poniedziałek, 14 lipca 2014

Nasze wakacje.

Wróciliśmy cali i zdrowi, ale przede wszystkim zadowoleni i uśmiechnięci!
Mam taką nadzieję, bo ja jak wracam do domu, zawsze ogarnia mnie smutek, że to już koniec. Szybko się jednak pocieszam, że jeszcze dużo wakacji  przed nami, bo zamierzam spędzić czas z dziewczynkami np w wesołym miasteczku, lub w innych podobnych miejscach.
Chorwacja była nasza, a dokładnie wyspa Pasman. Już o niej dokładnie pisałam rok temu, bo tak się złożyło, że te wakacje spędziliśmy w tym samym miejscu. Pewnie się to już nie powtórzy, bo nigdy nie wracamy do tego samego miejsca, to był tylko ten jeden raz ;)
Plażowaliśmy, spacerowaliśmy, jeździliśmy na rowerach, nawet Natalka miała swój rowerek.
Ogólnie mówiąc byczyliśmy się ;)
Emilka była pochłonięta czytaniem książek, a Natalka  zainteresowana wszystkim co nowego wokół się niej działo.
Zaakceptowała nasz nowy domek. I tak sobie myślę, że dzieci bardzo szybko potrafią się dostosować do nowej sytuacji, nowego miejsca, szybciej od nas.
Plażowanie stało się rutyną  i kiedy tylko rano otworzyła oczy, pytała nas czy już idziemy na plażę ?
Tak samo było jak wróciliśmy do domku w Skoczowie ;) Ale równie szybko o plaży zapomniała i wróciła nasza codzienność.
Ja natomiast odpoczywałam, relaksowałam się tyle na ile pozwoliły mi moje córki, a z tym różnie było ;)
Poza tym nie lubię siedzieć zbyt długo na tyłku, więc kiedy wracaliśmy z plaży, wciąż byliśmy czymś zajęci.
 Jurek zaczynał dzień  o 6 rano, wsiadał na rower i wracał do nas po ponad dwóch godzinach, raz ja wybrałam się z Emilką  na 3 godzinną przejażdżkę na rowerze po wyspie, wzdłuż wybrzeża. Było cudownie!
Były też deszczowe dni, które przeznaczyliśmy na zwiedzanie, to był odpoczynek od upałów ;)

Zapraszam Was na dużą dawkę zdjęć!
Mam ich tak dużo, że w tym tygodniu będą tylko te z wakacji ;)



Natalka w samochodzie była fantastyczna!
Dorosła, bo rok temu nie było tak fajnie jak teraz ;)
 
Witamy plażę ;)




Natalka codziennie na plaże jeżdziła na rowerku, zawsze w innej kreacji ;)


Emilka lubiła chodzić na skały, plazować.








Lody były codziennie!













Natalka zrobiła nam zdjęcie ;)


Gry planoszowe sprawdziły się znakomicie!


                                                                                Moja piękna nimfa.


Piękny widok na wyspę.


Plac zabaw był jedną z ulubionych atrakcji Natalki.





Idziemy na plażę. 





Na skałach było fantstycznie, cisza, brak tłumów. Natalka lubiła tu spać  ;))




























































49 komentarzy:

  1. Ostatnio sobie o Was myślałam, czy już wróciliście z Chorwacji :-) dziewczyny jesteście piękne! Wspaniałe zdjęcia, cudowne miejsca, uwielbiam wakacyjne wpisy :-) czekam na więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Błękit oczu Natalki
    2. Dłuuuuugość nóg Natalki
    3. Twója figura (fiu, fiu :) )
    4. woda, woda, woda
    Rzeczy, które od razu zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość nóg miała być Emilki :)

      Usuń
    2. i ja się przyłączam do zachwytów :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :-) Widać, że wszyscy byli zadowoleni z wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!!!super że wakacje udane!!
    troszkę przypomniały mi się moje wakacje w chorwacji lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna namiastka Chorwacji :) Bajeczna i sielska ta Wasza fotorelacja, urlop z pewnością również. Łagodnego powrotu do codzienności życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :):) i Znów ja .. Takie zdjecia mogę oglądać bez konca :):) uwielbiam Chorwacje , w wielu miejscach byłam , ale nie na Pasman ;)
    Teraz ,czego żałuje jest samochodem za daleko , 3tys km ... To przestają byc wakacje .... A wolimy samochodem ;);)
    Uwielbiam Twoje córki , tez za to ze są tak rożne pod wzglendem urody :):)
    Chętnie poczytam praktyczne informacje odnośnie wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię samochodem, 3 tyś km, można przezyć, ale to już bez dzieci, to dla nich męczarnia.
      Będzie jeszcze dużo zdjęć ;)

      Usuń
  7. jesteście cudowni. wszyscy. naparwdę, aż się chce wszystkiego. uśmiechnięci, radośni i razem - tak powinno to zawsze wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj kochana :)
    Tak byłam własnie ciekawa,czy już też wróciłaś ...a tu jest relacja :)
    śliczne ujęcia jak zawsze!
    Pięknie wyglądałaś i widać,że było miło i wakacyjnie,czuć klimat na waszych zdjęciach :)
    czyli baterie naładowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naładowane!
      Choć chciałabym jeszcze i jeszcze, teraz to mogłabym jechać na taką fakultatywną jak Ty ;)

      Usuń
  9. Pięknie!! Wspaniale wyglądacie. Na Nas w tym roku też czeka Chorwacja w drugiej połowie sierpnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia. Super rodzinka- widać że urlop się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudna fotorelacja....aż się rozmarzyłam...piękne jesteście i chce się więcej oglądać Was, cudownie uchwycone chwile w bajecznym miejscu....no aż się chce po włosku powiedzieć choć to Chorwacja....Bella, Bella !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. p.s. skąd jest ten granatowy strój Twój ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytasz o ten w falbanki?
      To H&M.
      Kupiłam go 3 lata temu, ale może go spotkasz gdziesz na allegro ;)
      Uwielbiam go.

      Usuń
  13. Super widać, że urlop udany :) My w tym roku Czarnogóra. Ale super opalenizna :) a sylwetka.. nie jedna mama zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnogóra, a zwłaszcza Zatoka Kotorska jest przepiękna!
      Mieliśmy w tym roku tam jechać, ale się nie udało..

      Usuń
  14. skad ten kwiatuszkowy kostium Natalki z pierwszych zdjec?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H&M, kupiony w zeszłym roku.

      Usuń
    2. oj szkoda, ze go juz nie ma....... jest uroczy

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia !! Ślicznie tam i dzieci takie zadowolone ! A mamusia jak rewelacyjnie wygląda !!
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam parę zdjęć u Emilki i wiedziałam, że szykuje się świetna relacja. Chorwację znam tylko ze zdjęć Niemałża, który był rowerowo jeszcze jak byłam w ciąży. Ale nawet bez ciąży bym nie pojechała, chyba że w środku zimy. Za ciepło. No i raczej w góry, anie nad morze, choć wybrzeża mają cudowne i czasem warto zjechać na dół, żeby je obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymałabyś, nie są to znowu takie upały, a dni deszczowe dla ochłody też były ;))

      Usuń
  17. To już, przecież dopiero wyjeżdżaliście??!! Ale ten czas leci...
    Zdjęcia piękne ale i dziewczyny niczego sobie więc co się dziwić:)
    Ja w Chorwacji byłam 13 lat temu, kiedy jeszcze nie była taka rozwinięta turystycznie. Byłam na malej wyspie Veli Iz (Wielki Iż hihi) ale było cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olu gdzie zdjęcie z ukochaną osobą czyli z Jurkiem? w ogóle nie macie zdjęcia razem :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie koniec zdjeć z Chorwacji, a takie o których piszesz też się znajdą, zaglądaj ;))

      Usuń
  19. Chorwacja - wspaniały klimat i niezwykli ludzie, miło wspominam ostatnie wakacje. Na zdjęciach widać, że rodzina radosna i szczęśliwa. Podróż samochodem do Chorwacji, z dziećmi to jednak ciężki kawałek drogi.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia, wspaniały krajobraz, a twoja figura ... kochana zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia !!! Emilia to już mała piękna kobietka (po mamie) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana zdjęcia są cudowne, wspaniale przenieśc się choć na chwilę w tak cudowne miejsce
    pozdrawiam!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ola uwielbiam oglądać zdjęcia Twojej rodzinki! Są na nich uchwycone wszystkie emocje!! Człowiek jakby był tam z wami!
    Dziewczynki są wspaniałe! Natalka przesłodka, a Emilka wyrasta na piękną dziewczynę! Po mamusi!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Czuć wakacyjny klimat. Ja wyjeżdżam jutro na Podlasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia z wycieczki, widać że wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia cudowne. Kusisz Olu tymi i zeszłorocznymi wakacjami by i samemu wsiąść i pojechać ;) Koniecznie dziś muszę M. pokazać Wasze zdjęcia z wczasów może w przyszłym roku nas porwie w tak piękne i ciepłe miejsce ;p
    Przy okazji; jak wygląda komunikacja ? Ze średnim Angielskim da rady wyżyć tam ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej dogadasz się po polsku, dosłownie ;)
      Własciele domku to starsi ludzie, nie znaja angielskiego, ale niemiecki owszem, ale ja niestety z niemieckim to na bakier, wiec najlepiej było gadać po polsku ;)
      Młodzież po angielsku mówi doskonale ;)

      Usuń
  27. Piękne z Was dziewczyny! :) A Chorwacja wydaje się niesamowitym miejscem - za rok my planujemy pierwszy raz się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne zdjecia z wakacji! Olu wygladacie slicznie :)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń