środa, 12 grudnia 2012

Lilla Lou, kolorowanki, ubieranki !


Jakiś czas temu moja Emilka, dostała książeczki Lilla Lou do testowania.
Są to kreatywne kolorowanki, ubieranki, szkicowniki.
Emilka, może tworzyć róże postacie z bajek, filmów czy książek, lub jeszcze inne przez siebie wymyślone. Może tworzyć własne projekty. Stroje balowe, rockowe, czy bajkowe.
To wspaniała zabawa dla dziewczynek, stają się one projektantkami mody. Zabawa pobudza do twórczego myślenia, rozwija wyobraźnię.
Emilka bardzo lubi twórczą zabawę, dlatego kiedy tylko zeszyt trafił w jej ręce, postacie wypełniły się kolorami.
Oprócz malowania kredkami, czy farbami, Emilka użyła takich materiałów jak:
nożyczki, klej, igła z nitką, kolorowanki, brokat, koraliki, kawałek materiału, koronka, kawałek futerka wiele innych błyskotek!


Krok 1.
Emilka zaczęła od pomalowania postaci i twarzy. Czerwone usta, bardzo ważne;)


Krok 2.
Sukienka musi być piękna! Kawałek materiału, jak z bajki w kropeczki, kokardka w talii i na nitce przyszywamy do naszej wróżki;)


Krok 3.
Tworzymy futrzaną czapę i włosy. Przycinamy trochę futerka, nici i gotowe!


Krok 4.
Skrzydełka. Tutaj razem z Emilką zastanawiałyśmy się z czego zrobić i pomysłów było wiele!
Początkowo myślałyśmy nad folią aluminiową, potem bibułą kolorową, ostatecznie skończyło się na brokacie w kształcie gwiazdeczek;)


Krok 5 .
Koronka, żeby była ładniejsza sukieneczka ;)


Krok 6.
Buciki namalowałyśmy kredkami i doszyłyśmy pomponiki:)


Krok 7.
Tło. Przykleiłyśmy cudeńka w postaci różowych gwiazdeczek i czarnych księżyców jak przystało na prawdziwą wróżkę


Podoba Wam się;))
Natalka jeszcze za mała na zabawę z nami, trochę nam przeszkadzała, ale za niedługo razem z Emilką mogą bawić się w projektantki mody;)

Lilla lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou
http://www.lillalou.pl/sklep/

Polecam cudowny pomysł na prezent pod choinką!

21 komentarzy:

  1. o matko! dlaczego jak ja byłam taką małą dziewczynką nie było takich kolorowanek :)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to frajda :) sama również bardzo lubiłam takie zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwa dama Wam wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie byłoby mieć dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna dama wyszła Wam! ehhh szkoda że mam synka , takie zabawy mnie niestety ominą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna modnisia Wam wyszla!

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja, bardzo mi sie podoba. ma Emilka niezwykly talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. coś wspaniałego, sama bym się zabawila w takie wycinani stylowe
    obserwuje
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne są te kolorowanki, szkoda, że Majka jeszcze za mała na nie bo sama bym chętnie się nimi pobawiła;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Wróżka extra i na pewno fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super są te malowanki szkoda że moja Emi jeszcze za mała...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam już to!!! to jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie to wyszło z koronkami i materiałem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, kupię małej jak "dorośnie"

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy tworzycie w tych książeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknę pięknę :) poprostu śliczne i jeszcze raz śliczne oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ale piękne :) ja takiej nie umiem :( aaaaaa to co TY MAŻ też mam lilla lou :) zgadnij z kont mam lilla lou dostałam w prezencie od mamy:) z leclercu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ZOSTANIESZ MOJĄ KOLŻANKĄ JESTEM Zuzia i jeSTM FAJNA BĘDĘ HODZIĆ DO II KLASY <3 POZDRAWIAM :) <3 ZUZIA <3
    I
    :-D ---<
    I
    O
    -"-
    )(

    OdpowiedzUsuń