niedziela, 8 marca 2015

Moja mama 45 lat temu

Przeglądając stare albumy, natrafiłam na fotografie mojej mamy. Pięknej, czarnowłosej wtedy nastolatki. Lubię oglądać jej zdjęcia i wspominać przeszłość, która już nigdy do nas nie wróci. Moja Emilka jest do niej bardzo podobna, to samo spojrzenie, ten sam uśmiech, jest tak samo śliczna i delikatna jak moja mama. Moja córka jest dumna, że ma taką piękną babcię, wciąż o nieprzeciętnej urodzie...
Jak fantastycznie jest ubrana, mówię o tym jako blogerka modowa ;)
Mama mówiła, że u krawcowej szyła unikatowe sukienki, z pięknych materiałów, lubiła klasyczne i kobiece zestawy, zupełnie jak ja ;).









Chciałam zaprosić was do obejrzenia krótkiego, starego filmiku, który ma 45 lat!
Jest na nim moja mama, jak była młodziutka i tata już świętej pamięci. Oglądając ten filmik mam łzy w  oczach. Zobaczcie jaka ona jest piękna.


Wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet!

38 komentarzy:

  1. przepiękna Twoja mama,
    wiadomo po kim odziedziczyłaś urodę :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow niesamowita pamiątka ! mama przecudowna kobieta naprawde przepiękna az miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Piękna. A ten film. Co za pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła pamiątka... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie przepiękna! ♥ a ten krótki filmik jest wspaniały

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik i zdjęcia :) Naprawdę piękna kobieta i bardzo podobna z wnusią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Naprawdę piekna kobieta, a Emilka, rzeczywiście podobna. Naprawdę jestem zachwycona, piękna, przepiękna. I jaka szczęśliwa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia i wnusia dwie piękne moje najważniejsze kobietki, no i oczywiście moja mała piękna Natalka, ale ona to cały tatuś i chyba trochę ja ;))

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia:) Faktycznie Emilka bardzo podobna do babci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście Emilka jest podobna do Twojej mamy. Ale niesamowite jak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i cudownie, że ma tle zdjęć z czasów młodości. Ja zawsze byłam ciekawa takich starych zdjęć swojej rodziny, ale niestety nie ma za wiele.
    Też zauważyłam podobieństwo mojej córki do mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak to jest, że nasze dzieci do naszych rodziców upodabniają się ;)

      Usuń
  11. oooooo,jakie to jest wzruszające :))
    śliczny film! mama to piękna kobieta,macie tę samą cechę - obie 100 % kobiecości w sobie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale komplement Gosiu!!! Dziękuję ;)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia...cudna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. film jest cudowny...niezwykły klimat tamtych lat...masz fantastyczną pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Mama. Wspaniała. Ty też masz z niej wiele. Moja była również piękna, ale mnie się z tego nic nie dostało ;-). No i moja sama sobie szyła ciuchy - nie takie badziewie w jakim ja teraz chodzę, ale sukienki, płaszczyki, spódniczki, żakiety... Aż żal, że miała takie ciężkie życie i że już je zakończyła.... :-(. Ciesz się mamą, Olu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam to co piszesz... cieszę się ;)!!!

      Usuń
  15. piękna masz mamę, niesamowity jest ten film, idealnie oddaje ducha tamtych czasów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wspomnienia. Mama jest piękna kobietą, jak i Ty oraz Twoje coreczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. To piękne, że udało Ci się tak wszystko zebrać i wykonać taki filmik. Zdjęcia są fantastyczne, doskonale oddają klimat tamtych czasów. Dzisiejsze mamy wyglądają już trochę inaczej, choć swoje pociechy kochają na pewno tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia - ciekawe, że wiele z tych kreacji nadal jest aktualnych dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
  19. Była przepiękna!!!! A Emilka, to zdarta z niej skóra!
    No..i byłaby szafiarką w tych czasach! Widać, że miała styl! A nawet ma fotkę na torach:D
    Fajnie tak się cofnąć w czasie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo urokliwe zdjęcia. Również bardzo lubie wracać do starych zdjęć, szczególnie tych czarno-białych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani Olu! Niedaleko pada jabłko od jabłoni! Uroda, wdzięk, klasa, wysmakowanie...z pokolenia na pokolenie - Pani córki już to mają we krwi :) Uwielbiam podglądać Pani posty!
    wiosenne pozdrowienia od nas! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, jest mi bardzo miło, dziękuję!

      Usuń
  22. Emilka jest podobna do babci! Piękne jesteście wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak widać PRL to nie czarna dziura tylko czas w którym ludzie potrafili byc szczesliwi i ładnie ubrani. Wbrew nachalnej propagandzie głównego ścieku.

    OdpowiedzUsuń