piątek, 10 maja 2013

Czas stanowczo za szybko mija

Ach rosną te moje dziewczyny!
Emilka już kończy 4 klasę, niebawem 11 lat!
Natalka za miesiąc obchodzić będzie swoje drugie urodziny!
Stanowczo za szybko biegnie ten czas, już koniec tygodnia, a prę dni temu był początek!
Już połowa roku, a jeszcze nie dawno witaliśmy nowy rok!
Chciałabym wrócić lata młodzieńcze, mieć dwadzieścia lat już zawsze, ale rozum ten co teraz a cierpliwość i dziewczęcość tą co była;)
Przyjemnie patrzeć na dorastające dziewczynki, Emilka już pannica, za niedługo mnie przerośnie, kaprysy ma czasem, ale zwalam to na burzę hormonów i czekam aż minie ten trudny okres dla niej.
Myślałam, że później on nastąpi, ale w tych czasach, co raz szybciej wszystko się dzieje!
Bunt dwu latka?
Owszem Natalka lubi postawić na swoim, ale nie jest tak źle, czyżby wszystko  przed nami ?
Jak jest u Was?









Nowe słówka Natalki!
papcie to kłika
motor to diun
Kiedyś muszę je wszystkie spisać, żeby nie zapomnieć tych pięknych chwil!


27 komentarzy:

  1. Ja też chciałabym cofnąć czas, ale nie można....

    Zapraszam do mnie na konkurs , do wygrania czaderskie spodenki http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/05/czaderskie-spodenki-z-rekinem-uniseks.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie da się cofnąć, też bym chciała. ;) Śliczne dziewczynki i na pewno mądre. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety czas stanowczo za szybko plynie :( dla mnie bardziej w kontekscie dzieci bo ja to wciaz sie na 20 lat czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, z tym się zgodzę, mimo moich 36 lat czuję się jak 20 stka, jednak chciałabym sobie odjąć tych parę lat;))

      Usuń
  4. a ja bym czasu nie cofnęła, mam swoje 27 lat i najpiękniejszy czas w życiu.
    tęskno mi do czasów beztroskich studiów, zabaw, znajomych, spontanicznych wypadów, wagarów itd, ale to co mam teraz jest o wiele lepsze :)
    a za parę lat i będę znowu szaleć, mam taką nadzieję, oboje z mężem mamy, że taki piękny dzień nastanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak biegnie ten czas nieubłaganie... a dziewczyny rosą jak na drożdżach :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, czas stanowczo za szybko mija. A pannice masz prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak... zdecydowanie czas za szybko biegnie.
    Chcialoby sie czasami zatrzymac na chwile....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie - ucieka, ale co zrobić :)
    Piszesz, że masz podwójny bunt ;)
    Bunt dwulatka cóż, tutaj chyba nie pomogę
    Bunt nastolatki - najważniejsze to wspierać i niczego nie narzucać, a podpowiadać i delikatnie doradzać - mnie tego brakowało od rodziców
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam jeszcze czasu cofać nie chcę ;) Ale rozumiem tęsknotę za innymi czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w tych buntach :)

    piękne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubienice blogowe <3
    Ja mam dopiero 22 lata, a nie wiem kiedy ten czas tak szybko minął. Przecież dopiero miałam 18stkę i dopiero co Alan był w brzuchu! Masakra, ale trzeba żyć tak by mieć piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super masz te córy Olu!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja czasu cofać nie chcę, tylko go zatrzymać na tym etapie co jest teraz ;) córki masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. I dlatego staram się jak najwięcej cudnych chwil uchwycić w kadry i wracać do nich, wracać.....
    Wydaje się,niedawno urodziłam,a mój Młody ma już 4 lata. KIEDY to zleciało ?

    OdpowiedzUsuń
  15. my teraz mamy bunt trzylatka ;) oj za szybko ten czas mija ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obawiam się,że nastoletnie humory to dopiero początek i potrwają kilka lat, a jak się skończą to to samo będzie z młodszą córcią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdaję sobie z tego sprawę, jakoś to przetrwam, mam nadzieję, że potem z dziewczynami będę się z tego śmiać;))

      Usuń
  17. U nas też czasem rządzenie się pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami buntuję, się przeciwko temu, że czas nagle tak przyspieszył - a synek tak błyskawicznie rośnie - ale w efekcie przyjmuje życie takim jakie jest - i troszkę je temperuje :)) W wieku Emilki byłam sporą indywidualistką i wszystko chciałam zrobić sama - trochę mi z tego wieku zostało:)))
    Pozdrawiam - jesteście piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tę dużą to schowaj, bo niedługo od chłopaków się nie opędzi ;)

    OdpowiedzUsuń