czwartek, 22 stycznia 2015

Kochana babciu, kochany dziadku


Pierwszy raz Natalka mówiła wierszyk dla babci i dziadka, pierwszy raz na scenie w przedszkolu. Dla nich śpiewała i tańczyła, namalowała laurkę, wciąż się uśmiechała, bo kocha ich bardzo!
A na tej scenie czuje się jak ryba w wodzie, stoi odważnie, mówi głośno, nie boi się wcale, jest dumna, że może to robić.
Dorośleje mi panna, a jeszcze nie dawno, sądziłam, że przedszkola nie polubi, a o przedstawieniach nawet nie marzyłam. 

Z dziadkami jest inaczej, bez pośpiechu, bez obowiązków. Oni zawsze znajdą czas na zabawę, są pobłażliwi i na wszystko pozwolą ;)
Zgadzacie się, że rodzice są od wychowania, a dziadkowie od rozpieszczania ?


  









18 komentarzy:

  1. Bardzo urocze :) A zastanawiałaś się już może komu/na co oddasz swój 1%? Mnie akurat skrzynkę zaczęły różne takie maila zapelniać... ale ostatecznie myśle o fundacji robiącej akcje w stylu: http://e-deklaracje2014.pl/pomoc-dzieciom/inteligentne-emocje-rzadza/, Fundacja Pociecha może?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, slicznej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo,jakie to jest wszystko słodkie i kochane :)) oczywiście,że dziadkowie są od rozpieszczania,nie ma dwóch zdań !
    no i ta korona jest powalająca :)) tez taką chcę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to strój na bal, który będzie na dniach w przedszkole, ale Natalka chce chodzić w nim codziennie po domu ;))

      Usuń
  4. My jeszcze trochę musimy poczekać na występy ;)
    Korona jest przeslodka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Natalka!
    Zdecydowanie dziadkowie są od rozpieszczania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!
      Bo pamiętam jak było ze mną, uwielbiałam to kiedy babcia była tylko dla mnie ;))

      Usuń
  6. Zgodzę się, że dziadkowie do rozpieszczania, ale jak patrzę na naszą rodzinę, to ja z tatą Kluski pozwalamy na wszystko, a babcia próbuje wychowywać -z marnym skutkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, no tak czasem i unas jest podobnie, że na wszystko pozwalamy ;))

      Usuń
  7. Piekna laurka:) zgadzam się...dziadkowie są od rozpieszczania (hihihi dobrze że moi teściowie tego nie czytają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwy przedszkolak! Tak się bałaś że sobie nie poradzi, a tu proszę - odwaga to Jej drugie ja;)
    A korona jest przesłodka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu się nie zgodzić, że dziadkowie to prawdziwy cud ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziadki po to są, żeby rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń