piątek, 18 lipca 2014

Wyspa Pasman, miasto Zdrelac

Ciężko wrócić mi do rzeczywistości po wakacjach, gdzie praktycznie zapomina się o codzienności, która nas otacza, monotonność, obowiązki, problemy, to wszystko chwilowo ucieka.
Powoli się organizuję i wybaczcie, że jeszcze do wszystkich nie zajrzałam, zrobię to na pewno ;)
Post się robił wczoraj, dziś dopiero go kończę, ale mam masę zdjęć i wybieram najlepsze dla Was. Oglądając je wciąż wracam wspomnieniami do Chorwackiej laby ;)

Mam dla Was miłą niespodziankę! Dla wszystkich moich czytelników i-apteka.pl, przygotowała specjalny kod rabatowy uprawniający do 7% rabatu na cały asortyment zakupowy, który ważny jest do końca września 2014 r.
Kod - 20140716 - wszystkodlamamidzieci,  należy wpisać w specjalne pole podczas dokonywania zakupów.

Teraz zapraszam Was na kolejną  fotolerację z naszych wakacji. Pierwszą mogliście oglądać tutaj.

Wszyscy pod jedna parasolką, która chroniła przed słońcem ;)
Oczywiście lody są zawsze ;)





Nasz balkon z widokiem na morze.
Apartament znajdziecie tutaj



W oddali widać nasz małe miasteczko Zdrelac, na wyspie Pasman.


Jak już pisałam we wcześniejszym poście, mały rowerek Natalki był hitem, wszędzie zabierała go ze sobą ;)



Czasem z niego korzystała Emilka ;))


Natalka uwielbiała kąpiel w morzu na swoim kole ratunkowym, czuła się jak ryba w wodzie 





Nasze spacery wieczorami






Uwielbialiśmy spacerować po skałkach wzdłuż wybrzeża.





Czasem nawet się na nich rozkładaliśmy, tutaj Natalka lubiła spać, była cisza i spokój, daleko od tłumów.


Sielanka, już mi jej brakuje ;)



Rowerek zawsze nam towarzyszył ;)


Wspaniały zachód słońca



Lody, lody, lody!


Pisałam już, ( nawet na blogu modowym), że Jurek mimo, że to wakacje wstawał wcześnie rano, bo o 6.00, po cichu wychodził z pokoju, żeby wsiąść na rower i zwiedzać okoliczne miasteczka, górki czy wybrzeże wracał po dwóch godzinach, potem zbieraliśmy się na plażę.
Kiedyś to ja zamiast niego pojechałam wcześnie rano, z Emilką na taką przejażdzkę 3 godzinną.
Miasto spało, na plażach pustki, słońce się budziło powoli, żeby potem oblać nasz żarem, było fantastycznie!

Zazdrościłam mu tych porannych wypadów, no ale czasem Natalka lądowała w naszym łóżku, przylepiona do mnie i nie chciało mi się wstawać ;)
Za to popołudniami zbieraliśmy się wszyscy na rowery, Natalka w swoim foteliku.

Polecam Wam, zabierajcie na wakacje rowery, jesli to oczywiście możliwe ;)



Sweet fotka z dziewczynnkami;)








Płyniemy promem do Biogradu



Urokliwe miasteczko Biograd





W drodze na plażę, Natalka zawsze dbała, żeby tatuś miał zapięte sandałki ;)













 W drodze do kościółka, który był na wzgórzu miasta Zdrelac


A tam były piękne widoki na całą wyspę!







W następnym poście również znajdziecie ostatnią już relację z wakacji, zapraszam!
Na blogu modowym zaś szoryty, po które sięgałam praktycznie zawsze, gdzie tylko wychodziliśmy ;)

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe wakacje! Już nie mogę doczekać się naszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie zdjęcia śliczne ,wygladacie fantastycznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wakacje.
    Wszyscy wyglądacie pięknie ale mnie dzisiaj rozbroiła Natalia szczególnie na tych zdjęciach, gdzie jest sama. A to jak siedzi na schodach miodzio do ramki:)
    Czuć, że fajna z was i szczęśliwa rodzina.Aż miło patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam tyle pięknych zdjęć dziewczynek, że naprrawdę nie potrafie sie zdecydować które wywołać do ramek ;)

      Usuń
  4. a gdzie są lody Jurka na pierwszym zdjęciu;) piękne, ach widoki i wakacje do pozazdroszczenia. może za rok...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha. Jurek nie jest lodziarem jak my dziewczyny ;))

      Usuń
  5. Zachwycam się!!! Piękna rodzina na pięknych wakacjach uwieczniona na pięknych zdjęciach! Aż mam ochotę wziąć od ciebie namiary na to miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to miejsce, tanio, pięknie, ze chce się wracać ;)

      Usuń
  6. Cudownie :)
    My tez juz po wakacjach, ale miło powspominać.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeja...zazdroszczę Ci figury...REWELACJA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie na wszystkich zdjęciach twoje ciało wygląda ładnie, aż nie chce się oglądać niektórych zdjęć strasznie masz kościste ciało! łe .

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejku,ile wspomnień :)))
    tyle wrażeń,prawda? fajnie tez ,że córy będą miały co wspominac,świetne wakacje z rodzicami,to jest cenne .
    Piękne macie te zdjęcia,ja akurat nie brałam aparatu,nie chciało mi się dźwigać,robiłam wszystkie zdjęcia komórką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam aparat pod ręką, mimo, że nie wygodnie z nim, ciężki i nieporęczny, ale nie mogłabym go zostawić w domu ;))

      Usuń
  10. Jejku, aż normalnie nie mogę się napatrzeć na Was i na te wspaniałe widoki!
    Co jedno zdjęcie to piękniejsze, a Ty Olu normalnie promieniejesz! Jesteś taka laska, ale uważaj, bo Emilka Cię goni- to już taka pannica, no nie mogę na prawdę. Natalka sama słodycz. Uwielbiam Waszą rodzinę, ale szybko zmykam do pierwszego przegapionego przeze mnie postu!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję Ci za miłe słowa ;)*

      Usuń
  11. piękne zdjęcia, mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane aby odwiedzić Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia piękne,na patrzec się nie mogę .Ale co tam takie widoki w porównaniu z Wami dziewczyny ,wszystkie trzy jesteście przepiękne !! pozdrawiam :)
    http://ononaono.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce ja chyba wezmę sobie namiary na za rok lub na za dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam, trafiłam tutaj w poszukiwaniu fotek o pasmanie bo wyjeżdżamy w sierpniu do banj obok zdrelak'a a niestety nie wiele jest na temat tej wyspy w internecie. Wygląda, że faktycznie jest baaardzo spokojnie :] super uwielbiamy takie miejsca. Teresa.

    OdpowiedzUsuń