czwartek, 28 sierpnia 2014

Przyjaźń, miłość, bliskość

Podziwiam je za to, że czasami tak świetnie się dogadują. Nie zawsze, ale jednak. Są bardzo ze sobą związane emocjonalnie. Piękna jest ich miłość, przyjaźń, bliskość. Jedna za drugą tęskni. O swoich uczuciach rozmawiają. Ale nie byłoby tego wszystkiego, gdyby nie starsza siostra, która jest dla Natalki autorytetem, to jej słucha najwięcej, to z nią najlepiej się bawi. 
Podziwiam Emilkę za spokój, cierpliwość za miłość do młodszej siostry, to ona uczy ją dobrych manier, ona pokazuje co dobre, a co złe. 
Oczywiście nie zawsze jest słodko i różowo, bo czasem są kłótnie, A czasem Emilka po prostu nie ma ochoty bawić się z młodszą siostrą. To normalne, ona dorasta i ma swoje sprawy.
Jednak, wiem, ze tych dobrych chwil, wspólnych jest więcej.

Cocochoo zrobiło nam piękną niespodziankę, dziewczynki dostały bransoletkę przyjaźni ;)

Lubicie robić zakupy w Pepco? Ja czasem tak, a zwłaszcza bieliznę dla dziewczynek ;)
























W Pepco kupiłyśmy świetne kapcie, może jeszcze nie na zimę, ale na teraz idealne. Rajstpoki na Natalki, skarpetki, w fajnych odcieniach szarości. Jestem zadowolona.


Cocochoo bardzo nas rozpieszcza, ja też ma od nich niespodziankę ;)


28 komentarzy:

  1. Te papciochy co ma Emilka sama chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty fajniutkie. dziewczynki śliczne...ja ciągle się wściekałam na siostrę, a teraz życia bez siebie nie widzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapciuszki świetne,a bransoletki śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są :-)
    mam nadzieję, że i u nas się to sprawdzi....;-)

    a co do pepco, takie średnie jest, dla chlopców kiepsko z wyborem, zwłaszcza większe rozmiary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zauważyłam że z rozmiarami jest kiepsko, nawet u dziewczynek

      Usuń
  5. Przyznam , że i ja lubię kupować bieliznę dla mojej Amelii w pepco ,ale chyba jedynie bieliznę ,bo ubranka nie raz mnie zawiodły :/ Ale nie mówię nie np. teraz podoba mi się sweterek na jesień właśnie z pepco ;)

    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przede wszystki kupuję bieliznę, ubrania raczej nie, choć jednąbluzkę i tenisówki kupiłam ;)

      Usuń
  6. Fajnie, gdy rodzeństwo się dogaduje, a wcale nie często tak jest. Cudne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakie fajne te dziewczyny masz. I super, że się dogadują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki cudne! Co do pepco czasem uda się trafić coś fajnego. Przede wszystkim lubię tamtejsze skarpetki i rajstopki. A te balerinki bomba! Muszę dzisiaj tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem bywam w Pepco, choć Klu jest teraz w takim rozmiarze, że ciężko coś dodstać. Większość ciuchów albo na dwulatki, albo na pięciolatki. Rejon 3-4 jest szybko wykupywany i nic nie zostaje. A Klu rozmiar dla dwulatków przerobiła mając rok...

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam wczoraj w pepco i takich rajstop nie widziałam. cudne. te sploty. no idealne.
    czekam na taką relację między moimi dziewczynami.
    i tak widzę postęp w porównaniu do miesiąca czy dwóch temu.
    potrafią się razem bawić, w sumie to H chodzi jak cień za Em,a ona organizuje zabawę, wymyśla, mówi coś do H, uczy ją, pokazuje, a H naśladuje. potrafią usiąść i razem oglądać książki, bawić się układankami itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za sploty je kupiłam ;)
      Och relacja mama i córki będzie cudowna, jak tylko podrosną, zobaczysz jakie to fajne ;)
      Teraz z Emilką o wszystkim rozmawiamy ;)

      Usuń
  11. Moi chłopcy też coraz lepiej się dogadują. Bawią się razem - no przynajmniej przez chwilę. A mały jak nie widzi starszaka to go woła, chodzi i szuka. Od poniedziałku rozstaną się na 5 godzin Julo będzie tęsknił za bratem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od poniedziałku będę rozstania ;(

      Usuń
  12. piękne prezenty a sobie idę tam pooglądać wszystko ! a o Natalkę się nie martw...ja wierzę, że tak szybko się przyzwyczai, ze na golasa kawę wypijesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha no tak ;)
      Ale dobrze że się nie zakładałam, bo z tym mogłoby być różnie ;))

      Usuń
  13. Śliczne te bransoletki ,ładne kolorki.
    I te kapciuszki mają urocze :) mam całkiem podobne ,ale w bordowym kolorze i z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja kocham zakupy w pepco. zawsze przed sezonem zabieram tam męża i nasze pociechy i kupujemy jak leci wszystko co trzeba w danym sezonie i porze roku. obładowani jak talib na straganie wracamy do domu z rzeczami za grosze:) a miłość siostrzana to widzę, że piekna sprawa (ja takiej nie doświadczyłam, bo mam samych braci), ale patrząc na Twoje dziewczynki mam przed oczami moich synów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak słodko dziewczynki wyglądają razem i jak tak na nie patrzę to zazdroszczę, że nie mam córeczki, ale jeszcze może...
    Co do przedszkola, to ciężko przewidzieć reakcję, nam wydawało się, że będzie łatwo, bo dziecko często zostawało z kimś, a początki w przedszkolu były trudne. I teraz widzę, że może być podobnie. Całe lato spędził z nami, praktycznie każdego dnia i jakoś w czarnych barwach widzę początek roku.
    Ale dacie radę, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń