piątek, 2 stycznia 2015

Zabawa sylwestrowa w domu

Nasz ostatni dzień 2014 roku, spędziliśmy w domu z córeczkami. Bawiliśmy się przy muzyce Moniki Brodki, to ulubiona wokalista mojej starszej córki, zresztą ostatnio moja też. Graliśmy w bierki, kiedy muzykę musieliśmy troszkę uciszyć, bo Natalka nie wytrzymała do północy, ale nie wiem czy czasem przy tej zabawie nie było więcej hałasu, bo dawno się tak głośno nie śmiałam ;)
Moje postanowienia na 2015 r.
Zadowolenia i satysfakcji z pracy do której wracam po długim okresie przerwy.  Dobrej organizacji, bo  mój ułożony dotychczas świat obróci się do góry nogami. Spokoju przede wszystkim, bo mam ogromnego stresa, jak to wszystko się ułoży...czasu dla dzieci , bloga i siebie.... 















 

Widac podobieństwo? ;)
 



Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

Zapraszam też na bloga modowego ;)

33 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego.... Szczególnie pogodzenia ze sobą nowych-starych obowiązków z obecnymi... Jesteś wspaniałą mamą i na pewno dasz sobie radę....
    Mnie również od stycznia czekają zmiany, zaczynam zupełnie nową pracę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to Tobie też życzę powodzenia!
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku. Natalka - słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana oby plany się spełniły:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. :) Sukienka jest śliczna. Życzę szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądacie...niech ci się spełnią te wszystkie życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najwspanialszego, wytrwałości!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie trzy wyglądałyście oszałamiająco - pewnie Jurek ma "wytrzeszcz" do dziś :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym Roku!
    Olu, pieknie wygladalas, zreszta co tu duzo gadac, Ty zawsze dobrze wygladasz :)
    Decyzja o powrocie do pracy pewnie bedzie wielkim wydarzeniem tego roku.... trzymajcie sie dzielnie, dacie rade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, stres mam ogromny jak to będzie, ale mam nadzieję, że się ułoży jakos..... ;))

      Usuń
  9. Pięknie wyglądacie! najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki :) Bardzo podobne jesteście i wyglądałyście wszystkie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, widać! Śliczne jesteście obie, a raczej wszystkie trzy!!! :D
    Zdrówka i szczęścia w Nowym Roku!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie, rodzinnie przywitany Nowy Rok :)
    Jesteś niesamowicie zorganizowana więc jestem pewna, że z nowymi obowiązkami doskonale sobie poradzicie, niemniej życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żeby było jak piszesz....dziękuję!

      Usuń
  13. o ja! o ja! skaknie po łóżku, ja też tak chcę:) z emilka jestescie podobne, bez dwóch zdań, natomiast Natka mysle, że ma Twoje oczy. I kocham Twoja sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sylwester w doborowym towarzystwie :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że widać podobieństwo - obie kobitki śliczne i te oczy wrrr;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteście piękne!!!!!!!! ale to wiecie już ;) Ola niech ten Rok upłynie z zdrowiu, będzie natchniony miłością, przyjaźnią i samymi dobrymi decyzjami które otworzą nowe możliwości :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, wyglądasz obłędnie. Piękna z Ciebie kobieta:*
    samych dobroci dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego Olu, moc inspiracji na 2015 dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego! Samych miłych i pozytywnych zdarzeń w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń