niedziela, 21 września 2014

Szkicowniki, kolorowanki w to się bawimy



Dawno nie było u nas zabaw z Lilla Lou -  są to kreatywne kolorowanki, ubieranki, szkicowniki.
Rozwijają wyobraźnię, twórcze myślenie, kreatywność.
 To wspaniała zabawa dla dziewczynek, bo mogą stać się projektantkami mody.
Szkicowniki mogą przybrać różne postaci z bajek, filmów czy książek, lub jeszcze inne przez siebie wymyślone.
Wczoraj dziewczyny przypomniały sobie o tej zabawie ;)



Obie ciężko pracowały ;)) 

  
Wszystko pod kontrolą ;))




Natalka  zna nożyce doskonale ;)


Emilka również pracuje ciężko, żeby stworzyć piękną baletnicę;)





Ostatnie poprawki!



Już prawie gotowe...

 
I jest skończone! 
Podoba się ? 


27 komentarzy:

  1. Cudowna zabawa, podasz namiary na takie cuda, myślę że M byłaby zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupisz je w Empiku, chyba nawet w kiosku z prasą ;)

      Usuń
  2. Pięknie! Super, że dziewczynki razem się bawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja bym chciała, żeby mój Adamski lubił rysować i kolorować - niestety ma zupełnie inne zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!super kreatywna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że dziewczyny się super bawiły. Zazdroszczę Natalce, że ma taką wspaniałą starszą siostrę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda, dobrze mieć starszą siostrę ;)

      Usuń
  6. Kreatywne zabawy to u nas podstawa:) Widzę, że Twoje dziewczynki dobrze się bawiły, i o to chodzi. My ostatnio konstruowaliśmy rakietę kosmiczną z pudeł kartonowych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawa.
    I jakie przejęcie na twarzy Natalki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne są te książeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to urocze ,jak dziewczyny tak miło spędzają czas :) wspominają mi się czasy,jak byłam młodą mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha Gosia, a teraz jaką jesteś? ;)

      Usuń
    2. Teraz jestem dojrzałą mamą dorosłej córki :) I powiem Ci,że też jest extra! Ale korzystaj z tych lat,gdy dzieci małe,z perspektywy widzę,jakie były wspaniałe :)

      Usuń
  10. Jakie pracusie:D Warkoczyk Natalki mnie rozczulił:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pełna podziwu jak Natalka w skupieniu pracuje. Mój syn nie wysiedzi tak nawet 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, uroczy blog:) dodaję do obserwowanych:) zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekatra zabawa :)
    Mysle ze Wojtek tez bylby zachwycony choc to moze troche babski fach aczkolwiek jak popatrzymy na projektantow to wcale ich nie jest tak niewielu :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie najlepsze! Natalka ma talent. Nie wiem co to jest, ale jest dobre. Czegoś jej chyba dosypujesz do jedzenia i później ma wizje artystyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka ma po prostu wielką wyobraźnię ;)
      A na twarzy ma woalkę;))

      Usuń
  15. super kolorowanki, na pewno z moją córką ich spróbuję jak troszkę podrośnie :) piękna rodzinka <3

    OdpowiedzUsuń