wtorek, 4 grudnia 2012

Świąteczne Candy ogłaszam !!!

Ogłaszam Candy z okazji Świąt Bożego Narodzenia!
Osoba wygrywająca otrzyma mały ode mnie upominek pod choinkę.
Cieszę się, że jesteście ze mną, że zaglądacie do mnie, czytacie i  uczestniczycie w moim życiu;)
Chcę Was zmotywować do zabawy z farbami, lub z decoupage jeśli ktoś lubi i obdarować bombkami, gwiazdeczkami ze styropianu, jak również figurkami świątecznymi z drewna.
Wszystko jest surowe, a żeby nadać im życie trzeba pomalować, ozdobić, jak chcecie, jak lubicie.
Najlepiej jeśli pomogą Wam w tym Wasze dzieci ;))

Szkatułka została przeze mnie pomalowana, techniką One Stroke, kiedyś się nią chwaliłam TU.
Została pomalowana również lakierem bezbarwnym, zabezpieczającym farbę.
Kolczyki są prezentem dla mamy, nagrodą za piękne pomalowanie bombek, mam nadzieję ;)




Candy trwa od 04.12.2012 do 18.12.2012
2. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 19.12.2012
3. Zostawić pod tym postem komentarz i wyrazić chęć udziału w konkursie, proszę również o podanie adresu mailowego
4. Umieszczenie podlinkowanego banerku na swoim blogu z informacją o Candy.
5. Będzie mi miło jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych.
6. Będzie mi również miło jak polubisz mnie na Facebooku, ale nie jest to konieczne.
7. Losować będzie moja 10 letnia córka Emilka.
8. Po ogłoszeniu Candy skontaktuję się ze zwycięzcą o podanie dokładnego adresu, paczkę wyślę 20 grudnia tj czwartek, będzie jeszcze czas na malowanie;) 







74 komentarze:

  1. ja, ja weronika.konopelska@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zapisuję się po raz drugi na Twoje candy. Zapraszam również na moje :-)
    myszelka7@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:) margoveut@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisujemy się :) matka_corka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności prawdziwe przygotowałaś, my od dawna zakochani w Decoupage wiec spasujemy i damy szanse innym by mieli okazję spróbować sił w tej dziedzinie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się :) bookandcooking@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super prezenty, ja chcę takie :) 19.12. mój synek kończy pół roku, a ja 30 lat. Więc może mi się poszczęści :)
    annabilewska65@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszamy się ! Jesteśmy nowe to nasze pierwsze rozdanie;) Może się uda ;)
    natalia1444@op.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się ogromnie podoba ta szkatułka! Jest przepiękna!
    Kolczyki też są śliczne!
    Nie wiem czy gdybym wygrała zdążę coś zrobić do Świąt ale z przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent. Ustawiam się w kolejce :)
    katarzyna_ignaczak@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to i my takatycia[at]gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo no piękne candy :-) ale mnie może nie bierz pod uwagę bo do mnie i tak na święta nie dojdzie :-( do USA to tak z dwa tygodnie wcześniej trzeba wysłać by było .. ale to nic nic nic innym razem :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też, ja też:))) agatajanus30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Preciosos detalles.
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. super cute decorations! totally love it xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne, że się zapisuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiście zgłaszam się!!

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się:) i przy okazji wesołych świąt
    bijou77@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy :)
    oczywiście biorę udział ;)
    dar-mo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział i zapraszam na mój konkurs ;)
    ewelincia112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. o nie.... ja staję twardo... Emilko jak to Ty będziesz losować to proszę Cię o "martuchnaj" losik bardzo proszę :))))

    pozdrawiam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne nagrody. I ja dołączę :) Pozdrawiam serdecznie :)
    trojanda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. z dużą przyjemnością i ja się chętnie zgłaszam do wzięcia udziału w candy. ( joanna-rogulska@o2.pl )

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączam się:) Wspaniały zestaw, zwycięzcy będą mieli co robić:)
    pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. my tez stajemy po slodkosci:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się i ja:) super candy:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczności tu masz...Może i mnie się wreszcie poszczęści...Pozdrawiam serdecznie! (malgo.sasiadek@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkatułka jest piękna!!! Ja chyba nie posiadam takich talentów ale chętnie pobawiłabym się w malowanie takich ozdób!:D Może Święta Bożego Narodzenia -tak magiczny czas okaże się dla mnie szczęsliwy i wygram u Ciebie :);-)

    natasha@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie się zgłaszam.:))
    Dodałam baner, obserwuję jako fraglesik i lubię na Fb jako Zuzanna K.
    moj mail- fraglesik08@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja się zgłaszam, choć nie mam bloga i nie mogę podlinkować:( jeśli mnie to nie dyskwalifikuje, to mój email: sylwia1906@o2.pl
    Obserwuję jako Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne nagrody, więc jak nie skorzystać?? Idealne do malowania z moja córcią:)Pozdrawiam - isza - deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. a przy okazji zapraszam na moją rozdawajke z niespodzianką:)

      Usuń
  33. Bardzo bym chciała zapisać się na to candy, ale nie mam bloga :< na wszelki wypadek zostawiam emaila: a.bewicz@o2.pl, dodaję również do obserwowanych :) Jeśli brak bloga to przeszkoda to proszę ominąć moje zgłoszenie. ;p

    Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja i ja!!! :))))
    hafija.baby@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta szkatułka jest przesliczna!
    gosia.myslinska@wp.pl

    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się:) Już wiem, co by się znalazło na tych bombeczkach. Baner na uolinki.blogspot.com
    mail: iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się melduję:) Obserwuję, banerek na moim blogu na pasku bocznym.
    faajnykosmetyk@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i ja. Obserwuję, lubię, banerek wisi i oto mój mail: KateP80@interia.pl

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I SUPER NOWOROCZNE CANDY

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    e-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    informacja o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    obserwuję :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekne candy ja także się zapisuję
    elmechta77@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo chętnie!
    madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :)
    angelikajasiulewicz@gmail.com
    A banerek na moim blogu: trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się,piękne candy!!
    ela107@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuję się atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Agnieszka. mlod_aga13 grudnia 2012 12:26

    Uwielbiam takie ozdoby... Zgłaszam się i meila zostawiam :) mlod_aga@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka. mlod_aga14 grudnia 2012 17:20

      poprawka do meila: aga_uscimiak@o2.pl

      Usuń
  47. włączam się do zabawy -megi0041@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie się zgłaszam! :)
    Email: agusia13@onet.pl
    Informacja na bocznym pasku mojego bloga: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  50. Chetnie wezme udiał:)
    marteczkagandzia@interia.pl
    Śliczniosci mozna wygrac:)

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękne też chcę!!!
    nel99@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  53. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  54. Tutaj tez się podhaczę, a co:) Życzę sobie oraz innym szczęscia:)

    OdpowiedzUsuń
  55. No to i ja ustawiam się w kolejce :)

    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nadal mail potrzebny,ale:) : revi.art.hm@gmail.com

      Usuń
  56. Zgłaszam się
    mój mail: automatisch@onet.pl
    obserwuję jako Nefilim pinger pl
    lubię na fb jako MArlena C
    bannerek tutaj http://nefilim.pinger.pl/m/15963331/rozdawajki

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo chetnie staję w kolejce
    warunki spełnione
    alojka.c@interia.pl
    zachciewajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Podlinkowałam i polubiłam :)
    Obserwuję jako: puszka
    Fb: Paula Domoradzka
    Banner: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Z chęcią dopiszę się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie Edyta :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się i ja.
    Zapraszam do mnie na : http://adziamar.blogspot.com/
    mój adres mail: adziamar@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopisuje się i ja meya22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się i ja :))
    amplociennik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :) dalliene@onet.pl
    dalliene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. I jeszcze ja się zapisuję!
    mamaniusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam serdecznie. Prześliczne candy. Gratuluję. Małej Emilce życzę mnóstwa radochy podczas losowania.
    Pozdrawiam gorąco!
    starawiniarnia@o2.pl
    www.starawiniarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się i ja :) kivinko@gmail.com
    banner na http://cysiowelove.blogspot.com
    obserwuję jako Kinga L

    i będę zaglądać częściej, bo jak najbardziej moje tematy! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super candy i ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń