niedziela, 15 września 2013

Impreza Emilki



Opłaciło się całą sobotę spędzić w kuchni, przy garach. Do pomocy miałam oczywiście Natalkę, która chciała mi pomóc za wszelką cenę ;) 
Tłuc jajka, przyprawiać sałatkę, czy mieszać sos!
W kuchni wyglądało jak po wielkiej wojnie, ale jak mogę odmówić mojej pomocnicy, która na moją odmowę reagowała niechętnie ? :)
Więc żeby dokończyć robotę,  oddawałam jej fartuch!





Ale dla takich chwil jak ta warto było zostać kucharką!
Razem z Natalką przygotowałyśmy wielkie przyjęcie urodzinowe dla jej siostry Emilki, która kończy 11 lat ;)


Oczywiście pomoc w dmuchaniu świeczek też się przyda ;)


Natalce tak spodobało się dmuchanie świeczek, że nie było mowy o krojeniu tortu ;)
I jak tu poczęstować gości ? 
Tata wpadł na genialny pomysł!


Ale to był dzień Emilki!
Najważniejsi i najbliżsi jej sercu byli i bawili się razem z nią.
Pani Teresa - opiekunka Emilki.
Przez 3 lata zajmowała się Emilką, kiedy ja musiałam wrócić do pracy po urlopie macierzyńskim.
 Zawsze w tym dniu jest razem z nami.
Jej najlepsza przyjaciółka Olusia, z którą zna się od urodzenia, ale niestety odległość je dzieli razem z siostrzyczką Dorcią;)

22 komentarze:

  1. jeszcze raz duzo zdrowka i spelnienia marzen Emilce,piekne zdjecie a te salatki ....zjadlabym je wszystkie:)pozdrawiam,Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo radości dla Twojej córeczki!-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mała kobietka Ci już rośnie... 11lat, jejku, a ja się dziwię kiedy mojej Elizki 7zleciało :) Wszystkiego Naj Naj Naj dla Emilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilko wszystkiego najcudowniejszego!! Aż zgłodniałam jak zdjęcia obejrzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Emilki! Niech uśmiech nie schodzi z jej ładnej buzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duża panna ....
    Oby zawsze była tak radosna !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Natalki fantastyczna pomocnica :)
    Wszystko pięknie wyglądało. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat:) ale pyszności, jak widzę impreza się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat sto lat niech żyje,żyje nam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem chyba spóżniona! Ale z całego serca życzę Emilce wszystkiego co najlepsze w życiu!!! Niechaj jej się spełnią wszelkie, najskrytsze marzenia!!!
    Wspaniałe przyjęcie przygotowałyście z Natalką:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat dla pięknej solenizantki :)
    Jedzonko wyglądało wyśmienicie. Pychotka

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku, jejku! Jak ja uwielbiam torty! A teraz trochę się "umartwiam" i odmawiam sobie słodkiego. Emilce nie odmawiam za to kolejnych słodkich 11 lat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiesz jakiego smaka narobiłaś mi na to ciacho!!! Mniam mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a czy ja mogę poprosić o przepisy na sałatki?
    http://mamatestujaca87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń