środa, 7 maja 2014

Z życia wzięte

Dawno nie było przeglądu telefonem komórkowym, więc nadrabiam i  zasypuję Was dużą dawką zdjęć.
No to zaczynamy!
Co u nas ?


Dwa dni w Warszawie, oj jak dawno mnie tam nie było!
Bawiłam się świetnie, dziewczyny pozdrawiam ;))


Ja również uwielbiam rower jak Jurek ;)
Mogę na nim długie kilometry przemierzać, nawet z Natalką w foteliku.
Teraz kiedy przyszła wiosna, czasem zamieniamy spacer na rower ;)


Sweet ;)
Takietożycie ;)
Zapraszam na mój Instagram!


Emilka zmienia wystrój pokoju!
Ma być jak u nastolatki ;)
Było wielkie malowanie i przemeblowanie...


Szczęśliwy i radosny powrót z Karpacza, gdzie byłyśmy na weekendowym spotkaniu mam blogerek ;)


Spacerki nad Wisłą ;)
Czekamy na wakacje, żeby Emilka do nas dołączyła ;) 


Jeszcze po Emilce ;)
Kurteczka firmy Wójcik, sukienka H&M!
A tak przy okazji!
Ubrania Wójcik, lubię za jakość, są "nie do zdarcia", 
poza tym często podoba mi się to co oferuje nam dana kolekcja.
Na stronie Flipit, znajdziecie kod rabatowy, upoważniający do 10% rabatu na najnowszą kolekcję ubrań, ważny jest do 11 maja włącznie !


Lubimy!
Gofry zawsze z dżemem, to nasze ulubione.
     
\

Cukiernia Bajka, to tu zawsze chodzimy na lody! ;)




To mała zajawka, jak spędziliśmy Majówkę w Gospodarstwie Agroturystycznym Pod Gronikami!
W następnym poście będzie wiecej zdjęć z opisem, jak się bawiliśmy ;)


Femina Fitness  siłownia tylko dla kobiet!
Brzmi super i jest super!
Tu ćwiczę, jak mam tylko czas ;)


Takie tulipany i naleśniki, tylko u nas ;))


Miłość!
Bez zbędnych słów ;)
  

Kapcie Pepco, biżuteria Cocochoo !


Najlepsza zabawa na placu zabaw ;)




Testujemy ;)
Za niedługo recenzja ;)


35 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia. miłe wspomnienia. :) Z Emilki już panienka, ale ten czas leci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Was i Wasze przeglady komorkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia; pozdrowienia ze stolicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super, widać, że to łapane chwile a nie sztuczna stylizacja! A co do Wójcika to mam identyczne zdanie. Świetna jakość! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia komórką, zawsze pokażą nam prawdziwe życie;)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :) widać, że dziewczynki są bardzo ze sobą związane - czyli tak jak powinno być.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia dziewczyny!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jak wspaniale dziewczynki wyglądają. ja mam teraz takie urwanie głowy, że przyjemnie jest popatrzć na tak piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooooo my na majówce w Wawie byliśmy :D
    ale śliczne te Twoje Pannice :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana proszę o pomoc: w jakim foteliku jeździ Natalka? i ile ma wzrostu? my dopiero kupujemy, a syn ma 105 cm na niecałe 3 lata.... także napewno fotelik nam długo nie posłuży, ale chyba są większe/mniejsze.. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotelik jest 4baby, kurcze nie pamiętam jaki przedział wagowy, ale na pewno na długo z Natalką pozostanie.
      Natalka za miesiąc kończy 3 lata , ubrania kupujemy na 98-104 cm więc podobnie.
      Sprawdż sobie jakie ta firma ma radzaje wagowe fotelików, ja i Natalka lubimy go ;)

      Usuń
    2. oki, dzięki przedział wagowy wszędzie do 22 kg u nas spory zapas, bardziej martwię się wzrostem czy to wpłynie jakoś na rownowagę prowadzącego i czy dziecku wygodnie

      Usuń
  10. Fajne fotki. A co do Wójcika, to odnoszę inne wrażenie. Bawełna czasem strasznie się mechaci..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie baaardzo co Ty w tej Wawie robiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponoć w Warszawie mają ruszyć wypożyczalnie z rowerami cargo, mam nadzieję, bo tachanie roweru pociągiem do Wawy z dzieckiem to jednak spora wyprawa jest, a cargo wygodniejszy. Ale i też pod Agrykolę się raczej nie podjedzie. Marzy mi się taki, ale nie mam go gdzie trzymać, jest za szeroki i za ciężki do dźwigania na trzecie piętro. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam turystow na rowerach wypożyczonych,może o właśnie takich piszesz ;)

      Usuń
  13. super zdjęcia, dzieje się u Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Widać, że fantastycznie spędziłyście czas. Najbardziej cieszą słodkie miny dzieci. A Twoje córeczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to się nie nudziłyście dziewczyny :))
    Ciekawa jestem transformacji pokoju Emilki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie zupełnie gotowy, pewnie go pokaże na swoim blogu ;)

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda ubranka- marki Wójcik są "nie do zdarcia" - dzięki za stronę z kodami rabatowymi.

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia i mniam pyszności

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię oglądać te Twoje chwile zatrzymane w kadrze...Fajnie będzie do nich wrócić po latach:))
    Też lubię gofry z dżemem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj oglądałam zdjecia z Emilka, wcześniejsze posty z bloga, uśmiałyśmy się przy tym nieziemsko, to naprawdę wspaniała pamiatka ;)

      Usuń
  20. Świetne te Wasze zdjęcia. Jest wesoło, rodzinnie czego chcieć więcej.
    Chyba tylko Jurka brakuje Wam do pełni szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Olu dziękuję Ci za link do tego pięknego miejsca:) zajrzymy tam z pewnością:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey dear great blog,I'm new folower hope you can folow me to :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/2014/05/polka-dots.html

    OdpowiedzUsuń