poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nowy wystrój pokoju dla 3 letniej Natalki


Zmiany w wystroju pokoju były już u mojej 12 letniej córki Emilki i w sypialni, dziś chciałam pokazać jak bardzo zmienił się pokój Natalki, mojej 3 letniej córki. Pokój jest mały, więc rozplanowanie wszystkich niezbędnych mebli i zabawek, było wielkim wyzwaniem ;) Oczywiście, meble również pomalowałam na biało, o tym jak to zrobiłam, przeczytacie w zakładce dom/wnętrza.
Kolor ścian pomalowałam farbą Dekoral, - lodowaty błękit, zresztą zauważyłam taki we wnętrzach u Kasi z bloga Emiliowy świat i za jej namową skusiłam się ;)
Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona!
Z tej strony chciałam podziękować Pani Karinie, która uszyła Natalce do pokoju fantastyczne firanki, w komplecie jest poduszka do spania, druga na małe krzesełko, girlanda i pościel dla lalki do kołyski ;)
Natomiast Agnieszka z Cottonovelove.pl. zrobiła nam ogromną niespodziankę, a tym samym wielką radość, przysyłając kolorowe kule. Teraz w pokoju jest ciepło i przytulnie.
Hally design uszyło nam fantastycznego królika z zabawnymi uszami, gdzie chowamy klocki Lego. Na biurku stoi mniejszy króliczek, są w nim kredki.
Ładne meble ręcznie wykonało na zamówienie uroczą tablicę, którą zawiesiłyśmy na ścianie w pokoju Natalki


















kule - Cottonovelove.pl
pościel w różową krateczkę - Ikea
półeczka z Sową - Ikea  
poduszka w domku niebieskie - KTN Studio K. Nievergelt
firanki/ zazdrostki/zasłonki - KTN Studio K. Nievergelt
zawieszka z aniołkami - anioły mile widziane
spódniczka różowa w kropeczki - po Emilce ;)
obrazki - Ikea
sztuczna skóra biała - Ikea
różowy dywan - Ikea
Szafę z lustrem, komodę i łóżko Natalki przemalowałam na biało ;)
































poduszeczka z koronką w granatową krateczkę - KTN Studio K. Nievergelt
pościel w granatową krateczkę do kołyski - KTN Studio K. Nievergelt
girlanda - KTN Studio K. Nievergelt
królik szary duży pojemnik - Hally design
królik szary mały pojemnik na kredki - Hally design
tablica - Ładne meble
obraz z sowami - Ikea
lampa - Ikea
mała lampka na biurku - Ikea
kartonowe pudełko z szufladkami - Ikea
małe krzesełko, stoliczek i mała szafka stojąca - pomalowałam na biało ;)











domek dla ptaszka, biały drewniany - Ładne meble
regał biały -  Ikea
poduszki różowa i niebieska w kwiatuszki - Ikea












poduszka w domku niebieskie - KTN Studio K. Nievergelt
firanki/ zazdrostki/zasłonki - KTN Studio K. Nievergelt
poduszeczka z koronką w granatową krateczkę - KTN Studio K. Nievergelt
pościel w granatową krateczkę do kołyski - KTN Studio K. Nievergelt
królik szary duży pojemnik - Hally design
królik szary mały pojemnik na kredki - Hally design
tablica - Ładne meble
domek dla ptaszka, biały drewniany - Ładne meble

Ps. Oczywiście, ten ład i porządek jest na zdjęcia, na co dzień, zabawki leżą wszędzie ;))

39 komentarzy:

  1. Piękny! Przeglądam i nie mogę oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokój Natalki wygląda fantastycznie :)) I odczarowałyście niebieski jako kolor tylko zarezerwowany dla chłopców :)) Mogłabym zamieszkać z Wami choćby od teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor rzeczywiście wyszedł bajecznie ;)

      Usuń
  3. Ależ pięknie! Tak delikatnie, dziewczęco, odrobinę romantycznie. Wszystko zadbane w najmniejszym szczególe, och no cudne ma Natalka to swoje królestwo, pięknie będzie jej się tam śnić, marzyć i bawić:) Uściski dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pokoik, te granatowe w krate dekoracje dają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Naprawdę pięknie wyszło. Idealny pokoik dla trzyletniej panny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pokoik! Pjemniki od Hally też mamy - jesteśmy bardzo zadowoleni. Mam chrapkę na kule od Cottonovelove :)
    A! I piękne firanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemniki są super, a kule polecam! ;)

      Usuń
  7. Przepięknie Olu :* naprawdę jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny :) Jak każdy pokoik, który przeszedł mega metamorfozę w waszym domu. A ten kolor w Natalki pokoju jest naprawdę prześliczny. Kto powiedział, że dziewczynka musi mieć wszystko na różowo.... Jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, nie chciałam różowego pokoju ;)

      Usuń
  9. Chciałam się podpytać, jak zamontowałaś firanki w połowie okna, ale się przyjrzałam i widzę, że drewniane. Z plastikami nie da się tak łatwo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu z plastikami, bo nie trzeba wbijac w ramę gwoździa, są haczyki na przylepce, żeby powiesić patyk z zazdrostki ;)

      Usuń
  10. Jest pięknie.... Tak jak i ja lubię... Stonowany, delikatny i dziewczęcy.... Całość prezentuje się świetnie... Kawał dobrej pracy zrobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne wnętrza robisz, jesteś czarodziejką.. u nas wiosna/ latem też porządki u Mariki .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola, chyba zaproszę Cię do siebie... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ale słodko:) Bardzo klasycznie ale zarazem klimatycznie i dziewczęco - SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokoik jest przepiękny, rewelacyjna metamorfoza :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale cudownie! Nie mogę się napatrzeć :) Kocham białe meble i takie klimaty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny dziewczęcy pokój:) Mnie czeka urządzania pokoju mojego Antka:) Nie mogę się już doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani przesadziła - to jest zbyt piękne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny pokoik! Jesteśmy właśnie w trakcie urządzania pokoju dla naszej Oliwki a ta propozycja wyjątkowo przypadła nam do gustu. Będzie naszą inspiracją i mam nadzieję, że wyjdzie równie ładnie i przytulnie jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Przepięknie!

    Zwykle, kiedy jestem u Ciebie - brakuje mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne wnętrze, sama chciałabym mieć taki pokoik ;)

    OdpowiedzUsuń