piątek, 3 kwietnia 2015

Kolorowe pisanki i kwiaty. Świątecznie!

Malowanie jajek, to świetna zabawa, okazja żeby wspólnie usiąść przy stole i spędzić razem czas. Na maksa wykorzystuję te chwile, bo przyjdzie taki dzień, że dziewczynki oleją mnie i powiedzą, że są na to już za duże ;)  














I choć chwilowo widok śniegu za oknem, mnie wytrącił z równowagi, bo miała być wiosna, a nie zima, to na resztę dnia nie zepsuł nam nastrojów. Emilka przysłowiem to zjawisko mi wytłumaczyła ...mamo, bo to przecież kwiecień, plecień, bo przeplata, trochę zimy trochę lata..



Natomiast, kiedy zapukał do drzwi kurier z przesyłką, która okazała się być ogromnym bukietem pięknych kwiatów, to od razu pojawił się uśmiech! Sama je wybrałam w internetowej kwiaciarni ;) Dom od razu przystroiłam kwiatami. 













Dziękuję kwiaciarni  http://www.floraqueen.pl/ za świeże i pachnące kwiaty. 
Teraz jest przyjemnie,  zielono i świątecznie w domu.



Zapraszam na świąteczny filmik ;)



Życzę wszystkim wesołych i uśmiechniętych
 Świąt Wielkiej Nocy!.

27 komentarzy:

  1. Wesołych Świat również dla Ciebie i całej Twojej radosnej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu przepiękne zdjęcia:)
    Ja Tobie kochana również życzę zdrowych i radosnych Świat (bez śniegu ..u mnie dzisiaj rano do słonka było +17 stopni:))
    Pozdrawiam serdecznie wesołego Alleluja:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, a u mnie dziś od rana śnieg, na szczęście chwilowo, ale jest zimno ..brrr

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog. Dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola nawzajem!!! Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i dziewczynek! I dla Jurka ;)))
    Natalka z jaką powaga maluje:)))
    Ślicznie masz w pokoju! Kwiaty, to najlepsza ozdoba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, życzę wszystkiego dobrego na święta, dla całej Twojej rodzinki ;)

      Usuń
  5. śliczny filmik świąteczny !!
    a jakie ładne paznokietki dziewczyny mają,ciekawe co za kosmetyczka takie wzorki im zrobiła :))
    A pomysł z kwiatami-extra!
    wosołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak paznokcie pomalowała sobie Emilka, ale jak zobaczyła je Natalka, to też musiała takie mieć ;)
      Wesołych Gosiu!

      Usuń
  6. Wiosna w sercu to i w domu :)) wszystkiego najlepszego dla Was Kochani :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystkiego dobrego dla Was!

      Usuń
  7. Przytulne wnętrza i piękne pisanki:) WESOŁYCH ŚWIĄT!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wspólne przygotowywanie pisanek to świetna zabawa. Podoba mi się Wasz filmik:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet Fiona pomagała. ;)

    Wesołych Świąt dla całej Waszej rodziny i przede wszystkim zdrowia, bo ono jest bardzo ważne, o czym się niestety w te święta przekonałem. Dla mojej rodziny nie są najlepsze, ale mam nadzieję, że tak jak ociepli się na dworze, u mnie w domu też się polepszy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc przede wszystkim dużo zdrowia życzę!

      Usuń
  10. Mi moja córka też cały czas powtarza, że ten kwiecień to plecień jest niesamowity ;) W tym roku my też pisanki malowaliśmy, zazwyczaj to mama jak bardziej uzdolniona manualnie część rodziny bawiła się w malowanki, ale że w tym roku czas jej nie pozwalał na to, to hołdując zasadzie: "malować każdy może, trochę lepiej lub gorzej" - wziąłem za pędzel ;) nie było tak źle, córci się podobało ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i świąteczne zdjęcia. Twoja Natalka taka już duża a Emilka to prawdziwa pannica :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog ;) Zapraszam do mnie: http://malenaaa9192.blogspot.com/ - Świat Młodej Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) A kto maluje dziewczynkom tak ładnie paznokcie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 24 lata i cały czas malujemy jajka w rodzinnym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne córeczki. U mnie tez jest taka tradycja-nie tylko dzieci malują jaja, ale i dorośli.

    OdpowiedzUsuń