wtorek, 17 marca 2015

Emilka i jej włosy do ramion

Nie mogło być inaczej ;)
Odkąd skróciłam długość włosów Natalki, to musiałam to zrobić również Emilce.
Jej włosy są grube, mocne, nie słabe piórka jak Natalki, więc musiałam się bardziej przyłożyć, żeby nie spaprać sprawy,  a jakby miało się nie spodobać, to  mogłabym oberwać ;)) Całe szczęście , Emilka sama namawiała mnie do dużo krótszych, więc kiedy wydawało mi się, że zbyt dużo ich ścięłam, to dawała mi znaki, że jest idealnie i mam się nie bać nożyczek ;))




Blog Emilki znacie, zapraszam więc również do bloga jej koleżanki Nadii ;)
A tak bawią się modą, ja w roli fotografa.






Przypomnę, że Emilka ma swój kanał na youtube. Więc zapraszam do Wieśki!
Jeden z jej filmików.





12 komentarzy:

  1. wiosna:-) Fantastyczne dziewczyny, fantastyczne stylizacje, no i włosy... jestem pod ich wrażeniem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie jej w takiej dlugosci teraz wlosy do ramion to hit natomiast dlugie juz nie modne , sliczna jest ta Twoja Emilka !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha- obcięłam i Ja :)))) Pozdrawiam po malej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny super ubrane. Mogłyby w tym klimacie prowadzić wspólnego bloga :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka ma piękne włosy! Natalce jeszcze się zmienią i na pewno dorówna siostrze we fryzurze:))

    Też miałam taka przyjaciółkę - zawsze razem... Teraz mamy kontakt tylko telefoniczny, ale jak się zgadamy, to czas się cofa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa fryzurka piękna,zresztą jej we wszystkim ładnie :) Zdjęcia z koleżanką śliczne,nowe młode blogerki modowe rosną,myślę ,że Jessica Mercedes może czuć się zagrożona !
    Filmik bardzo ładny,jeśli ona sama to nagrywała i montowała to szacunek! Bardzo kreatywna dziewczyna,fajnie ,że ma w Tobie wsparcie :))
    Pytałaś czy mam fb- nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama nagrywa i montuje, wybiera muzykę. Ja nie mam o tym pojęcia ;)
      Oczywiście, kiedy możemy ją oglądać na filmie, ja trzymam kamerę, inne momenty sama kręci, ma statyw ;)

      Usuń
  7. fajne dziewczyny :))) włoski super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotografie! SStylizacja taka, że można pomylić ze zdięciem z najlepszego magazynu modowego!
    Ze swej strony,szyję artystyczne zabawki, które mogą być zarówno ozdobą domu, jak i miłą przytulanką.moje prace wykonuję ze zdięc, tak więc np.możecie dostać pluszową wersję swojego pupila,psa kota itp. Oprucz tego, prowadzimy interaktywne Etnomuzeum, miejsce, w którym dzieci poznają kulturę i tradycję z różnych krajów. Na zasadzie porównań kkultur, oraz za pomocą niezwykle bogatej wystawy.Serdecznie zapraszam do komentowania http://ETNOMUZEUMRUDYART.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń