środa, 1 maja 2013

Recenzje niespodzianek, jakie otrzymałam na spotkaniu mam blogerek!

Jeszcze trochę i minie miesiąc od spotkania mam blogerek w Katowicach. 
O tym, że było super pisałam TU, o sponsorach którzy nas obdarowali małymi niespodziankami pisałam TU
Dziś chciałam zrecenzować nasze podarunki ;)


Serduszko - zawieszka, przytulanka - jak kto woli ;)
U nas pełni rolę zawieszki, ładnie przyozdabia pokój Natalki.
Jest mięciutkie, z dobrych jakościowo materiałów.
Serduszko kolorystycznie przepiękne!



                                                                         Womar

                                                         Torba i myjka do kąpieli.

Torbę polubiła moja Emilka, podobają się jej kolory i długi pasek. Używa jej do noszenia stroju na basen ;)
Materiał z którego jest zrobiona jest solidny i nie przepuszcza wody. Sprawdziłam to, bo Emilka ma zwyczaj pozostawiania w niej mokrego stroju i ręcznika ;))



Myjka, która sobie wisi czasem obok kranu, bo jest ładna kolorystycznie, ale raczej przez nas nie używana;(
Nigdy nie używałam takiego sprzętu do kąpieli dziewczynek ;)



Smoczek na soczek w kartoniku !
Istne cudo, u nas się sprawdza idealnie!



Wodę Mama i ja lubię podawać Natalce, ona ją naprawdę polubiła.
Natalka rzadko pije słodkie soczki, więc ta woda idealnie się sprawdza u nas w domku. Emila też ją lubi.


Kolejna myjka do kąpieli.
Też raczej się u nas nie sprawdza.
 Natalka podczas kąpieli traktuje ją jako zabawkę


Kubek.
Lubię go, często piję w nim kawę!



Notesik, który noszę w swojej torebce.
Lubię zmieniać torebki, w każdej jest mały notesik.
W białej znalazł miejsce ten poniżej ;)



Torba do malowania i zestaw do robienia bransoletek ;) 




Zestaw do robienia bransoletek.
Wcześniej Emilka nie miała czasu, na stworzenie własnej, niepowtarzalnej bransoletki.
Właśnie dziś wzięła się za robotę, w końcu mamy długi weekend majowy ;)


 Torba do malowania - w komplecie są  specjalne kolorowe pisaki ;)
Poniżej na zdjęciu jest już gotowa do noszenia.
Wcześniej, kiedy była w stanie surowym nie zdążyłam zrobić zdjęcia.
 Emilka lubi ją nosić ;)



 Delikatny olejek dla skóry dziecka.
Używam go po kąpieli Natalki, smaruję jej delikatne ciałko.
Fajnie się rozprowadza i cudownie pachnie.
Szkoda, że taka mała buteleczka ;(



Getry kolorowe, ciepłe, bawełniane, przyjemne, wygodne!
Same superlatywy!
Fajnie się sprawdzają, a Natalka lubi je nosić;)




Bransoletka na sznureczku z napisem mama!
Śliczna, czasem ją noszę ;)



Witaminki C i D3
Używamy!
Fajnie się je dawkuje, jest dozownik, który wyciska mi kropelki bez problemu ;)
Strzykawka natomiast informuje mnie ile jest ml ;)




Książeczka - poradnik ( pierwsze dwa lata dziecka )
Lubię do niej zaglądać np. przypomnieć sobie  kiedy Natalka będzie miała kolejne szczepienia, a jakie miała dotychczas  i inne potrzebne informacje!
Jurek też ją lubi ;)
Super sprawa, ja jestem z niej zadowolona, leży w kuchni  "pod ręką"  ;)



19 komentarzy:

  1. Ile fajnych kolorowych prezentów. :) Śliczne dziewczyny, śliczne małe stópki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ten dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ile fajnych prezentów :))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. stópki Natalki w getrach wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. nono no, na bogato, świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co, ja też lubię takie gadżety, w sumie kto nie lubi ;P Zawsze zbieram przy okazji różnych targów i spotkań, potem wracam do domu i się okazuje, że z połową nie mam co zrobić :DDD
    PS. Smoczek do soczków jest najsuperowszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przez przypadek tu wpadłam:) cudowny blog, dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna relacja - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja lubię ten kubek :) idealnie mi się mieści w ekspresie ciśnieniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne małe pierdołki a jak cieszą -super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. smoczek na soczek mnie powalił.
    Szkoda, że nie znałam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę super rzeczy, bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna recenzja naszych skarbów, Olu.:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to przedstawiłas, chyba się trochę zainspiruje, bo nie miałam pomysłu jak się za to zabrali.gdyż też większość rzeczy nie sprawdziliśmy.

    OdpowiedzUsuń