wtorek, 6 stycznia 2015

Grudniowy przegląd telefonem

2014 rok był dla mnie bardzo szczęśliwy, wiele moich postanowień udało mi się zrealizować, co bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że kolejne cele i plany, mimo powrotu do pracy wykonam do końca..

Dziś grudniowy przegląd telefonem, był on wypełniony przyjemnymi obowiązkami,  za nami święta i sylwester...

Koncert kolęd i autorskich pastorałek, w którym grała Emilka na gitarze. 


Śnieg miło nas zaskoczył w drugi dzień świąt


Choinka w Katowicach i w Strumieniu


Bawimy się..



Selfie mamy ;)


Poszukiwane srebrne szpilki, w końcu moje i prezent od Fiore..


Szykujemy bombki..


Strojenie choinki


Robimy kanapki do szkoły na kiermasz świąteczny ;)


Uroczy kącik Emilki


No co tu dużo mówić, tak czasami też jest ;))


13 komentarzy:

  1. Jak ja Was lubię dziewczyny!
    Piękna kobieta z Ciebie, a dziewczynki to fajny zgrany duet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać u Was przyjemną, świąteczną atmosferę :) bardzo ładne zdjęcia, no i chyba bardzo udany grudzień :) pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przegląd ) Nie tylko śliczną, ale i zdolną masz córę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne fotki, ostatnie najbardziej mi się podobają oraz mamy selfie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje przeglądy :) u Was zawsze się tyle dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Działo się u Was oj działo... Śliczne jesteście dziewczyny... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu coraz bardziej lubię czytać (a w zasadzie to oglądać) posty w takiej formie. U nas z komputerem na szczęście nie jest źle, wygrywają z nim klocki Lego i książeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie jest u Ciebie Ola... Taki ciepły dom stworzyłaś:))
    Dziewczynki są cudne! Jak z obrazka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspólne ubieranie choinki. Świetna zabawa. :) A te srebrne szpilkiii cudooowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, fajna atmosfera. Brawa dla artystki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od przyszłego roku w naszym domu tez będzie sztuczna choinka. Wygoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, ale z Was świetne kobietki :)
    Ja też uczestniczyłem w koncertach pastorałek, ale to były wieki temu :)
    Teraz na gitarze to przygrywam rodzinie i to "od święta" ;)
    Bardzo mi się podoba wystrój pokoi dziewczynek - to Twoje dzieło?
    Mnie czeka właśnie urządzanie pokoju dla siedmiolatki, poinspiruję się trochę, jeśli pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń