani Olu już po tym poście do tej pralki, jak widzę ten ful wypas to moje pragnienie takiej pralki jest niesamowite - czekam na dalsze wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pralkę ładowaną od góry i mam tez program cichego prania. Włączyłam go raz, w nocy. Więcej nie będę używać tego programu. Nie dość, że trwa ponad 4h to jeszcze pracuje jak na normalnym trybie, albo jestem przewrażliwiona. Ciekawa jestem jak Twoja pralka pracuje na tym programie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna praleczka!
    ja mam tej firmy pralkę już 11 lat i wybrałam ją ,bo miała dodatkowe płukanie,a Kubuś był w drodze...niestety drzwiczki trzymają się już tylko na jednym bolcu,więc jakby co to już wiem jaką kupić następną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ma się do czynienia z dziecięcymi plami, dobra pralka to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurdę no prawdziwy cud techniki, zazdroszczę praleczki:)
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem tej pralki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu proszę o kontakt mailowy.
    Wygrałaś u mnie konkurs, książeczki dla dzieci.
    maryla.mozdzier2@gmail.com
    Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jaki bajer. mnie też zawsze cieszą wszelkie nowości w domu, szczególnie takie funkcjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  16. i to się nazywa konkretne testowanie!!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda istne:) Pralka na prawdę fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńko.. Dzisiaj po 3 praniach pralka zalala mi lazienke.. :-( a tu czytam Twoj wpis..

    OdpowiedzUsuń
  19. to do tej pory chodziliście w niewypranych ubraniach ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczytałaś wcześniejszego postu na temat pralki.

      Usuń
  20. z mego doswiadczenia z uzytkowaniem urzadzen tej firmy, stwierdzam, ze to bardzo dobra marka. poza tym ladnie i estetycznie wyglada , pozdrawiam i zycze duzo radosci w uzywaniu Boscha! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bawełna ze spidem to mi się średnio widzi. Nawet odgniatania po wirowaniu nie ma, co przy 1600 rpm tworzy mieszankę wybuchową :/ Ja częściej zwykłą bawełnę puszczam na syntetyki z lekko ponadprogramowym załadunkiem (mam pralkę seri E, więc mi się na szczęście nie pluje, że trzeba coś wyjąć :D) i się lepiej dopiera. Pranie jest też mniej pogniecione.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mieliśmy pralkę Electrolux ews po 26 miesiącach się zepsuła koszt naprawy prawie taki jak nowa pralka kupiliśmy Boscha WAE ciekawe ile pochodzi :). Kupujcie jak najtańsze pralki i patrzcie gdzie zostały wyprodukowane.

    OdpowiedzUsuń