sobota, 3 listopada 2012

Minki takie słodkie!

Kocham te moje dziewczyny, mimo że nie zawsze jest różowo i nie zawsze jest wesoło;)
Czasem doprowadzają mnie do furii, dosłownie!

Emilka, która dorasta i pokazuje swoje fochy, a potem jej nagle przechodzi i uśmiecha się do mnie słodko, jak gdyby nic. A ja jej przebaczam oczywiście, bo kocham ją mocno, a to przecież dobra dziewczynka jest. Mądra bardzo, czasami mądrzejsza ode mnie;)

Natalka, która tupie nogami, bo jest tak zmęczona, ale nie pójdzie spać i walczy ze snem, walczy ze mną;)
Krzykiem oznajmia swoje niezadowolenie i złość, by potem melodyjnie mówić do mnie "mama", a ja  się  rozpływam ze szczęścia.
Przytula się do piersi i ssie mleczko, by po chwili zasnąć.

Ale najbardziej lubię ich minki słodkie takie, które na mnie działają, a jak na tatusia:) ach!






Zapraszam na Candy, do wygrania bluzka z baskinką


34 komentarze:

  1. oj słodziutkie minki robią, to fakt ;) nie jeden im ulegnie w przyszłości...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj słodziutkie minki robią, to fakt ;) nie jeden im ulegnie w przyszłości...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne córeczki:))
    po mamie!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne dziewczyny! A te minki to nie dziwię się, że działają :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. obie miny robią zawodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach te słodziaki:) i jak tu ich nie kochać, prawda? nie dziwie się, że wymiękasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To są cuda! Na prawdę! Urocze i śliczne jak mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj tak, dzieci to potrafią omotać rodziców:D

    OdpowiedzUsuń
  9. i mamusia z tatusiem przekupieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Minki Dziewczynki mają urocze :-)
    Pierwsza mina Emilki jest super. Wybaczyłabym jej chyba wszystkie grzechy ;-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyny sa cudne, a starsza chyba bedzie modeleczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. hihi to masz tak jak Ja :-))))

    kochane dziewczyny :))
    cmok

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak! Minki i te oczka :) Jak kotek ze shreka hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć :)

    nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog na moim blogu (spelnionazonaimama.blogspot.com/2012/11/nagroda-liebster-blog.html)
    serdecznie zapraszam :)
    szczegóły na stronie!

    Pozdrawiam

    UWIELBIAM TWOJE CÓRCIE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne macie te małe diabełki, a one już wiedzą jak rodziców podejść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalka strasznie zalotne minki robi.
    mała flirciara z niej rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne te dziewczynki Twoje :-))) Obie!! Każda inaczej :-) Ale Emilka to wykapana mama! Bardzo do Ciebie podobna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dziewczynki a jaki minki, słodziutko. Olu jakiego aparatu używasz do robienia zdjęć??Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. miny są rewelacyjne !!!!!profesjonalizm z Dziewczyn bije na odleglosć :)

    OdpowiedzUsuń