wtorek, 26 maja 2015

Wyjątkowy dzień mamy...

Ech, co to był za cudowny dzień!
Wolny od pracy, ale przede wszystkim mój!
Od rana słodkie całusy i omlet w kształcie serca, taka nieszablonowa laurka od Emilki i list... na ten wyjątkowy dzień.
 Potem kolejne niespodzianki, już w przedszkolu tym razem od Natalki.
Wierszyki, piosenki wszystko dla mnie... no dobra dla taty też ;)
Takich dni chcę więcej, radosnych i szczęśliwych!

Wszystkim mamom życzę wiele uśmiechu, ale najwięcej mojej ukochanej ;))




Miało być do ramki ;))











20 komentarzy:

  1. Wspaniałe są prezenty od dzieci :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty i cudna rodzinka :) Ob takich chwil było więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzień :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My idziemy do przedszkola na dzień mamy i taty jutro. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo,ale słodko :))
    Fajnie,aż miło popatrzeć :))
    A zdjęcie do ramki super! ja bym włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś piękny dzień mamy....Cudne zdjęcia...Będzie pamiątka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. takie prezenty zrobione małymi rączkami i z dużą ilością miłości są najsłodsze i najbardziej rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty wykonane własnoręcznie są najlepsze! Ja dostałam od mojego najstarszego syna przepiękną laurkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny dzień :))
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cudowne prezenty...niesamowity dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wyjątkowy dzień! Oby długo pozostał w pamięci <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia :) świetny blog bardzo fajnie się czyta Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne dziewczyny i wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień matki to jeden z najpiękniejszych dni w roku, świetna okazja żeby spędzić fajnie czas w gronie rodziny :) Piękne zdjęcie i prezenty- cudowna pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń