niedziela, 8 lutego 2015

Białe ściany i meble. Poprawki w pokoju Emilki.

W grudniu obiecałam, że początkiem nowego roku, pokażę małe poprawki w pokoju mojej nastoletniej córki. W końcu udało mi się zabrać za ten post! Przypomnę tylko, że w moim domu nastąpiły drastyczne zmiany wystroju, jak malowanie mebli na biało. 
Więcej o tym wszystkim pisałam w tym poście
Kiedyś pokój mojej Emilki był cały różowy, długo ociągałyśmy się ze zmianą tego dość rażącego koloru, w końcu decyzja zapadła, że ściany będą białe i meble również ;) 


Było różowo, potem już biało z zielonymi dodatkami, efekt końcowy to biel szarości. 
Zmiany to:
 dywan - Ikea
 poduszki - Ikea, od mamy i od anioły  mile widziane
lampa na biurko - Ikea
i inne małe poprawki

 



















Zapraszam do zakładki dom/wnętrza - tam znajdziecie zmiany jakie nastąpiły w pokoju mojej córki 3 letniej i w sypialni.

Remont przedpokoju stanął w miejscu ( czyli malowanie boazerii na biało ) - w związku z moim powrotem do pracy ;(
Mam nadzieję, że na jego zakończenie znajdę czas...może na wiosnę.

21 komentarzy:

  1. Piekny pokoj dla piéknej dziewczynki o pieknym imieniu :)Ps.Moja córka tez ma tak na imié :)
    www.agnes-fotografuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu do pierwotnego stanu jest SUPER! I ogólnie piękny pokoik. Ale mi sie najbardziej podoba środkowa opcja, czyli z delikatnym kolorystycznym akcentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ładna, bo wiecej koloru, ale Emilka zdecydowała sie na szarości ;)

      Usuń
  3. Tyle pracy włożyłaś w metamorfozę pokoju Emilki. Ale jaki efekt! Bardzo mi się podoba. Wszystko nabrało takiej lekkości, świeżości. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW jaka zmiana, teraz to pokój młodej panienki, przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jest tak zwana kropka nad i.....
    Było ładnie jest jeszcze bardziej....
    U mnie niedawno zakończyliśmy remont przedpokoju właśnie, oboje bez urlopu po pracy... Jedyne o czym wtedy marzyłam to się wyspać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi się coś wydaje, że ten remont będzie mi się ciągnął dłuuugo ;)))

      Usuń
  6. Wow zmiany diametralnie! Zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowo urządzony pokoik. Dopasowane do siebie meble, dodatki, kolorystyka... niczego bym już nie dodała ani nie ujęła, jest akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny efekt końcowy :) brawoo!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem absolutnie zachwycona, pokoik wygląda teraz po prostu przepięknie...
    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje candy z filcową torbą w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym różu, to bym długo nie wytrzymała;)))
    Ale zmiana ogromna i na wielki plus!!! Pięknie teraz ma!
    Z zielonym dywanem tez było pięknie... Był akcent kolorystyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, dziewczęco i tak czysto, uwielbiam biel :)
    wspaniała przemiana, dzięki której pokój wygląda bardziej subtelnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, ze poprawki zostaly zastosowane, bo teraz pokoj wyglada naprawde stylowo. Tak malo potrzeba bylo do koncowego efektu, a rezyltat bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wnętrze. Niby detale a różnica ogromna. Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń