poniedziałek, 10 grudnia 2012

Nasze kreacje świąteczne

Dziś trochę modowo.
Mimo, że prowadzę bloga o modzie, to chciałam  również Wam  pokazać nasze kreacje świąteczne:)


Czerwone spodenki i cieplutka kamizelka Natalki.
Koszula w kratę, którą Emilka  posiada od jakiegoś czasu, fajnie spasowała się na magiczny okres świąteczny;))
Oczywiście pokażę Wam kiedy tylko dziewczynki swoje kreacje założą.


Moja sukienka w gwiazdeczki, idealna na czas świąt ;)


Powoli u mnie w domku pojawiają się ozdoby świąteczne:)


Niedawno brałam udział w zabawie mikołajkowej.
Zabawa polegała na przygotowaniu skromnego prezentu, dla wylosowanej osoby.
Ja dostałam oto powyższe cuda. Dziękuję Asiu ;))
Szkoda, że Asia nie prowadzi bloga na pewno pokazałbym go Wam;)



17 komentarzy:

  1. Rewelacyjna ta malusia kammizeleczka!
    Sama bym taka chciala ;)
    A mamina sukienka tez niczego sobie- bedziecie wygladac pieknie w te Swieta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola to nie jest Jaś tylko Ala heheheh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny fajne kreacje getry Natalki mnie powaliły :D:D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne świąteczne kreacje, ja też już patrzyłem w co ubrać synka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne stroje.
    widzę, że nie am u Was tradycji, by an Wigilię "pod muszkę" się ubrać.
    lubię święta właśnie w takim wydaniu, a nie na sztywno :)
    choć w tym roku zaprezentujemy się z E w eleganckich sukienkach ;) tak dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. będziecie pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, bardzo świąteczne kreacje.
    Jejku ja w tym roku wyjatkowo nie mogę sie juz doczekać Świąt.
    Chciałabym zeby były wyjątkowe. Pierwsze Świeta z moim już bardziej świadomym synkiem. W tamtym roku był za malutki, żeby cokolwiek z tego wszystkiego rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to moja Natalka, również w tym roku więcej rozumie, jej pierwszy Mikołaj a teraz święta.
      I chociaż w tamtym roku już była na świecie, to za malutka żeby zrozumieć co się wokół dzieje;))

      Usuń
  8. Super będziecie do siebie pasowały!! Fajowe ubranka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw, a Twoja sukieneczka ahh zdradzisz gdzie kupowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawy! Dziewczyny będziecie bosko wyglądać w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie klimatyczne ubranka :) Ja nie myślę co prawda z takim wyprzedzeniem, ale może powinnam zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u was :-)) a jakie cudne ubranka :-)

    OdpowiedzUsuń