czwartek, 14 maja 2015

Zapisane chwile na karcie pamięci

 Jurek w trasie, na samotnej wyprawie rowerowej. Ja na urlopie. Wykorzystuję maksymalnie każdą minutę, nie potrafię usiedzieć na tyłku i nic nie robić ;) Korzystam więc i zajmuję się tym co sprawia mi największą radość, bo w końcu mam czas na przyjemności i dla siebie, Szkoda, że tylko chwilowo ;) Kiedy dziewczyny są poza domem, ja maluję na biało wszystko to co nie dokończyłam zanim wróciłam do pracy, zaglądam do bloga, odwiedziłam w końcu fryzjera, posadziłam kwiatuszki w ogrodzie, ach braknie mi czasu...

Dawno nie było...zapisane chwile na karcie pamięci ;)

















  





 
 

Więcej podobnych zdjęć znajdziecie na moim Instagramie 

12 komentarzy:

  1. Świetnie wykorzystany czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale lubię do Was zaglądać :) Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dziewczyny i zdjęcia :) Cudnie jest mieć takie chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne zdjęcia, u mnie też powoli w domu robi się biało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej bieli się zakochałam ;))

      Usuń
  5. Ale jesteście śliczne!!! Im jestem starsza, tym bardziej lubię wspominać... Mój Maciek jeszcze niedawno był mały, a teraz prawie dorosły... Za szybko te dzieci nam rosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak za szybko i nam latka lecą...

      Usuń
  6. mi też przydałby się taki krótki wypoczynek.... kilka dni poza praca, myśli i czyny poświęcone wyłącznie rodzinie i przyjemnościom, ach!
    jak zobaczyłam truskawki to aż mi ślinka pociekła ... moje ulubione owoce nadchodzą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zwykłe niezwykłe chwile są najlepsze....
    P.S.
    Mój Karol był cały w kropki po zjedzeniu tych wczesnych truskawek, ale myślę, że za dużo ich zjadł po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż miło popatrzeć :))

    Bardzo fajny blog, będę stałą czytelniczką, a w wolnej chwili zapraszam do mnie - dopiero zaczynam, ale obiecuję, że będzie tylko lepiej :) http://mammyokiem.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak dawno tu nie byłam, znalazłam wreszcie chwileczkę i odwiedzam, pięknie tu u Was jak zawsze, Natalka wyrosła, Emilka jeszcze piękniejsza niż była (o ile to możliwe) :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń