poniedziałek, 15 grudnia 2014

Choinka z białymi i srebrnymi bombkami

 

W końcu mam nowe bombki na choinkę,  które co święta obiecuje sobie kupić, ale zawsze znajduję jakąś wymówkę i wracam do domu bez nich. W tym roku po części zrealizowałam swój plan i kupiłam wszystkie w kolorach srebra i białego. Dlatego po części, bo bardzo podobają mi się drewniane figurki, widziałyśmy z Emilką nawet duże kolorowe klamerki, bombki w kształcie serca czy gwiazdek, czy własnoręcznie wykonane ozdoby. Niestety ta przyjemność, bardzo dużo kosztuje, przy obecnym remoncie, muszę zostawić sobie ją na przyszły rok. Szkoda, że sama podobnych nie potrafię robić, bo zabawa z dziewczynkami była by przednia. My za to będziemy robić inne dekoracje, jak kolorowy łańcuch z papieru ;)
W niedzielę stroiłyśmy choinkę, Natalka, która w zeszłym roku, po pięciu minutach olała sprawę, teraz z wielkim zaangażowaniem wzięła się za robotę i pięknie wieszała bombki. Były nawet małe zgrzyty, bo podbierała je Emilce ;))



 











 

59 komentarzy:

  1. Chyba troszkę za wcześnie na choinkę , choinkę ubiera się w dzień wigilii co to za święta jak choinka stoi tydzień wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta cudowne! bo już się nie możemy się ich doczekać, więc stanęła choinka. I nikogo to nie powinno obchodzić, kiedy ;) A co jeśli w dniu wigilii nas nie będzie? Bo od samego rana jedziemy daleko do babci ? ;)) Wesołych Świąt dla Ciebie ;)

      Usuń
    2. U mnie choinkę też dużo wcześniej się stroi, nie w Wigilię ;) Co dom to inna tradycja i należy ją uszanować ;)

      Usuń
    3. No właśnie, co dom to inna tradycja ;)

      Usuń
    4. A wystawy sklepowe przystrojone miesiąc przed świętami Ci nie przeszkadzają Anonimie?

      Usuń
    5. My też już mamy ustrojoną ;) nie wszyscy mają wolne w wigilię i czas by wtedy ją ubrać...

      Usuń
    6. To jej nie rozbieraj niech stoi cały rok , też jestem za tym ze choinkę ubiera się w wigilię

      Usuń
    7. Więc troskliwy anonimie rób jak chcesz ;)
      A uwagę kieruj nie tylko do mnie, ale do wszystkich którzy podobnie robią jak ja ;)
      pozdrawiam

      Usuń
    8. U nas stoi już od Mikołajek i to z prostego powodu - dla dzieci wszystko a świąteczna atmosfera liczy się najbardziej przed świętami a nie po ;)

      Usuń
    9. Jak ty porównujesz wystawy sklepowe do swojego domu to gratuluje ci myślenia

      Usuń
    10. Ja tam lubię dużo wcześniej, niż trzymać długo choinkę po. Jakoś przed świetami dużo bardziej czuje atmosferę i cały klimat bardziej mi sie udziela. Po świętach, no cóż, jest po świętach ;)

      Usuń
  2. Też w tym roku zamierzam na biało ubrać moją choinkę:)śliczne córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza choinka zapowiada się pięknie - no właśnie, gdzie zdjęcie efektu końcowego?? ;) my w tym roku nadal nie poszalejemy i dalej będziemy mieć plastikowe bombki. Ze względu na Juniora i koty oczywiście ;) ale co tam. I tak jest pięknie!

    Zdjęcia dziewczynek jak zwykle cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze w całości choinka, brakuje nam sznura ;))
      Zaglądaj, za niedługo bedą zdjęcia ;)

      Usuń
  4. love this session
    beautiful day
    Merry Christmas for you al all family

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! And Merry Christmas for you too ;)

      Usuń
  5. Piękne połączenie kolorystyczne. Oj, jak one się kochają, uwielbiam patrzeć na Twoje dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy pierwszą Wigilie u nas w domu.
    Pomysło na dekorację stołu już niedługo i u mnie :)
    A kolory - bardzo podobne. To chyba oznaka braku śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pomysł na dekorację to jest to czego mi brakuje ;) Zajrzę ;)

      Usuń
  7. A ja jeszcze w proszku! ;)
    Śliczną będziesz miała choinkę! I masz super pomocnice:)))
    Niestety ja już sama muszę drzewko ubierać, bo Maciek przestał się jego strojeniem interesować;) Ale z jednej strony, to lepiej, bo wcześniej miałam tak na choince nadziabrane, że szok:D Musiała być kolorowa na maxa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz masz pełne pole do popisu, choinka jest Twoja i w końcu sobie ją ustroisz jak chcesz!! ;)))
      Twoi Panowie, nie mają nic do gadania ;)

      Usuń
  8. Mikolaja reakcja w tym roku byla podobna.
    W zeszlym roku szybko mu sie znudzilo, w tym byl ktory wieszal ostatnia bombke na choince :)
    Wasze drzewko zapowiada sie ciekawie, czekam na efekt koncowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My z Martynką wczoraj ubierałyśmy choinkę :) też myślałam, że będzie jak rok temu, że po chwili odejdzie i zajmie się czymś innym, ale nie :) pomagała mi cały czas i nawet na koniec stwierdziła, że bez niej to ja bym sobie nie poradziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba!
      matka, to Ty nie wiesz ze teraz córka przejmuje rządy, choćby choinkowe ))

      Usuń
  10. jak pięknie :-)))) dziewczyny chyba zachwycone Emilka uwielbia ubierać choinkę a potem czeka na prezenty pod nią :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam, no po prostu uwielbiam ten czas!:)) U nas ubieranie choinki jeszcze przed nami, ciekawa jestem jak mocno Maja się w tym roku w to zaangażuje;) Cudne te Twoje dziewczyny!:))) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, klimat świąt to jak magia ;)

      Usuń
  12. U nas choinka będzie dopiero za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  13. My będziemy ubierać choinkę w tym tygodniu, cieszę się jak dziecko na samą myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tez juz jest choinka , narazie tylko lampki sa ale dzis wieczorem bedzie my ja dekorowac :) u ciebie Olu juz pieknie :) a dziewczy piekne I spisaly sie super :) Pozdrawiam Cala rodzinke :) xxxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Choinkę powinno się ubierać stanowczo rano w Wigilię ,jest ona nieodłączną ozdobą i tradycją w czasie świąt Bożego Narodzenia , ale dla niektórych to charakter komercyjny i tradycję oraz święta mają za nic. ( świąt jeszcze nie ma) ale jak kto chce niech sobie i w październiku ubiera. Albo niech jej w ogóle nie rozbiera niech stoi cały rok , co to za różnica tydzień przed czy cały rok .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku anonimie, doceniam to co robisz, naprawdę ;)
      Ale czy musisz krytykować/napominać/narzucać innym, że robią inaczej? Równie pięknie potrafimy się cieszyć jak Ty w dniu Wigilii, kiedy stroisz swoją choinkę. Popatrz na moje dziewczynki ile w nich radości, uśmiechu i magii. Myślisz, że robimy to dla komercji? I przeczytaj uważnie moje poprzednie odpowiedzi, bo w dniu Wigilii, będziemy daleko poza domem ;) Co nam radzisz w takiej sytuacji ?

      Usuń
  16. Ja już w tamtym roku kupiłam ozdoby i bombki w kolorze białym i jak powiesiłam na swojej sztucznej choince to urok jakiś nie taki. Wasza choinka jest "bujna" może dlatego lepiej wygląda. Dlatego w tym roku postanowiłam kupić żywą choinkę, którą potem wysadzimy do ogrodu. Nie będzie duża.
    Co do ubierania choinki to ja byłabym stanowczo za wcześniejszym ubieraniem, bo wydaje mi się, że świąteczny klimat czujemy dużo wcześniej przed Świętami, a zaraz po nich mam ochotę ją już rozebrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nasza mimo że sztuczna, to taka jakaś puszysta, to dobrze, bo na pierwszy rzut oka wygląda jak prawdziwa ;)
      Klimat świąt udzielił sie nam bardzo, Emilka zaczęła kolędy nucić, zresztą ja też ;)

      Usuń
  17. super, my może jutro zaczniemy ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym zobaczyć całą w okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. my też ubraliśmy wczoraj
    do tej pory ubieraliśmy przed dzień Wigilii ale teraz zdecydowałam, że chcemy wczesniej
    jest świątecznie, za to po świętach rozbieramy dosyc szybko

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko piękne! Wszystko obejrzałam dokladnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas tez juz wszystko ustrojone. Nie czekam do wigilii bo niby gdzie to jest napisane. Kazdy ma swoje tradycje w domu i proponuje innym więcej tolerancji. Pieknie u Was! A ty Anonimie zjedz snikersa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta Twoja choinka, cudne bombki :)
    Anonim ma chyba duuuużo wolnego czasu ;) Ja ubrałam choinkę z córką już w niedzielę i co było przy tym radości ..mama przeżywała bardziej jak dziecko:))) W Wigilię nigdy bym się nie wyrobiła bo sama ją przygotowuję i potem czekam tylko ....na głodną rodzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle przyozdabiam dom, tu świeczka, tu kokardka, ale mnie to cieszy bardzo ;)

      Usuń
  23. Do Anonima.....Skoro jesteś taką tradycjonalistką to ciekawe czy w wigilijny poranek idziesz do kościoła na roraty, potem zagniatasz ciasto na pierogi, gotujesz barszcz, szykujesz rybę, pieczesz ciasto, robisz ozdoby choinkowe by ustroić drzewko i zajmujesz się wszystkim innym tym co jest przecież tradycją? Czy nie tak właśnie kiedyś było, że wszystkie te rzeczy wykonywało się tego jednego dnia? To nie są czasy, że w jednej chacie mieszka kila pokoleń i każdy ma ustalony podział obowiązków. Wtedy to działało, bo każdy zajmował się czym innym. Dzisiaj kobiety pracują i nie rzadko także w Wigilię. Więc zanim kogoś skrytykujesz zastanów się co z tradycji pozostało u Ciebie. Z dużą dozą prawdopodobieństwa stawiam tylko na ubieranie choinki, cała reszta już czeka w zamrażalce na odpowiedni moment. Pozdrawiam Olu i życzę Wesołych, pięknych i rodzinnych Świąt. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, dziękuję ;)
      I ja Ci życzę Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt ;)

      Usuń
    2. Ten anonim to chyba jakaś stara bezdzietna panna ktora nie wie co to radość dzieci,czas oczekiwania , wieczory rozjarzone swiatelkami z choinki, przytulenie do męża i dzieci.Masz wspaniałą rodzinę Olu i tworzycie niepowtarzalny nastrój a ty jesteś cudowną ciepłą kobietą zyczę twojej rodzinie cudownych świat

      Usuń
    3. Dziękuję ;)
      Wesołych, spokojnych Świat ;)

      Usuń
  24. super! u nas choina czeka do jak napóźniejszego momentu na ubranie ze względu na Olka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra zdjęcia, bardzo ostre i niezwykle świąteczne ;) Wesołych Świąt moja droga! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super bomki, my mamy złoto-czerwone bombki :)

    OdpowiedzUsuń