piątek, 25 stycznia 2013

Książeczki to najlepsza zabawa Natalki

Natalka 15 stycznia skończyła 19 miesięcy.
 Już nie jest dzidziusiem, ale małą dziewczynką.
Uwielbia oglądać ilustrowane książeczki, zawsze przynosi swoje ulubione i pyta mnie lub tatę "cio to".
Naśladuje znakomicie odgłosy zwierząt i zna wszystkie przedmioty, jakie są na ilustracjach.
 Uparciuch z niej wielki, bo kiedy nie odpowiem od razu  na jej cio to, potrafi stać przy książeczce i domagać się odpowiedzi, mimo że ją zna ;)
Jej książeczki są w każdym pokoju, kuchni, nawet w łazience!
 Nosi je ze sobą, przemieszcza się z nimi, tak je uwielbia;)
Jak wstaje rano, pierwsze co sięga po książeczki, nawet jak je śniadanie czy obiad musi je mieć obok siebie;)



 




25 komentarzy:

  1. http://www.onelittlehappiness.pl/25 stycznia 2013 15:53

    czemu,czemu One tak szybko rosną?:)
    patrzę na Marcysię,jak codzień się zmienia,jakie postępy robi i się zastanawiam,ale jak to? to już?
    każdy etap z dzieckiem jest cudowny każdy:)!
    a ten kitek Natalii szał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to :) I jak nie odpowiedz to stoi i powtarza "Mama" aż do uzyskania odpowiedzi ;)
    Cudne są te nasze Dzieci :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rośnie z mała Czytelniczka!Super. Moja Majka też lubi książeczki, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilka ma "fazy" na książeczki, teraz jest raczej ta na nie.
    generalnie niewiele ją interesuje, wszystkie zabawki się znudziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygląda z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co ja bym dała żeby mój syn tak ładnie oglądał swoje książeczki !

    OdpowiedzUsuń
  7. no to juz panienka ,miesiac starsza od mojej Nadii :)zazdroszcze tego spokojnego ogladanie ksiazeczki u nas to zabawa na jakies 5 minut ,no chyba ze ja zaczynam czytac ,to ona zabiera i ona po swojemu czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mądrala mała:) u nas generalnie książeczki służą do obgryzania, a gdy mama chce czegoś nauczyć synus patrzy na nią z byka... mam nadzieję, że do 19 miesiąca się to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że lubi książeczki. Na pewno zaprocentuje to na przyszłość :))

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, chyba wiem o czym mówisz;) Wczoraj pilnowałam synka znajomej;) Ma 2 lata i najciekawszym zajęciem jest przeglądanie książeczek, z tym, że mały już nie pyta "cio to":) po swojemu opowiada;P
    Przesłodka dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też książki to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna maleńka zaczytana taka, cudna dziewczynka z niej rośnie!:) Buziaki wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Madra dziewczynka. Mój Kuba też zawsze lubił czytać książki i ma tak do tej pory. Wolę mu kupić nową książkę niż kolejną zabawkę, które tylko zagracaja mu pokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mały też ma ulubione książeczki i tylko je "czyta" ale te właśnie ulubione są w opłakanym stanie :/ Niech tylko gdzieś się kawałek strony naderwie wtedy już książeczka jest w kilkunastu częściach!

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas też książeczki są na fali :)
    zapraszam do nas www.majowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. i ta jej kiteczka...boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. oby jej tak z tymi książkami zostało :) u nas jest podobnie :) moja teściowa przeżyła wielki szok jak zobaczyła jak Zosia ucieszyła się kiedyś z książki i stwierdziła, że jeszcze nigdy nie widziała żeby jakieś dziecko się tak z książki cieszyło :p Słodkie kitki ma Twoja malutka :) A co do akcji z jaśkami to teraz dziewczyny szyja dla szpitala w Bielsku Białej i ja też swoje tam podeślę wszystkie informacje na bieżąco znajdziesz na blogu ekoubranka (przekierowanie po kliknięciu banerka) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudna dziewczynka:)
    moja 15miesięczna chrześnica też uwielbia książeczki, więc mamy podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG!!! Such a cute baby!!!


    Following you now on GFC! Hope you do the same :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka z niej dziewczynka :)
    Mała inteligentna dziewczynka.
    Wie co dobre, lepsze książki niż tv :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I u nas książeczki to teraz hit!
    I ja się cieszę:)
    Natalka w tej kitce jest boska!!

    OdpowiedzUsuń