niedziela, 18 stycznia 2015

Urodziny naszej mamy



Od dzisiaj jestem starsza o rok i choć wolałabym zostać wciąż nastolatką (nie oszukujmy się, chyba każdy by tak chciał, ale z rozumem tym co teraz), to nie zamartwiam się w jakiś drastyczny sposób z tego powodu, ani nie płaczę po kątach. Wiek przyjmuję z godnością i jak przysłowie mówi "czuję się młoda duchem" - lekko, wspaniale i młodo.

Trochę wspomnień na blogu..
 Ci którzy są ze mną od początku mojego blogowania, będą pamiętać poniższe zdjęcia ;)




Stare wspólne zdjęcie i wyobraźcie sobie, że nie mam nowszego, gdzie jesteśmy wszyscy razem, muszę coś z tym zrobić ;))












Niedługo wybieram się na bal w stylu lat 90 ;) Przez ostatnie pół roku, czy nawet dłużej, nigdzie nie ruszałam się bez dzieci, remont domu pochłonął mnie do reszty, a teraz stres związany z powrotem do pracy paraliżuje mnie i od świąt nie potrafię się zorganizować, więc impreza dobrze mi zrobi, no i należy mi się zabawa bez dzieci, raz na ruski rok ;)
To nie bal gdzie muszę zakładać sztywną sukienkę, a Jurek krawat ( on jest w 7 niebie), tylko wystarczy założyć coś kolorowego. Mogą być to dżinsy z wysokim stanem, albo podarte, legginsy w panterkę i marynarkę z dużymi poduchami na ramionach, a może jakiś dres w neonowe barwy? Włosy karbowane i dużo biżuterii. Ale będzie zabawa!







Zapraszam na mojego Instagrama - tam jestem na bieżąco i fanpage fb ;)


Na więcej moich zdjęć zapraszam Was na bloga modowego.

43 komentarze:

  1. Piękne wspomnienia i piękna ty kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! życzę Ci, żebyś zawsze była tak piękną i zadbaną kobietą jaką jesteś teraz:) i żebyś była po prostu szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia:)Na każdym pięknaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanej imprezy:) Bardzo jestem ciekawa waszych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Olu.
    ja w tym roku dobijam do czwórki z przodu...chlip, chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podobnie, ale nie tak samo...a z jakiego miesiąca Gosiu jesteś?

      Usuń
  6. Super wyglądasz:)
    100-lat!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj :)
    Śliczne zdjęci... zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat!
    jestem rok młodsza, ale mam takie problemy ze zdrowiem, że czasem czuję się gorzej niż moja mama. Zyczę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dobrze ;(
      Zdrowie dla Ciebie!
      Dziękuję...

      Usuń
  9. Sto lat, nigdy się nie zmieniaj, spełniaj marzenia w zdrowiu i miłosci :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Po fotkach widać, że dzieci Ci się starzeją, a Ty ciągle jesteś śliczna i młoda:D
    Piękne zdjęcia i piękne wspomnienia...
    Spełnienia marzeń Ola:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, to prawda dzieci się starzeją, a ja nic, a nic ;)))
      Dzięki Edytka!

      Usuń
  11. Sto lat! Pamiętam wszystkie zdjęcia! A z każdym kolejnym zdjęciem wyglądasz coraz młodziej, tak trzymaj kochana! I udanej zabawy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto latek Ola dużo zdrówka szczęścia i miłości!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego! inspirujesz...mam nadzieję , że ja też będę tak dobrze wyglądać, że będę tak zadbana jak będę kończyć 38 lat...dziewczynki na pewno są dumne z takiej pięknej mamy :) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  14. 38? no nie wierze! znacznie mniej! :D

    sto lat i dużo uśmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha.jeszcze nie jesteś w wieku,który trzeba przyjmować go z godnością :) nawet ja przed 50tką nic jeszcze nie muszę z godnością :) my młódki jeszcze jesteśmy ! z godnością to ja tak będę przed 80 tką,chociaż kto wie :))
    Najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Gosiu, mam tu czasem takich gości, że wmawiają mi że stara jestem bardzo, ale ja ich nie słucham ;))
      Dzięki ;))

      Usuń
  16. Wyglądasz jak nastolatka więc daleko Ci do tego wieku z metryczki;) A z okazji urodzin życzę kolejnych tak szczęśliwych lat:*
    Ps. Mam nadzieję, że pokażesz balowe stroje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana ;)
      A stroje będą na blogu modowym ;))

      Usuń
  17. Przegapiłam na FB, ale Ty wiesz, że jestem tu już jakiś czas i zawsze życzę Ci tego, co najlepsze, co sobie wymarzysz. Dziewczynki rosną, zmieniają się, ale Ty wciąż ten sam błysk w oku :) Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Samych pięknych chwil. Jestem z Tobą od niedawna, ale bardzo lubię być z Wami. Marika jak zobaczyła Ciebie, powiedziała:" o wow, ale ta pani jest ładna" :)
    wiele pięknych dni:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejny rok za panią, oby tak dalej w tak dobrej kondycji jak do tej pory. Ma pani dzieci, męża tylko żyć i starać się, żeby było coraz lepiej. Ja ze swojej strony życzę zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy, by spełniać wszystkie pani marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu mama z klasa :)Blog swietny.Dodaje do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń