piątek, 2 maja 2014

Różowo mi w butach BARTKA


Będąc na spotkaniu mam blogerek w Karpaczu, otrzymałam propozycję testowania przez Natalkę butów firmy Bartek. Spośród ogromnej ilości  jakie oferuje ta firma, w koncu zdecydowałam się na poniższy model. Zainteresowanych zapraszam tu. Na chwilę obecną, butki są jeszcze nie używane, a jedynie przymierzane,  ale już nam się podobają, na razie wizualnie kolorem, jakością i wykonaniem.  Teraz  leniuchujemy tu, ale jak wrócimy, Natalka będzie je testować. Jak się w nich chodzi i jak się sprawują omówimy w osobnym poście. Zagladajcie! 







30 komentarzy:

  1. Natalia jest cudowna!:)
    A buty mają urzekający kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała modelka, jak szczerze pokazuje radość z nowych bucików. :) Pamiętam jeszcze jak moje dziewczyny kładły nowe buciki obok swojego łóżeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne buciki i pasują do Twojej przepięknej testerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raz tylko kupiłam tej firmy buty Emilce po tygodniu wyglądały jakby w nich już piąte dziecko chodziło...z zewnątrz bo w środku były ok
    na reklamację trzeba było czekać do 3 tyg a że E. miała wtedy około roczku i nóżki szybko rosły nie oddałam ich (pewnie by z nich za 3 tyg wyrosła) i od tamtej pory zraziłam się do B. i mijam szerokim łukiem
    Wasz fason piękny ciekawe czy dobrze się będą nosić :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze się o tym sama przekonac, opinia co i jak wkrótce na blogu ;)

      Usuń
  6. Bartki są bardzo fajne, bo miękkie, oddychające, tylko to wzornictwo... Cieżko mi znaleźć coś ładnego. Ale zdarzają się perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak moje ;)
      Choć wybierając buty nie potrafiłam sięzdecydować, które testować, bo wiele było ciekawych wzorów, więc myślę, że jest coraz lepiej ;)

      Usuń
  7. Rewelacyjne te buciki, zastanawia mnie jednak z czego jest zrobiona w nich wkładka i czy pozwala stopie oddychać , bo czasem jest tak, że bucik piękny , ale że nóżki pokonują kilometry to w bucikach aż paruje ! A to bardzo mamę gniewa! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc warto jeśli o tym wspomnę w recenzji, zaglądaj ;)

      Usuń
  8. Ojej wtyglądają bardzo ładnie. Dziewczęce, z pięknym kolorkiem. W sam raz dla małej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te butki! I Natalka! Jak aniołeczek wygląda:)))
    Jak Maciek był mały, to tez w Bartkowych butkach chodził:D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj oj jak Natalka się zmieniła.. cała Mama !!
    Butki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Modelka pięknie prezentuje się w bartkowych bucikach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają te butki, tak dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalka czaruje swym spojrzeniem,
    a buciki są śliczne wydają się być idealne do spodni oraz spódniczek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!
      Będą pasować i do spodni i do spódniczek! ;)

      Usuń
  14. Wzornictwo Bartka nigdy mnie nie zachwycało, ale te buciki są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie....zazdroszczę Wam tej różowości!!! U mnie są sami Chłopcy;)

    piękna stylizacja

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne buciki...jakbym ja chciała w różach wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają na bardzo wygodne dlatego wybaczam im ten róż;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem bardzo zadowolona z Bartków. Zarówno z sandałków jak i półbucików. Ceny mają wysokie ale jakość kosztuje, poza tym od czego są promocje i wyprzedaże ;-) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy któraś mama kupowała buty Bartek ale z serii butów profilaktycznych?

    OdpowiedzUsuń