wtorek, 13 maja 2014

Recenzja na temat butów firmy Bartek

Dziś mowa o butach Bartka
Propozycję testowania butów, otrzymałyśmy na spotkaniu mam blogerek w Karpaczu, spośród wielu modeli wybrałyśmy mokasynki.  
Ich urok, estetykę i  wygląd przedstawiłam  tutaj.  Ale nie było jeszcze mowy, o tym jak się sprawują w praktyce. 

Natalka jest testerką, bo ona w butach chodzi, skacze, biega, szura, kopie czy  tupie nogami ;)
- ja jestem obserwatorem.
 Widzę jak Natalka sięga po mokasynki, kiedy wychodzimy z  domu. Dla mnie to znak, że je zaakceptowała, a przecież o to chodziło.
 Inne buty leżą w kącie;)
- słucham, tego co mi Natalka na temat butów powie.
Do tej pory nie skarżyła się. Uważam, że są wygodne, nie uwierają, widzę, że dobrze jej się w nich chodzi,  a przy zakładaniu, nie marudzi, że coś tam.. ;)

Ja je lubię za delikatny pastelowy kolor, za to że mają wygodny rzep,  za to że można w nich chodzić wiosną, latem czy nawet jesienią, za to że pasują do wszystkiego, spodni, sukienek czy legginsów, za to że są mięciutkie i lekkie, ale przede wszystkim za to, że moja Natalka je po prostu lubi. 

Jak wygląda to od strony montażu..
Spody są termokauczuku, cholewka z miekkie skóry zawinięta pod stopy, zamiast sztywnej podpodeszwy. Ręcznie szyta wstawka, podwyższony czubek, dla swobody paluszków. To wszystko daje garancję, że but będzie wygodny, lekki w noszeniu. 
Więcej na ten temat dowiecie się tutaj.

Poniżej nassze spacery w butach Bartka


























Nasze mokasynki znajdziecie tutaj 


31 komentarzy:

  1. Wygladają na bardzo wygodne i solidnie wykonane,mojemu smykowi musze sprawić właśnie takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że Natalka świetnie czuje się w tych bucikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę je polubiła, a bałam się bo zawsze do nowych butów podchodzi ostrożnie

      Usuń
  3. To jedne z ładniejszych Bartków jakie widziałam, myślę że mojej Oli też przypadłyby do gustu za ten kolor i kształt :) Pomyślimy i my nad tym modelem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne te buciki :) Idealne dla moich dziewczyn :) Starsza miała w tym roku zimowe firmy Bartek i byłyśmy z nich bardzo zadowolone. Trzeba chyba pomyśleć o jakiś na sezon wiosna-lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, one są idealne na sezon wiosna- lato ;)

      Usuń
  5. bardzo ładne buciki! I najważniejsze, że mała właścicielka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby się nam takie na zmianę z Bartkowymi trampkami, do sukienek i spódniczek właśnie :) choć obawiam się, że przekonać M do sukienki by mi się nie udało zbyt łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nam przydałyby się trampki ;)

      Usuń
    2. A nam przydałyby się trampki ;)

      Usuń
  7. fajny model - i modelka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas też najczęsciej wybierane buty są te w których jest najwygodniej a dziecku poprostu jest w nich swobodnie. bo o ile mamy butki od trampek, baletek po te wyjściowe to wiadomo te wyjściowe nie nadają się na plac a szmaciaki do eleganckiej kiecki.
    jeśli macie ochotę zapraszamy do nas www.babyciuszkolandia.blogspot.com
    ps:zdjęcia z gór super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dla dziecka wygoda jest najważniejsza, raczej na wygląd nie zwracają uwagi ;)

      Usuń
  9. Buciki bardzo ale to bardzo mi się podobają :))
    U nas też od razu widać przy Tola zaakceptowała dane buty. Jeśli przy wyjściu sięga po nie to wiadomo,ale jeśli leżą oznacza zakup zupełnie nie trafiony. Niestety mamuśki czasami mają mało do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne buty. Mój Kuba miał kilka sztuk Bartka i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ona malutka i śliczna! Cudowna dziewczynka... urocza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia kochana, a buciki chętnie sama bym założyła do swoich stylizacji :) Oczywiście najpiękniej prezentuje się testerka ich :) Piękności <3 Buziaki dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mała księżniczka. Świetnie prezentuje się w całości.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebeczka jest przesłodka :) idealna dla małej elegantki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachmurzona minka jest najlepsza! Aż się prosi o buziaka od ciotki:* :D
    I torebusia!!!:D
    Butki śliczne i to, że Natalka chętnie w nich chodzi, to najlepszy dowód, że są dobre!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ona jest mistrzynią minek ;)
      Uwielbiam je ;)

      Usuń
  16. Zatroskana minka - cudeńko :) Kochaniutka :) A butki sama bym chętnie założyła już na pierwszy rzut oka wyglądają na mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są wygodne, Natalka do tej pory na nie nie narzekała ;)

      Usuń
  17. Olu !!!zaczynam się uzależniać od Twoich blogów!!!! :D
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)
    ____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Polskie buty, produkowane w Polsce i z właściwościami zdrowotnymi i co najfajniejsze bardzo ładnie zaprezentowane na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń