niedziela, 27 stycznia 2013

Inspiracje kolorowe i Versatile Blogger Award

Wyróżnienie Versatile Blogger Award otrzymałam od fajnych dziewczyn, matek, żon ;)
anluna
fajnykosmetyk
by M
szczęście mamy
Aneta Ktos
herbata

Mam nadzieję ze nikogo nie ominęłam ;)
Dziękuję każdej z osobna, jesteście cudowne!

 Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 
7 faktów o mnie.
Mogę się powtarzać bo już chyba wszystko o mnie wiecie;)

1. Jestem bardzo niecierpliwa, wszystko co zaplanuję robię na już, oczywiście jeśli to możliwe !
2. Dążę do wyznaczonego celu i nie odpuszczam, bo marzenia się spełniają;)
3. Kocham podróżować i zwiedzać świat, w głowie mam wiele planów w związku z nimi;)
4. Jestem bardzo wymagającą osobą, stawiam wysoko poprzeczkę sobie i bliskim. Wiem , że nie zawsze jest to dobre.
5. Zawsze uważam że " z każdej sytuacji jest jakieś wyjście "
6. Pod żadnym względem nie jestem domownikiem, z racji tego, że jestem obecnie na urlopie wychowawczym, nie potrafię usiedzieć na tyłku, codziennie muszę wyjść na spacer, choćby po zakupy;)
7. Nie lubię gwaru i hałasu, nie lubię tłumów ludzi, wówczas czuję się zagubiona, nie potrafię znaleźć sobie miejsca. Wolę ciszę i spokój.
8. Gratis punkt;) Przyjaciół wybieram ostrożnie. Nie znoszę kiedy ktoś mówi, że wszyscy są jego przyjaciółmi.

Wybaczcie, nie będę nikogo nominować do nagrody.
Myślę, że każda z Was już brała w tej zabawie udział;)
Ale jeśli ktoś jest chętny, proszę pisać ;))

Trochę inspiracji kolorowych!
Z racji tego, że prowadzę blog modowy, ostatnio moja własna pierworodna córka mnie zainspirowała;)

15 komentarzy:

  1. gratuluję :-) cała masa tych wyróżnień .. nie myślałaś o blogu roku? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod wiekszoscia z punktow moglabym sie podpisac :)
    Fajna z Ciebie babka z zdrowym podejsciem do zycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 i 8 brzmi zupełnie, jak opis mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie jest o Tobie coś więcej się dowiedzieć :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalka ma bajeranckie leginsy, cudownie współgrają z kapciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tą niecierpliwością mogłybyśmy sobie piątkę przybić i ja też kocham podróże całym sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Punkt 1,7 i 8 to zupełnie tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buziaki! :)

    leginsy młodej są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię czytać te fakty o blogerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I coś więcej wiem o Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń