sobota, 14 września 2013

Elementarz 2 - latka



Niedawno wspomniałam o mojej współpracy z wydawnictwem Zielona Sowa



i opisywałam jedną z książeczek z dodatkiem puzzli, możecie o niej przeczytać tutaj
Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję tym razem jest to elementarz 2-latka.
 Jak widać na zdjęciu powyżej, Natalka jest mocno zainteresowana lekturą ;)


Taki elementarz można również zakupić dla 3, 4 lub 5-latka wraz z zeszytem ćwiczeń.
Dzięki elementarzowi, nasze dziecko poznaje świat, uczy się  i bawi. 
W książce znajduje się wiele różnorodnych zadań i ćwiczeń pozwalających dzieciom na rozwijanie spostrzegawczości, umiejętności logicznego myślenia, doskonalenie sprawności manualnych.







Kolorowe naklejki wypełniają ciekawe historyjki z sympatycznymi bohaterami, zachęcają nasze dziecko do rozmowy.





Elementarz pełni również funkcję kolorowanki.






Świetny dobór materiału, który ma na celu urozmaicenie przekazywanych wiadomości , wzbogaca słownictwo naszego dziecka, rozwija wyobraźnię, ćwiczy pamięć i koncentrację. 




Zapoznanie się z książką podzieliłyśmy sobie na parę dni ;)



W książce materiał jest podzielony tematycznie ( środowisko przyrodnicze, społeczne, pory roku, zdrowie, bezpieczeństwo itp
Seria została opracowana zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego.


Książeczkę znajdziecie tutaj


18 komentarzy:

  1. Fajny elementarz, córeczka śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej udoskonalone te pozycje dla maluchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy na tym samym etapie z Tosià więc się zainteresujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jest wybór zajmujących rzeczy dla maluchów!

    OdpowiedzUsuń
  5. My tez kupujemy takie elementarze ;) staram się by córcia rozwijała swoje zdolności,a dzięki takim pomocą jest mi prościej .. i zawsze można sprawdzić na jakim poziomie edukacyjnym jest nasze dziecko ;) my jesteśmy już przy 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie jestem na etapie częstego kupowania takich książeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalka będzie pilną uczennicą, już teraz widać to skupienie nad książką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo często kupowała takie książeczki Kubie i bardzo lubił wykonywać te wszystkie zadania. Z kolorowaniem tylko był kłopot, bo Kuba tego nie lubi i szybko się nudzi.
    Myślę, że jest to bardzo fajna sprawa zwłaszcza dla dzieci, które nie chodzą do przedszkola.
    Maja jest jeszcze za mała i nie radzi sobie zupełnie jeszcze z takimi książeczkami, za to kolorować uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio szukałam takiego zeszyciku dla 2-latków i nie mogłam znaleźć. Teraz wiem, czego szukać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maja tez uwielbia szukac w książeczkach odpowiednich obrazków i przyklejać naklejki, naprawdę potrafia zając takie książki dziecko, początkowo rodzic jest potrzebny po chwili już nie ;-) rosną za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie pozycja gdzie Dziecko może pracować z książką, gdzie może się wykazać i manualnie i pogłówkować! Jestem na tak, a w wykonaniu Natalki to już kompletnie przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, w sam raz dla mojej E. ona uwielbia naklejki :)
    przyjrzę się bliżej tej pozycji, na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny taki elenentarz dla dziecka :) Bardzo edukacyjny.
    My mamy taki podobny tylko z innej firmy.
    Ile Twoja córka ma >?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie książeczki, dzieci mają z nimi fantastyczną zabawę i przy okazji uczą się w bardzo przyjemny sposób niezbyt nachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas również naklejki rządzą :)) Wspaniale mieć takiego niby - przedszkolaka w domu - oj trzeba korzystać :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja córka Iga uwielbia takie książeczki - jedna wystarcza jej na maks dwa dni, czasem siedzi tak długo aż nie wyklei wszystkiego :) pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, kreatywnamama-kreatywnedziecko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieciaczki potrzebują takich książeczek, to bardzo rozwija ich umysł i sprawia, że się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń