środa, 17 października 2012

Candy u Oli do wygrania bluzeczka z baskinką;)

Małe Candy ogłaszam, bo lubię Was bardzo i dziękuję że zaglądacie i czytacie co u mnie, co u nas;)

Dla wszystkich mam i nie tylko, bo Candy ogłaszam również na drugim moim blogu modowym, a do wygrania bluzeczka urocza z baskinką. Dla mam bo tak sobie pomyślałam, że ta baskinka jest znakomita na brzuszek, który jeszcze nie doszedł do siebie po urodzeniu , ale nie tylko bo przecież każda kobieta chce być piękna i modna, a baskinka dodaje uroku;)
 Ja mam taką bordową, a zdjęcia moje w bluzeczce poniżej;))
Rozmiary i kolory do wyboru, szczegóły pod regulaminem.

Dzięki  uprzejmości przemiłej Pani, jedna z Was dostanie takie cudo!
Posiada ona swoją pracownię, a bluzeczka jest jej projektu.
 FrouFrou tutaj  znajdziecie jej aukcje, są tam bluzeczki, spódniczki czy inne podobne cuda zobaczcie same, polecam, bo ja jestem bardzo zadowolona!



Regulamin:

1. Candy trwa od 17.10.2012 do 16.11.2012
2. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 17 lub 18.11.2012
3. Zostawić pod tym postem komentarz i wyrazić chęć udziału w konkursie, proszę również o podanie adresu mailowego
4. Umieszczenie podlinkowanego banerku na swoim blogu z informacją o Candy.
5. Będzie mi miło jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych.
6. Będzie mi również miło jak polubisz mnie na Facebooku, ale nie jest to konieczne.
7. Losować będzie Emilka, obawiam się że Natalka porwie losy i mi ich nie odda:))
8. Po ogłoszeniu Candy skontaktuję się ze zwycięzcą o podanie rozmiaru i koloru, ja wówczas podam dokładne wymiary, do konkretnego rozmiaru.
9. Bluzeczkę wysyłam do 10 dni, ( w tym jest czas oczekiwania na uszycie bluzeczki )


Do wyboru rozmiary od XS do XL, - wymiary bluzek będą uzgadniane bezpośrednio ze zwycięzcą, po ogłoszeniu Candy.
Kolory do wyboru, poniżej:



Banerek do pobrania.




                                                     
                                 Bluzeczka projektu
                                  FrouFrou

76 komentarzy:

  1. O jakie cudeńko :)
    Oczywiście, że się zgłaszam, już linkuję :)
    email: takatycia[at]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mnie się bardzo podoba! Żebym jeszcze miała taką figurę jak ta modelka ze zdjęcia powyżej ;-)))))) Wyglądasz super!
    Z miłą chęcią się zapisuję ;)
    cicha07987[at]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. juz sie zgłaszam !!! :)
    barbaratomczak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. super nagroda, więc oczywiście się zgłaszam.
    annabilewska65@gmail.com
    już obserwuję, zaraz polubię i podlinkuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, kisisz. pewnie, że się zapisuję.
    podobają mi się baskinki. mam jedną, ceglaną.
    super okazja!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaaa się zgłaszam baner dodam wieczorem !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet już podlinkowałam banerek co by nie zapomnieć :-P
    Teraz formalnie się zapisuje!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, dziekuje za wizyte. ladnei tu u Ciebie, dodaje do obserwowanych. pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. no oczywiście że staję w kolejce :) od rana noszę się z tym zamiarem ale dopiero teraz mam chwilkę na to ...
    cudny cukieras :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Już myślałam, że do wygrania będzie Twoja bluzka, w którą pewnie nawet ręka by nie weszła :) Ale skoro są rozmiary - to też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja też się piszę na tę bluzeczkę:)
    a.a.siwek@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oliwkowa hmmm.. zapisuję się!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja chcę taką bordową, jak Twoja ;) banerek wstawię jutro, bo teraz na tel jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. melduję grzecznie, że banerek już jest:) weronika.konopelska@gmail.com

      Usuń
  14. Olu to i ja jestem chętna:D
    rybuszka89@wp.pl
    obserwuję od dawnaaaa, banerek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam przejśc obojętnie, ale z drugiej strony czemu nie spróbować, zwłaszcza,że bluzeczka jest przesliczna i zakrywajaca brzuszek (u mnie to się ceni, hehe)
    staje wiec w kolejeczce :)
    annarozmyslowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się - super bluzeczka :D
    mój mail: kasinderek88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się:) jozwiak.karolina91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się do udziału w zabawie :)
    to znaczy,że jak wygram uszyjesz bluzeczkę specjalnie dla mnie? ale cudownie! :) to jest piękne

    pozdrawiam :)

    asia.czaplejewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog, trafiłam przypadkiem, zostanę pewnie na dłużej :) no i zapisuję się :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna. Zgłaszam się :)
    wiedzmanna(małpa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. też staję w kolejce kathleen86@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. W XL to ja się nie zmieszczę :), ale byłby super prezent dla mojej chudziutkiej siostrzyczki :).

    Chętnie się zapisuję.
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam . Bluzeczka rewelacyjna . Emilko wybierz mnie! :d
    Banerek na dole bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super bluzka! Przydałaby mi się na poprawienie nastroju:))

    Bannerek na pasku bocznym na blogu i lubię na FB.

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. też się zgłaszam. :)
    meil: patrycjab.krol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja też oczywiście, że ustawiam się w kolejce:) Cudna ta bluzeczka, a te kolory, bajka po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też ustawiam się w kolejce :) Mój mail: plata.karolina@gmail.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No, to i ja spróbuję:)
    Bluzeczka superowa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się:) Polubiłam i udostępniłam link konkursowy na FB atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ohh wspaniała baskinka!! Niech będzie moja niech będzie moja (taka autosugestia)!
    wonderwall88@wp.pl

    P.S. Niestety nie mam bloga, więc nie mogę dodać do obserwowanych, ale na fb polubiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacja, już nawet wiem do jakich spodni mogłabym założyć to cudo:-))))
    ustawiam się i czekam na losowanie dzień po moich urodzinach:-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się
    obserwuje i lubię na FB
    banerek jest na blogu
    yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja! ;)
    Obserwuje bloga jako Hajnówka ;)
    Banerek tu: http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdania.html
    mail: thehajnowka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, co mi tam. ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne są te baskinki piękne!
    Obserwuję jako Miki88
    Lubię jako Agata K
    banerek u mnie http://czarnamiki.blogspot.com/
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością wezmę udział :)
    obserwuję: Joanna_26 i lubię na FB: Joanna B.
    nie mam bloga więc informację o candy udostępniłam na FB
    mail: kabanos_25@onet.eu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. biore udział zawsze marzyłam o takiej bluzeczce
    linka132@wp.pl
    obserwuje linka1312
    polubiłam na fb juz dawno paulina j
    udostepniłam na fb i dałam banerek

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    caroloserr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wierzę, że taka śliczna bluzeczka jest do wygrania *_* Oczywiście z przyjemnością się zgłoszę, bo uwielbiam baskinki :)
    Banerek umieszczony na http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Obserwuję jako Chelsea-Lena i e-mail to chelsea@onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna rzecz oko cieszy :) Takiej jeszcze w mojej szafie nie ma :)
    Obserwuję jako Malgo, na facebooku też jestem. Link już na moim blogu http://mamapodparagrafem.blogspot.com/
    mail: malgomalgo@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. obok takiego candy nie mogę przejść obojętnie, piękna bluzka! :)

    obserwuję jako One_LoVe
    fb: my-love-cosmetics
    baner: http://my-love-cosmetics.blogspot.com/p/konkursy-rozdania.html

    :))

    OdpowiedzUsuń
  44. biorę udział :)
    klaudia.kordowska@op.pl
    wpis tutaj: http://kwasnazelka.pinger.pl/m/15014319/rozdania

    OdpowiedzUsuń
  45. W końcu trafiłam na ciekawy blog! Dobrze, ze zajrzałam na Candy, co nieczęsto czynię.

    Bluzeczka bardzo fajna, marzy mi się taka i ta jest super bo wydaje się być dłuższa :) Przymierzałam takiego rodzaju bluzeczki, ale każda była za krótka.

    Także chciałabym przystąpić do losowania! biorę udział

    Obserwuję jako: Anecka
    mail: irenn.p@gmail.com
    Dodałam do obserwowanych i jest banner: http://metal-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wprawdzie trafiłam dzięki CANDY, ale zostaję na dłużej :)

    bluzeczka idealna dla leniwych brzuszków!

    zgłaszam się!
    potworywozkowe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku! Bluzka-marzenie! Zgłaszam się i może mi się uda ;)
    BANNER NA BLOGU: http://moniquemade.blogspot.com/
    E-MAIL: art.monique@o2.pl
    OBSERWUJĘ JAKO: Monique

    OdpowiedzUsuń
  48. aaa ta bluzeczka to moje marzenie, a marzeniom trzeba pomagać więc się zgłaszam! :)

    http://linciule.blogspot.com/2012/11/rozdanie-u-oli.html

    zojka93@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się!
    śliczna ta bluzeczka
    baner: http://madziaaa3.blogspot.com/2012/11/candy.html
    e-mail: czmadzia7@gmail.com
    obserwuję jako: Madzia Cz

    OdpowiedzUsuń
  50. piękna bluzeczka, trafiłam przez przypadek ale bardzo się cieszę!
    zaraz biegnę obejrzeć Twojego modowego bloga :)
    mój mail: karka.kg@gmail.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko pięknie poczynione:)
    i facebook i obserwowani :)

    i banerek o tutaj :http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S adres e-mail : paniekami@gmail.com

      Usuń
    2. http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/p/blogowe-rozdania.html
      BANEREK PRZENIESIONY TUTAJ :)!

      Usuń
  52. Bardzo ładna bluzka! ;)
    Mój e-mail: sylwiaxs77@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ooo śliczna bluzka:D
    ziomalka@opoczta.pl
    baner w podstronie "rozdania/konkursy/candy"

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja z chęcią się dopisuję - ponieważ baskinki uwielbiam niezmiernie choć nie mogę trafić idealnej dla siebie i w szafie wciąż brak :)
    szpinakozerca@gmail.com
    zapraszam też i do siebie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem chętna : Natalkowy@o2.pl
    . Umieszczenie podlinkowanego banerku na swoim blogu z informacją o Candy. / wstawiłam notkę, bo nie potrafię banerka, może być ?
    . Będzie mi miło jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych. / tak
    . Będzie mi również miło jak polubisz mnie na Facebooku, ale nie jest to konieczne. / tak

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chętnie się zgłaszam :)
    run_behind_me@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow !

    Ale super bluzka i jaka elegancka :)
    Ustawiam się po nią w kolejce.

    Pozdrawiam !
    Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    mój mejl: aniasweet@poczta.onet.pl

    p.s. zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bluzeczka śliczna... Z chęcią się zgłoszę :)
    frania.f.blox@gmail.com
    A bannerek wstawiony na The-Vanity-Life.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wskakuję do kolejki i zapraszam też do siebie na mikołajkową niespodziankę :)
    http://maminkowo.blogspot.com/
    maminkowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna bluzeczka, przydałaby mi się bardzo. Dołączam z przyjemnością do udziału w candy, pozdrwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkie warunki spełnione, więc zgłaszam się na końcu tej kolejki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Czytanie ze zrozumieniem nigdy nie było moją mocną stroną. Siedzę sobie i marudzę, że konkurs nie dla mnie, bo pani ze zdjęcia to jak nic eSka, a ja bliżej Lki niż Mki, aż doczytałam, że rozmiar do wyboru. Tak więc nie opieram się dłużej :)
    Mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    Bannerek na moim blogu: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję (puszka) i lajkuję (Paulina Anna Domoradzka)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią biorę udział,bluzeczka boska,własnie taka chciałabym mieć:)
    email: akasha162@interia.eu
    banner: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Obserwuje jako Serenitka B
    Lubie jako Monika B
    Serdecznie Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się, akurat myślałam o takiej ostatnio ;)
    Email: cokis.world@gmail.com
    Banner: http://cookis-world.blogspot.com/
    Obserwuje jako Cooki

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i ja :-)
    Mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno...
    Pozdrawiam serdecznie

    wszystkomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. wyrażam chęc udzialu w konkurcie ;) mam nadzieję, że zdążyłam ;)
    monika.cojg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :) Oby nie za późno (:
    Baner jest swiatdekoracji.blogspot.com
    Obserwuję jako Ag@
    e-mail: agnieszkasaletnik@onet.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się i chętnie zostanę na dłużej :)
    e-mail: monika_prokop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. No ładnie, a ja zamieściłam banner, po czym padł mi net, i komentarz dopiero po pólnocy ;] Więc chyba nie zdążyłam się zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w dacie 16 listopada, zmieściłaś się ;)

      Usuń