niedziela, 14 kwietnia 2013

Relacja ze spotkania mam blogerek

 Tydzień temu w niedzielę byłam z całą rodzinką u mojej mamy w Katowicach.
Zjedliśmy wszyscy pyszny obiadek. Natalkę i Emilkę zostawiłam pod opieką Jurka i dziadków a ja pojechałam na spotkanie.
I spotkanie mam blogerek! 

odbyło się w bardzo przyjemnej atmosferze w klubokawiarni Dobra Karma


Schodząc do piwniczki, serce waliło mi jak oszalałe!
Miałam świadomość, że zaraz poznam te wszystkie wspaniałe mamy z którym rozmawiam tylko wirtualnie!
Przywitały mnie Paulina i Kamila  - organizatorki całego przedsięwzięcia.
Do dzisiaj podziwiam ich zaangażowanie, starania i cudowne uśmiechy!
Lubię Was dziewczyny:)
Jeszcze lekko oszołomiona, szukałam swojego miejsca, bo sala była już zapełniona spojrzeniami, uśmiechami i rozmowami!

A oto fotorelacja!















Nasze organizatorki Kamila i Paulina:)



Każda z nas się przedstawiła ;)




Patrycja Nalepa, która gościnnie pisze na blogu http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/






































i inne


Krótka prezentacja produktów dla dzieci firmy Womar, oraz możliwość ich obejrzenia.





 Potem wrzało!
Rozmowy nie miały końca;)
Dzieliłyśmy się miedzy sobą swoimi doświadczeniami związanymi z wychowaniem dzieci, chorobami, troskami i radościami.
Wszystkie mamy jeden cel - aby dzieci rosły zdrowo i bezpiecznie!

Dziewczyny, dziękuję Wam za te rozmowy, za to że tak miło z Wami spędziłam czas.





 W kolejnym poście niespodzianki!



 Cieszę się, że mogłam poznać Frania                                     oraz Mateuszka i jego mamę z bloga
i jego mamę z bloga                                                              http://znaczkijakrobaczki.blogspot.com/
 http://marcelai4katy.blogspot.com/   
                                                                                         


Ja bawiłam się znakomicie!

Żałuję jednak, że nie ze wszystkimi zdążyłam porozmawiać:)
Obiecuję, że we wrześniu tym razem w Krakowie to nadrobię!

Zdjęcia wykonał Łukasz Walas.
Dziękuję za wspaniałą pamiątkę!




25 komentarzy:

  1. Olu do zobaczenia w Krakowie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś dla mnie prawdziwą Maminą inspiracją!
    Do szybkiego zobaczenia! To były piękne chwile! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Wam bylo fajowo...
    Super zobaczyc Wasze twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super są takie spotkania :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. No prawie jakbym była z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęściara, czuć fantastyczną atmosferę, jaka panowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było cudownie :) Bardzo Ci dziękuję za spotkanie i do zobaczenia w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj widać, że się świetnie bawiłyście, zazdroszczę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)) Ależ miałyście fantastyczną zabawę:) Cudowny pomysł, świetna relacja:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Widzisz Olu ja miałam tak blisko ale jakoś przegapiłam zapisy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, już Ci to mówiłam, ale będę jeszcze nie raz powtarzać - jesteś niesamowita! :)

    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, widać, że było cudownie :) Super przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie spotkania są niesamowite!!! po fotkach widać, że bawiłyście się wspaniale!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Tobie Olu tego spotkania.
    Ślicznie wyglądałaś!!!
    Aż wstyd, że w Warszawie jeszcze takiej imprezy nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że super się bawicie. Ciekawa inicjatywa, brawa dla organizatorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. super zabawa, w Poznaniu chyba nie było takiej imprezy :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać Wasze relacje z tego dnia :D

    OdpowiedzUsuń