czwartek, 18 września 2014

Przegląd telefonem komórkowym

Dawno nie było, więc wrzucam zaległe zdjęcia zarejestrowane telefonem komórkowym

Więcej zdjęć na instagramie

Sofa już u mnie ;)
Zmiany wciaż się rodzą, to jeszcze nie finał końcowy



Dziękuję Cocochoo


Nasze zakupy ;)


Mój zestaw do malowania mebli na biało + oczywiście dziewczyny pomagają ;)



To ostatnio robię całymi dniami, stąd brak mnie na blogu!
Malowanie! 


Miłość siostrzana...

Mój zestaw do malowania, tym razem siebie ;)


Zapasy na zimę i ulubione kotlety mielone Natalki


Moje perełki i jako fotograf


Rower! Jak tylko pokaże się słońce!


Zapraszam wszystkich na konkurs na facebooku, do wygrania jest bransoletka Cocochoo!



32 komentarze:

  1. hej, możesz mi podać link do tej kanapy? jest prześliczna, pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;)

      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S09875803/#/S19875807

      Usuń
  2. białe meble :-) coś fantastycznego, wlaśnie jestem świeżo po remoncie i biel zagościuła i u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie ją pokazać na blogu!

      Usuń
  3. Cześć Olu, możesz mi powiedzieć jaki masz obiektyw do nikona? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No! I na konkurs sie załapałam... Może się uda?!?!

    OdpowiedzUsuń
  5. no no.. kawał dobrej roboty, umieram z ciekawości jak wygląda całość !
    Mi wpadł w oko obrazek z motylkiem - skąd on ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie będzie ;-) Też zastanawiałam się nad tym łóżkiem z IKEA, ale w końcu wzięłam takie bez wysokich boków, bo mam malutki pokoik. Będziesz miała satysfakcję, ze wszystko zrobiłaś sama. Świetne uczucie. A co do lakierów z Golden Rose, które pokazujesz, to zdecydowanie ta seria COLOR EXPERT jest moją ulubioną. Ostatnio tylko nimi maluję paznokcie. Są rewelacyjne, a do tego tanie jak barszcz ;-)
    Pozdrawiam i życzę jak najszybszego zakończenia remontu, żebyś w końcu mogła usiąść i podziwiać swoje dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lakiery są tanie i fajne ;)
      Ja lubię te sofy, zawsze jak byłam w Ikea, zerkałam na nie, marzy mi się biała, ale teraz przy Natalce, to nie możliwe, ale pokrowce są ściągane, mogę kiedyś po prostu dokupić inny kolor ;))

      Usuń
    2. No i masz racje, jak robie sama, to mam większą satysfakcję!

      Usuń
  7. Ostatnio białe meble skradły moje serce:) Są klasyczne i pasują do każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt białych mebli bardzo, bardzo na plus i ja lubię taki klimat... Jasno, przejrzyście od razu wygląda bardziej optymistycznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są białe mebelki, Martynka u siebie też ma wszystko białe :))

    OdpowiedzUsuń
  10. :)))) Zawsze nie mogę się wręcz napatrzeć na te Twoje dziewczyny, widać, że to zgrany, kochający się duet. Mam nadzieję, że i u nas tak będzie;)))) Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że będą się kochac mocno ;)

      Usuń
  11. Ciekawa jestem trwałości ikea'owskich mebli, gdyż myślę o zakupie łóżka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja ma mam dużo mebli z Ike, są już długo ze mna, więc nie bój się i maluj meble na biało/1

      Usuń
  12. Tak się zastanawiałam co porabiasz a ty malarzem zostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o,widzę,że Ty też taka gosposia jesteś ,przetwory na zimę stoją :))
    sofa jest cudowna wprost! czy siadałas na niej przed kupnem ? wygodna? bo my jak kupowaliśmy to siadaliśmy na wszystkim i tylko to było brane pod uwagę,co było mega wygodne :)
    ślicznie tam będzie u Ciebie coś czuję ,już się nie mogę doczekać efektu końcowego :)
    narobiłaś mi smaka tymi mebelkami białymi,ja nie mam co przemalować,ale tak myslę,że jeszcze sypialnia nie jest taka jak chcę,może te stare mebelki tylko pomalować?pomyślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię te sofy, zawsze jak byłam w Ikea, zerkałam na nie, marzy mi się biała, ale teraz przy Natalce, to nie możliwe, ale pokrowce są ściągane, mogę kiedyś po prostu dokupić inny kolor ;)) Wygodna jest bardzo ma duże poduchy/! JA w pokojach dziewczynek miałam wszystko z innej parafi, więc zdecydowałam w końcu, że sama wezmę się za robotę. Maluj!

      Usuń
  14. Ola, to ja poproszę kilka słoików ogórków :)
    uwielbiam!
    ps. o poduszkach pamiętam. jutro zrobię zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z przetworami kiepsko stoję w tym roku ale mielone ziemniaczkami buraczki to i nas pewniak ;)) lubię takie migawki z życia codziennego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Choleramnie wiem czy zapisało komentarz, pisałam o przetworach ze zazdroszczę bo ja sie nie wyrobiłam lubię takie migawki z życia codziennego i u nas tez mielone i ziemniaczkami i buraczki to hit;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze miec telefon z aparatem. Przez dlugi czas byłam zdana tylko na niego, teraz juz kupiłam sobie zwykły aparat fotograficzny. Co nie zmienia faktu, że i tak dobrze miec aparat w telefonie. Nigdy nie waidomo, kiedy sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń