czwartek, 12 lutego 2015

Moja Emilka Vlogerką!

Od blogerki do vlogerki ;)
Emilka powoli sama decyduje o tym co chce robić, rozwija swoje zainteresowania i nie potrzebuje już do tego mojej pomocy.
Jej blog Emily's Blog, powstał dwa lata temu, trochę dlatego, że chciała podobnie jak ja mieć swój. Ale nic na siłę, posty pisała po prostu kiedy miała na to ochotę i czas. 
Przeglądając internet i podglądając innych, doszła do wniosku, że bardzo podobają się jej vlogi. Spróbowała swoich sił, a mając statyw sama nagrywa filmik, sama go opracowuje i montuje. Bycie vlogerką, to jedno z jej licznych hobby.







Zapowiedź jej nowego kanału ;)
Koniecznie zajrzyjcie, jest fragment z Natalką, a nawet kotkiem ;)


Ulubieni wokaliści, których straaasznie lubi ;)


I inne, które znajdziecie na kanale Wieśka ;)
Emilka dopiero zaczyna, ale w zapasie ma już parę filmików, sukcesywnie będzie je publikować, Warto do niej zaglądać!
Myślę, że odniesie wielki sukces, bo lubi to co robi, na zachowaniu zdrowego rozsądku i umiaru. 




34 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem! Emilce idzie naprawdę fajnie, ma dziewczyna talent :-)
    Muszę podrzucić jej vloga siostrze (jest w jej wieku). W gruncie rzeczy Emilka bardzo mi ją przypomina :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O będzie jej bardzo miło, dzięki!

      Usuń
  2. Nie no, jest świetna. Straaaasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    bardzo interesujące miejsce, napewno chętnie odwiedze Cię tutaj nie raz, bardzo ciekawie piszesz twojego bloga - jest naprawdę bardzo interesujący
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. super, czasem zaglądam na Emilki bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja...uzdolniona dziewczyna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ach....my matki naszych vlogujących córeczek haha :)
    masz cudowne dzieci,filmik gdzie są obie jest świetny :))
    no i ten gust muzyczny Emilki,super,przekaż ,że tez cenię sobie Dawida Podsiadło i Brodkę :) kojarzą mi się z moimi biegami,bo był czas,że podczas biegania słuchałam ich na okrągło :)
    A Lemon nie porywa Emilki ?? bo ja ostatnio w nim zakochana jestem :)
    W ogóle,bardzo wrażliwa dziewczyna z niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja twoją piękną córkę podglądam!
      Jakie ona cudowne makijaże robi, normalnie jestem pod wrażeniem, jest niesamowita!
      Dawida i Brodkę, to i ja lubię!
      Oj, nie wiem czy słucha Lemon, muszę zapytać, ale nie słyszałam, żeby w jej pokoju ich muzyka grała ;))
      To prawda wrażliwa jest bardzo!

      Usuń
    2. Co do makijaży mojej Mai ,to tez jestem pod wrażeniem,bo ja sama bym tego nie zrobiła,nawet chyba wzorując się na jej filmikach hihi.
      Po mnie tego nie ma,bo widzisz,że ja się praktycznie nie maluję :) chyba lata ćwiczeń w szkole plastycznej :)

      Usuń
    3. Ale jaka ona jest do Ciebie podobna, jest taka piękna jak Ty i zdolna, a studia plastyczne są tego dowodem.
      Sztuką jest wykonać dobry makijaż.

      Usuń
  7. Masz idealne córki. Baaardzo bym chciała w przyszłości też mieć choć jedną taką :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest ;)
    Gratuluję kochana ;
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleje Ci córa! :D Wieśka jest git! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest! Już subskrybuje Jej kanał;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie ale to strasznie mi się podoba twórczość Emilki.
    Filmiki świetnie zrobione :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteście Straaaasznie podobne do siebie ;-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta twoja Emilka!Zajrzałam na jej bloga, super go prowadzi i jakie piekne zdjęcia ma.Sama je robi czy ty jej pomagasz?N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia jej robię, a ona mi ;)

      Usuń
    2. Ale się świetnie uzupełniacie :)

      Usuń
  14. Bardzo dobrze, jeżeli dziecko już od najmłodszych lat ma swoje zainteresowania, a jeżeli już sama świadomie wybiera to co lubi i czym chce się zajmować to już całkiem ekstra. Ma talent. Teraz tylko szlifowac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Twój blog i Twojej córki. Świetnie współpracujecie. Jesteś mamą na medal. Dbasz o rozwój i zainteresowania dzieci. Chętnie będę obserwować Twój blog. Gdybyś chciała coś poczytać swojej Natalce, zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam. http://bajkihalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń