piątek, 19 grudnia 2014

Kolorowe kule i magiczny kącik Emilki

Remont w domu wciąż trwa, mimo zbliżających się Świąt, dalej maluję na biało, tym razem boazerię ;) Jakie będę tego efekty, oczywiście się pochwalę. Cieszy mnie najbardziej fakt, że pokoiki dziewczynek są już gotowe. Emilki i Natalki. Z tym, że u Emilki dokonałyśmy małych zmian, o nich będzie w Nowym Roku.
Córki mają pokoik na piętrze, więc Natalka często znosi zabawki na dół, żeby być blisko mnie, dlatego w salonie jest największy bałagan ;))  Emilka to już pannica, ma swoje sprawy, zajęcia i tajemnice, więc potrzebuje mieć własną przestrzeń, w której dobrze będzie się czuć. Stworzyłyśmy taki przytulny kącik, teraz jest magiczny jeszcze bardziej, dzięki świątecznej atmosferze, małej choince i kulom od  Cottonovelove, które uczyniły niepowtarzalny klimat w pokoju Emilki.










29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem i chyba nie będę tu obiektywna, bo to moja córeczka kochana ;))

      Usuń
  2. Pozazdrościć kącika a Emilka jest coraz piekniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa boazerii, bo rowniez mam w domu i w przyszlosci chcialam ja zlikwidowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kule. taki klimatyczny i piekny dziewczecy post, że az zapragnęłam miec córke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha Monia , to jest do zrobienia ;)

      Usuń
  5. Śliczny ten Emilkowy kącik:) Ja na punkcie tych kul dosłownie oszalałam i mam je już w prawie każdym pomieszczeniu;)) Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wiec doskonale wiem o czym mówisz ;))

      Usuń
  6. U Was wszystko takie piękne! Czekam na Twoją białą boazerię, bo moja straszy, a może kiedyś przestanie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też swojej nie lubię, wiec wzięłam się do roboty, żeby to zmienić ;))

      Usuń
  7. Klimatyczny pokoik a kule wspaniale wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczarowany świat Emilki:) mam też taką siostrzenicę oszalałaby w takim pokoju :)
    Malowałam boazerię w przedpokoju u rodziców efekt był zdumiewający ...jakby więcej miejsca i ta jasność super sprawa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wiec wiesz o czym piszę ;)
      Już robi się jaśniej, i jakoś tak więcej miejsca ;))

      Usuń
  9. A już myślałam, że tylko u nas Tosia znosi wszystko do salonu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he, he, no koszmar, wieczorami wszystko zbieram, a na drugi dzień to samo ;)))

      Usuń
  10. Super!, Ja troszkę żałuję że zamiast pomalować scharatałam całą boazerię z góry na dół.... niecierpiałam jej... niestety teraz bardziej nie lubię wymacanych ścian! cóż za głupotę trzeba płacić. Mam jeszcze do malowania na biało boazerię i plastikowe płytki w łazience.... narazie maluję co mi wpadnie w ręce na biało albo czarno w moim pokoju .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bo uczymy się przecież na błędach ;))
      U mnie też dużo na biało ;)

      Usuń
  11. Czy ona wie jakie ma szczęscie?

    OdpowiedzUsuń
  12. duża dziewczyna ..piękny pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie masz Emilko w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokoik śliczny,a kule...tylko pozazdrościć,tez chcę takie !!!!!
    Ja wciąż nie mogę się napatrzeć na urodę Waszych córek :)
    Jeśli chodzi o ubieranie wcześniej choinki-co za bzdury i brak zrozumienia sedna sprawy.Najważniejszy jest wspólnie spędzony czas,zabawa,uczucia ...a nie data postawienia drzewka.Ale to cali katolicy-pozory,pozory ...oderwane od życia.
    Pięknie tam u Was,kawał dobrej roboty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki o dwóch typach urody. Brunetka i blondynka ;)
      Anoinim chce mi po prostu dokuczyć, Gosiu, już nie pierwszy raz. Po prostu, nie ma ważniejszych spraw i problemów na głowie ;))
      Też uważam, że wspólnie spędzony czas, zabawa i uczucia są najważniejsze .

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł. Chyba każda młoda dama chciałaby znaleźć taki gadżet w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo piękny pokój!! Śliczne dziewczyny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Emilka to może zostanie nauczycielką. Fajna ta lekcja w poprzednim poście. ;) A pokój elegancki i z ciepłymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Klimatyczne gniazdko, oj marzy mi się taki kącik i dla mnie samej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja chciałam zapytać czy jesteście zadowolone z tego łóżka, bo planuję zakup takiego samego dla mojej Emilki.

    OdpowiedzUsuń