wtorek, 2 czerwca 2015

Stary film o mnie

Choć dzień dziecka już za nami, to ja wciąż wracam do chwil, kiedy byłam małą dziewczynką. Moje córki mi o tym przypominają każdego dnia, ale wczoraj najbardziej.
Chciałabym przeżyć jeszcze raz to samo co dawno temu. Bawić się na podwórku u dziadków, skakać na skakance, szyć ubranka lalkom, trzymać za rączkę moją mamę, przytulić babcię, kłócić się z moją najukochańszą kuzynką, bliską mi tak jakby to była moja siostra...
Bez komputerów, laptopów, bez netu i telefonu, a nawet telewizji. Jak żal ściska serce, że te chwile już nigdy nie wrócą. Mam teraz piękne wspomnienia, którymi mogę dzielić się z córkami i oby ich dzieciństwo jak moje było beztroskie. Dzisiejszy świat mnie przeraża, jak dla mnie zbyt wulgarny, niebezpieczny, zmodernizowany, wrogi. Nie potrafię się w nim odnaleźć..

Ale wracając do dobrych chwil, mam piękną pamiątkę z dzieciństwa!
Kiedyś pokazywałam na blogu stary filmik z moją mamą, dziś jest o mnie jak byłam bardzo małą dziewczynką ;)
Film przeniesiony na dysk komputera, dodany podkład muzyczny, a klimat starego filmu ten sam.





31 komentarzy:

  1. Przepiękną pamiątka! Szkoda, że ja nie mam takich nagrań, ale za to córce nie szczędzę i zapisuję na twardym dysku ile wlezie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też mamy ogromny zbiór zdjęć i filmików ;))

      Usuń
  2. Piękna pamiątka, piękne wspomnienia. Dopiero na takich filmach widać, że ludzie w tamtych czasach poświęcali dużo czasu dla swoim dzieci, nigdzie się nie śpieszyli. Rodzice musieli Cie bardzo kochać jak posiadasz tak świetną pamiątkę ze swojego dzieciństwa. Ja po mimo tego, że mój tata był fotografem i posiadał wszystko co mu było potrzebne do zdjęć mam tylko jedno zdjęcie jak byłam niemowlakiem, więcej mają moje starsze siostry, które urodziły się w trudnych czasach, a i tak rodzice znajdowali czas aby cykać im fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to przykre co piszesz;(
      Szkoda, że tylko jedno zdjęcie mimo dostępu do aparatu

      Usuń
  3. Mała Ola w ciągłym ruchu! Wiercipięta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niesamowitego! Jesteś szczęściarą, że masz taką pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem pokaźna ilośc materiału Ci się zebrała. Fajnie zrobione, jaki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz fajny filmik :)
    super pamiatka !
    mnie to nie ma chyba ani na jednym krótkim filmiku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem jak go oglądam, to łezka kręci się w oku ;)

      Usuń
  7. Ja też wracam do przeszłości, do dzieciństwa, do beztroski. Wspominam, żeby nie zapomnieć, jak to jest być dzieckiem.
    P.S. Ale masz piękną pamiątkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś Twoją mamę zlinczowano by za wkładanie dziecka do chodzika, wożenie bez fotelika w samochodzie, Ty miałabyś złe napięcie mięśniowe i chodziła od urodzenia do logopedy. Moim zdaniem świat zwariował, ale to wcale nie jest wina telewizji, komórek i internetu.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jaka pamiątka! niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z nas nie powinien przestawać być dzieckiem :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny filmik :) czy na samym końcu to Pani z tatą Emilki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;)
      Oj , dawno to było, chyba jeszcze w liceum ;)

      Usuń
  12. Ja też tęsknię za pewnymi momentami z dzieciństwa. Masz świetną pamiątkę - film. Ja nie mam tego szczęścia :) Ale moj syn i przyszłe dzieci z pewnością będą miały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany! Jaka niesamowita pamiątka!!! Że też ja nie mam takiego filmu!:D
    Jesteś jako maluszek bardzo podobna do Natalki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Na filmie widać niesamowite podobieństwo Natalki do Pani. A wydawałoby się, że Natalka to skóra zdjęta z taty, a tu proszę...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy krótkometrażowy film. ;) Też czasem wspominam świat bez internetu, komórek i czasy dzieciństwa, grania w piłkę po lekcjach, wakacji na wsi u rodziny. Ile tam dachówek zbiłem nad drzwiami do stodoły, które robiły mi za bramkę. Wujek później się wkurzał, bo musiał wchodzić na drabinę i wymieniać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superancki ten filmik;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pamiątka i aż mi łzy poleciały jak zobaczyłam i posłuchałam. Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Olu totalnie mnie Pani rozkleiła i wzruszyła tym filmem :) Ja za chwilę wrócę do domu i nie będę wiedziała gdzie i w co włożyć ręce???!! do pracy biegiem, po pracy biegiem... Czasami nucę sobie pod nosem "Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat, ja wysiadam.." :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja wzruszam się za każdym razem kiedy oglądam ten film ;)
      Oj to prawda, te słowa piosenki idealnie się wpasowują w ten zaganiany świat...mam to samo ;(

      Usuń