niedziela, 29 czerwca 2014

To jeszcze ja na chwilkę ;)

Wiem, wiem, miało mnie tu już nie być, ale wczoraj  czyściłam dysk ze zdjęć, żeby zrobić mu trochę miejsca na te wakacyjne, które niebawem zapełnią znowu mój komputer i oto co znalazłam.
Nie mogłam sobie ich tak zostawić, więc na szybko wrzuciłam na bloga ;)
Teraz wracam do walizek, samochód powoli się zapełnia, rowery na dachu już są, jeszcze tylko ostatnie pakunki i w drogę!
Planowany wyjazd do Chorwacji to 19.00. ;)
Do zobaczenia niebawem!











22 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwię, zdjęcia przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze dziewczynki. :) Wspaniałych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one są kochane!!! Rozczulają mnie te wspólne scenki...
    Udanej podróży i wakacji!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. na jednym zdjęc Natalka wyciera się po buziaku z siostrą? ;)
    szerokiej drogi u udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są śliczne ! I jak One się kochają ,są świetne :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach poczułam wakacje :) Gdzie to nasze słonko uciekło i co za kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne dziewczynki,udanych wakacji życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Cudne modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te zdjęcia - miłość i radość w pełnej krasie! Aż oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dziewczyny! Ja w tym roku spędzam wakacje z dzieciakami na wsi, blisko lasów i jeziora. Na takie wypady z maluchami polecam kolorowe chodaki i klapki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne dziewczyny! :) Na wakacyjne wypady polecam klapki dla dzieci http://www.coqui-eshop.pl/produkty/dzieci/chodaki-dla-dzieci.aspx

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne panny, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. super dziewczyny! a tak w ogole to pasuje wam taka roznica wieku miedzy nimi? tak mnie naszlo ze fajnie by bylo miec dwojeczke :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są świetne, też bym się takimi pochwaliła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia a dziewczyny przecudowne !!!

    OdpowiedzUsuń