wtorek, 14 kwietnia 2015

Spacer w butach memo

Mój powrót do pracy po urlopie wychowawczym, wyraźnie ograniczył czas na wspólne spacery z dziewczynkami, pogoda również zniechęcała do wyjścia na zewnątrz, albo Natalka chciała się tylko wozić w wózku lub nosić na rękach taty.
W ostatnią sobotę piękna, słoneczna pogoda zmotywowała nas do wyjścia na spacer. Bałam się jednak, że Natalka długo na własnych nogach nie będzie chciała chodzić. Wózek już dawno schowałam, a tata był w pracy ;) W szafie czekały na lepszą pogodę nowe buty Memo, zdecydowałam, że założę je Natalce. oczywiście miałam obawy, że buty mogą jej obetrzeć stopy, lub będą niewygodne. Natalka lubi swoje trapery zimowe, a każda zmiana obuwia, zwłaszcza wiosną, źle się kończy, ja zawsze mam plastry na nogach ;)







Moja troska była niepotrzebna! Spacer trwał ponad 3 godziny, bez marudzenia i narzekania ;)
Byłyśmy na lodach, na huśtawkach, a potem dłuuugo spacerowałyśmy, dla tych którzy znają Skoczów, obeszłyśmy Kaplicówkę, prawię dwa razy ;) Natalka chodziła, biegała, wspinała się, nowe  buty okazały się strzałem w 10 ! Najważniejsze, że Natalka je lubi i zakłada chętnie, teraz do przedszkola, a w weekend na kolejny długi spacer.








Memo to najwyższej jakości obuwie dla dzieci, wykonane w klasycznym stylu z naturalnych materiałów przyjaznych stopie dziecka. Naturalne materiały o własciwościach higroskopijnych sprawiają, że but oddycha, a stopa nie ulega zapoceniu.  W przypadku Natalki ta cecha jest zbawienna, ponieważ ma skłonności do pocenia stóp. Warto zaufać firmie Memo. Mają ponad 20 lat doświadczeń. Zestaw wkładek, wchodzących w skład systemu Memo, wraz z wbudowanym w podeszwie obcasem Thomasa, nadaje butom Memo  charakter obuwia korekcyjnego. Obuwie wykonane jest z miękkich skór kozich , idealnych dla stopy dziecka. Skóry naturalnie dostosowują się do stopy, powoduje to komfort użytkowania – o czym moja córeczka się przekonała.




Moja Mama zawsze powtarza, że buty  są najważniejszą częścią garderoby dla dziecka, że na obuwiu dziecięcym  się nie oszczędza  i uważam , że ma rację. Jeśli macie jakiś problem ze stopami u swoich dzieci warto zapoznać się z budową buta Memo.
 




Na spacerze robiłam zdjęcia Natalce, zaś Emilkę nagrywałam, do jej kanału na youtube Wieśka ;)


19 komentarzy:

  1. szkoda, że was tam nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem ;) Miło mi będzie ;)

      Usuń
  2. Już drugi raz spotykam te butki, są bardzo ciekawe. Szkoda tylko, że nie ma u nas sklepu aby je przymierzyć. A akurat pilnie potrzebujemy butków na pierwsze kroczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może w pobliżu Twojej miejscowości będą, sprawdź tutaj http://memoinfo.pl/Gdzie-kupisz-buty
      Prze internet można kupić, są przecież zwroty ;)

      Usuń
    2. Od razu sprawdzałam ;) A ze zwrotami zawsze jest trochę zamieszania ;) Może do przyszłego sezonu obejrzymy je gdzieś w sklepie, na pewno będę miała je na uwadze :D

      Usuń
  3. My też ostatnio mieliśmy mało czasu i ochoty na dłuższe wędrówki, ale wreszcie jest wiosna to i częściej będziemy bywać w plenerze, czego i wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te buciki. Wyglądają na wygodne :) Zaraz obejrzę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te buciki! A najważniejsze, że wygodne! Super Natalkę do nich ubrałaś:)))
    U nas też sobota była taka ciepła i słoneczna:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona już sama chce decydować co na siebie założyć ;))

      Usuń
  6. Buty są prześliczne. Akurat szukam bucików dla mojej 2 letniej córeczki i 4 letniego Mateusza , mojego chrześniaka, który potrzebuje butów ortopedycznych. Zapoznałam się z ofertą, to jest to czego szukałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ,że do Ciebie trafiłam . Masz rację buty są najważniejszą częścią garderoby naszych dzieci, są podstawą. Jestem nimi zainteresowana. Ania z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz urocze córeczki, śuper dopasowałaś buty do rszty garderoby , cudowna kolorystyka jest tych bucików , pasują do wielu ubrań dziecięncych, z przyjemnością odwiedzę MEMO , nie miałam pojęcia o takiej firmie . Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Super buciki. Ostatnio kupiłam buty z tej firmy dla mojego synka i naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki śliczne :) Widać , że Natalka jest zachwycona. Emilka pannica jak się patrzy :) Szkoda, że filmik nie jest w kolorze, bo piękne macie widoki i z chęcią popatrzyłoby się na tą budzącą się do życia zieleń. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Fajne buty. Niestety nie znam tej firmy .Bardzo ważne jest żeby buty były dobrane odpowiednio to procentuje w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki ciekawej diagnostycznej podeszwie można samy dostrzec wady stóp u dzieci. Do tego wyglądają jak normalne buty.

    OdpowiedzUsuń