poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Codzienność zapisana na telefonie

Zapraszam na przegląd telefonem komórkowym, już dawno go nie było ;)
Nasza codzienność

Na rowerze,
 w niedzielę wycieczki całodniowe, a w tygodniu popołudniami na dwie godzinki ;)


Emilka na weselu we włoszech, ubrała różową sukienkę, pamiętacie ten post?
Ja w moich meliskach


Czerwcowy tort Natalki i polne kwiatuszki


Rower!


Bielsko Biała, na zakupach z Emilką


Lody zawsze!


Wczorajsza wycieczka rowerowa do Ustronia, około 40 km


Malinki uwielbiamy!


W cukierni, wygłupy dziewczynek ;)


 Na spacerze..


I znowu lody..


Natalka bawi się w chowanego, a Emilka uwielbia fotografować przyrodę


Ulubione bajki Natalki


Mama się ubiera


Więcej na instagramie

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te buty z wydłużonym noskiem, z jakiej są firmy? wydaje mi się, że to ZARA, ale nie jestem pewna, nie mogę się dokładnie dojrzeć na zdjęciu. Dawno je kupiłaś? Jest jeszcze szansa, że je upoluję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Zara, kupiłam je parę dni temu na przecenie za 39 zł z ceny 169 zł, jako ostatnie ;(
      Wiec chyba trudno bedą już dotępne, ale szukaj może gdzieś jeszcze je znajdziesz.

      Usuń
  2. Ile razy jestem w Skoczowie, tyle razy jestem w tej lodziarni! Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz kiedyś dać znać, że tam jesteś ;)

      Usuń
  3. Przypomniałaś mi właśnie, że muszę wreszcie ściągnąć zdjęcia z telefonu na kompa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe my z Maja mamy takie samo zdkecie nozek ;-)
    Cudna w kilometrach pisana Wasza codziennosc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia. Zazdroszczę tych wycieczek rowerowych! Korci mnie już od jakiegoś czasu, żeby zainwestować w rowerki i fotelik. Majce by się pewnie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec nie czekaj, ale zainwestuj, to naprawdę super sprawa, my rowery uwielbiamy wszyscy! ;)

      Usuń
  6. haha....świetnie uchwycone chwile,fajnie że je łapiesz i kolekcjonujesz :)
    na marginesie,ja na mojego bloga robię w 80 % zdjęcia komórką,lenistwo wygrywa,nie chce mi się dźwigać aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja tam wolę nosić cięzki aparat, choć wkurza mnie to czasem, ale lubię dobrej jakości zdjęcia, poza tym mój telefon czasem robi kiepskie zdjęcia.

      Usuń
    2. ja w mojej komórce mam aparat,który ma 20,7 Mpx ,także aż tak mi nie jest żal,że czasami nie mam aparatu :)
      najlepszy u nas aparat ma córa,ale ona na nim pracuje :)

      Usuń
  7. widzę, że u was dziewczynki też lubią Magnumy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podobają mi się 2 ostatnie kadry ;)
    śliczne te szpilki z węża skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze miło patrzeć na zdjęcia szczęśliwej rodziny....a zawłaszcza szczęśliwej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wycieczki rowerowo nawet te bliskie bardzo lubimy... Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwań nowego roweru dla starszej pociechy, bo 16 to już nieco za mało, lecz ciągle nie potrafimy się zdecydować czy kupić teraz czy już na wiosnę... Wasze zdjęcia nawet z telefonu są super... Ja też należę osób, które mimo wszystko wolą dźwigać trochę cięższy aparat niż smarfon...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta Wasza codzienność na zdjęciach, łapcie te wspólne chwile i oby było ich jak najwięcej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka kadrów i od razu widać, ze nie nudzicie się...

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze znamy ten plac zabaw :-)

    OdpowiedzUsuń