czwartek, 24 lipca 2014

Na wakacje do Włoch

Moja Emilka jest w drodze do Włoch.
Tydzień w Turynie, zabawa na włoskim weselu, kuchnia włoska, zwiedzanie, poznawanie ludzi, to jej czas, to jej wakacje. Niech korzysta.
Wróci z nowym bagażem doświadczeń, z nową przygodą, z nowymi emocjami, z uśmiechem. Bo podróże kształcą, uczą, są piękne!
"Emilko, jak wrócisz jeszcze wiele atrakcji tego lata czeka na Ciebie"

W sukienkach weselnych, ciekawa jestem na którą się zdecyduje ;)
Na blogu Emilki, również je zobaczycie.







Sukienka różowa i żółta - Zara % 

22 komentarze:

  1. Rozowa wydaje mi sie ladnejsza. Ale w obu slicznie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka z Emilki juz duza panna, widać to zwlaszcza w tych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ona już panna!
    śliczna podobna do mamusi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się chyba bardziej podoba w tej różowej :) Co by nie było i tak jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przekonana ze pokocha Włochy i piękny Turyn! Oby tylko miała więcej szczęścia z pogoda, bo Turyn ostatnio w deszczu. Ale w ostateczności, na nie pogodę, zostają sklepy i letnie wyprzedaże! :D życzę Emilce najlepszych wrażeń! La dolce vita ;) pozdrawiam z Torino ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na miejscu, ale jaka jest pogoda nie zdążyłam zapytać, poza tym już jest zajęta ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczną masz córeczkę. Przepięknie wygląda w obu sukienkach, a zwłaszcza w tej w żółte kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna, w różowej super:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne! Miałabym problem z wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W różowej jej bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest zjawiskowa ! Wiesz ,że masz piękną Córcię ?! śliczne ma włoski ,marzy mi się żeby właśnie moja A. miała takie :)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,wiem ,ze mam domu ślicznotę! ;)
      Na pewno Twoja A będzie miała, piekne i długie włoski

      Usuń
  11. Kwiaty we wlosach i pierwsza sukienka sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. W obu sukienkach Emilka wygląda bardzo ładnie :) Miałabym problem z wyborem, którą ma włożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W obu wygląda przeuroczo! Czeka ja tyle wrażeń, że szok! Będzie miała cudowne wakacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka śliczna dziewczynka,że co ubierze wygląda ładnie.
    Jednak myslę,że jej twarz świeci większym blaskiem przy różowej :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za Emilkę, jutro wesele, którą w końcu założy da mi znać, ja też jej sugerowałam różówą ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Emilka jest śliczna, nie ważne którą wybierze i tak będzie świetnie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna! Emilka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń