czwartek, 15 sierpnia 2013

Parzenie kawy

Kiedyś wspominałam, że Natalka zawsze rano robi mi kawę. Jeśli trudno jest Wam w to uwierzyć, zajrzyjcie tu.
Bardzo lubi mi pomagać dosłownie we wszystkim, do tego stopnia, że ja nie mogę się wtrącać;)
Krzyczy wtedy Natia, Natia - co oznacza Natalka zrobi to sama!
Sama chce nalać sobie soczku, sama ubrać buciki i włożyć bluzeczkę, sama otworzyć drzwi kluczem, kiedy wracamy ze spaceru, sama poczesać włosy, sama posmarować się kremem, sama włączyć sobie bajkę na dvd, sama jeść, gorzej gdy sama chce jeść zupę i mogę tu wymieniać jeszcze dużo przykładów;)
Bardzo się cieszę, z jej samodzielności i pomocy jaką mi niesie;). Ale czasem to ja  muszę coś sama  zrobić, więc wyszukałam w zabawkach jeszcze Emilki prawdziwy zestaw do parzenia kawy!
Mamy dzbanuszek kolorowy, nawet pojemniczek na śmietankę i oczywiście filiżanki!
Znalazły się dwie mini laleczki teletubisie ulubione kiedyś Emilki i imprezę możemy ogłosić za otwartą!
Wyobraźcie sobie, że mój czas się podwaja, kiedy dolewam wody do dzbanuszka;)












Instagram

22 komentarze:

  1. Też bym się pobawiła z Natalką. ;) Moje też chciały wszystko same. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona zabawa z dziecińśtwa...:) a Natalka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw śliczny :) Samodzielność dzieci jest piękna,ale czasami bardzo uciążliwa. Najgorzej jak się człowiek śpieszy,a dziecko nie bo one samo i 3razy dłużej to robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córa tez uwielbia takie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nawet Natalka wie, że bez dobrej kawy nie ma dobrego dnia hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety mamy ten etap za sobą.
    Emilka nie bawi się teraz w taki rzeczy, woli klocki lub puzzle.
    mam nadzieję, że prędko wróci jej chęć do takich zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ta kawka musi być pyszna:)
    moja Oliśka też tak się bawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej !! Jakie przemiła chwilka - takie wypicie ze swoimi "przyjaciókami" laleczkami musi być naprawdę miłe :D

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny komplet. Aż zamarzyłam o córeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie mieć taką małą pomocnice w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka pomocna córka to skarb.:)
    A Ty masz dwa takie śliczne skarby.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny zestaw kawowy :D a córkę masz piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :0) Fajny pomysł :) A Samodzielność: podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, poproszę o zaproszenie na taką pyszną kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie się bawi u nas też mamy takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio oglądałam podobne naczynka w Ikea i zastanawiałam sie nad kupnem.
    Może i moja zajęłaby się takim ekspresem na chwilkę, skoro Natalka się tak ładnie bawi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ja proponuję cukierniczkę dodać - i się potroi :)))) Uwielbiam ten samosiowy okres :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :))) Ja się wpraszam na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze myślałam, że zabawa w parzenie kawy i robienie zup z kwiatków to domena dziewczynek. Jakże się ostatnio zdziwilam, jak mój siostrzeniec przyniósł mi zupę pomidorową z piasku :)

    OdpowiedzUsuń